|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Ebène - ebs - ebben
|
Pfoe, tijd heb ik opzich wel. rond 11 in hoenderloo, 9 uur vertrekken op een zondagochtend! tis van de zotte
groetjes |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
natuurlijk ook van mij Welkom op het forum
Ik ben Judith en heb 1 tsjech Barry (crying wolf Bárány) en heb daar mijn handen vol aan gehad, hij is nu op weg naar de 4 jaar leeftijd en hij is in huis een 'bijna' normale huishond geworden volgens mij is het niet de bedoeling dat de honden vrij op het veld gaan lopen rotzooien En 9 uur is toch wel een cristelijke tijd om te vertrekken ![]() Mocht je nog fokplannen hebben met je hond er is op de clubmatch de mogelijkheid om gratis bloed te laten prikken. Wie weet tot morgen groetjes judith ps het is zeker te laat voor een aanvraag van limburgse vlaai |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ebène - ebs - ebben
|
Nou dan is het iig geen ramp als ik iets te laat zou komen, gezien het plezier pas achteraf begint
Last edited by insideout; 09-07-2011 at 20:53. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ebène - ebs - ebben
|
Wat zeg ik, meestal, regelmatig kan ze het wel met andere honden vinden, vandaag ging het bijvoorbeeld allemaal erg goed, totdat nummer 6 7 en 8 aan kwamen huppelen in het losloopgebiedje hier. Meestal lopen we gewoon in de bossen hier in de buurt en komen we bijna niemand tegen, zelf ben ik, of was ik, ook niet zo van die sociale contacten(vooral die baasjes en honden in het losloopgebied hier.. tja....). Ach, lijkt me wel leuk om eens te komen kijken en kennis te maken hoor.
Maar die belgische triple's zijn toch wel 'straf', anders zou ik ook niet zo'n semi-relaas zitten typen.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Yara
|
Quote:
![]() . Misschien herken je er nog wat van jezelf in, kan zomaar ineens meevallen morgen ![]() Tot morgen dan? |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ebène - ebs - ebben
|
ik doe mn best =)
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ebène - ebs - ebben
|
Zo, en weer thuis. Was leuk om even te komen kijken, genieten van allemaal mooie hondjes in de zon.
Paar leuke gesprekjes gehad, en het vervolg erop misgelopen omdat ik blijkbaar op de verkeerde tijdstippen ben gaan wandelen in de omgeving.. Het viel me wel op dat veel tjechen een stuk grijzer en ook wat steviger gebouwd zijn dan ebs, heb ze nog nooit eerder zo gezien. Valt op veel foto's blijkbaar niet zo op. Ik ga nog wat verder dromen over een volgende pup, kan niet wachten Groetjes |
|
|
|
![]() |
|
|