|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Ebène - ebs - ebben
|
Wat zeg ik, meestal, regelmatig kan ze het wel met andere honden vinden, vandaag ging het bijvoorbeeld allemaal erg goed, totdat nummer 6 7 en 8 aan kwamen huppelen in het losloopgebiedje hier. Meestal lopen we gewoon in de bossen hier in de buurt en komen we bijna niemand tegen, zelf ben ik, of was ik, ook niet zo van die sociale contacten(vooral die baasjes en honden in het losloopgebied hier.. tja....). Ach, lijkt me wel leuk om eens te komen kijken en kennis te maken hoor.
Maar die belgische triple's zijn toch wel 'straf', anders zou ik ook niet zo'n semi-relaas zitten typen.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Yara
|
Quote:
![]() . Misschien herken je er nog wat van jezelf in, kan zomaar ineens meevallen morgen ![]() Tot morgen dan? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ebène - ebs - ebben
|
ik doe mn best =)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ebène - ebs - ebben
|
Zo, en weer thuis. Was leuk om even te komen kijken, genieten van allemaal mooie hondjes in de zon.
Paar leuke gesprekjes gehad, en het vervolg erop misgelopen omdat ik blijkbaar op de verkeerde tijdstippen ben gaan wandelen in de omgeving.. Het viel me wel op dat veel tjechen een stuk grijzer en ook wat steviger gebouwd zijn dan ebs, heb ze nog nooit eerder zo gezien. Valt op veel foto's blijkbaar niet zo op. Ik ga nog wat verder dromen over een volgende pup, kan niet wachten Groetjes |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yara
|
Toch leuk dat je de moeite nam om te komen kijken, al was me wel opgevallen dat je plotseling was verdwenen
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
Inderdaad leuk dat je er was, ik vond je hondje in ieder geval naar mijn honden een leuk open hondje
Gelukkig is er nog redelijk wat diversiteit in het ras qua kleur en vorm en ik denk dat het goed is om dat ook te blijven houden. Oh en honden blijven nog wel een een tijdje uitzwaren met 2 jaar is dat nog niet helemaal klaar ![]() Hopelijk was het je de lange reis waard en zien we je toch nog een keer bij een andere aktiviteit groetjes judith |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ebène - ebs - ebben
|
Ja t was niet de bedoeling zo ineens te verdwijnen, was even een blok lopen en toen ik terug kwam zag ik geen bekende gezichten meer. Ben toen maar richting huis gaan rijden, was ook erg moe. Tot een volgende keer inderdaad, in limburg is het ook erg leuk hoor
|
|
|
|
![]() |
|
|