|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Nou, moet zeggen ik ben er nu 2x geweest (beide keren met honden) en beide keren waren de wolfen actief!
De eerste keer was er eentje hel hele tijd rondjes aan ht lopen, niet spectaculair maar wel actief en de tweedekeer gingen ze iets afpakken van een beer... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
@ Veer
je mag ook wel gewoon mee als mijn schatje ook mee gaat hoor! Hij bijt niet! We zijn niet van plan om andere zaken te gaan doen dan alleen in het bos en dierentuin te wandelen .@ de rest incl Veer. WEEKEND!!!!!!!!!!!!!! nog 40 minuten!!! Groetjes Kim
|
|
|
#3 |
|
Member
|
Fijn weekend allemaal!
Groetjes, Patty
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
Dank je... kan ik wel gebruiken, mijn vakantie is niet erg leuk begonnen. Mijn vriend had de auto opgehaalt van de garage en gewoon betaald, omdat hij dacht dat alles geregeld was en blijkt dat ze sommige dingen maar half gedaan hebben.
Daarnaast passen de remsblokken niet helemaal dus moeten we maar zien hoe het gaat! (leuk... we gaan ver weg op vakantie, dus traks staan we daar stil omdat ze vastgeschoten zijn of omdat ze niet meer remmen!!!). Morgen ga ik met mijn pa naar de garage en hoop ik dat alles terecht komt, maar ben bang van niet.![]() Maar ik wens iedereen verder een leuk weekend/vakantie. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
Quote:
![]() Succes morgen! Hoop dat alles in orde wordt gebracht! En dat jullie toch veilig op reis kunnen. Groetjes, Patty
|
|
|
|
#6 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Vandaag is bij ons de (school)vakantie begonnen.
Voor degene die nog moeten werken FIJN WEEKEND, :smile-l en voor degene die vakntie krijgen FIJNE VAKANTIE
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
Jeeh das mooi Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Hoop voor je dat het toch nog goed komt! In iedergeval fijne vakantie! Groetjes Kim
|
|
|
|
#8 | |
|
Kennel van Goverwelle
|
Quote:
, jammer dat je al hebt betaald. Ik zou dreigen dat je ze anders aangeeft bij de bovag ofzo als ze daarbij aangesloten zijn. Dat ze daar geld voor durven vragen. In ieder geval een andere garage gaan zoeken.succes ermee! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
n00b
|
Lekker h00r... weekend.
Vandaag Buurtfeest (met 5 huizen hahaha) morgen lekker naar de kermis met de familie. Goed weer dit weekend ... wat wil je nog meer. Dat word weer genieten geblazen. Fijn weekend allemaal! Groet, Barry
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
weekend en vakantie en mooi weer wat wil je nog meer. Vandaag lekker BBQ'en beetje metselen in de tuin aan de gang. Heerlijk
|
|
|
#11 | |
|
Kennel van Goverwelle
|
Quote:
En helaas voor mij weer geen weekeind (krijg je als student zijnde he |
|
|
|