|
|
|
|
#1 |
|
n00b
|
Hallo allemaal,
Afgelopen weekend was helemaal top!! Goed weer, leuke mensen, lekkere barbecue en geweldige honden. De foto's kunnen jullie vinden op de volgende link: http://www.mijnalbum.nl/Album=QPCPBCY3 Speciale dank voor Freddie en de rest van de organisatie zijn op z'n plaats! ![]() Groeten, Barry Ps.. voor diegene die het zich af vroegen, de tent is heel gebleven. De riem alleen niet.
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd Last edited by Azazel; 10-06-2007 at 18:41. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
Er had wel een waarschuwing bij mogen staan... niet geschikt voor kleine kinderen en/of tere zieltjes
zou wel leuk zijn overigens in ieder geval voor mij als er wat namen van honden bij verschijnen Zijn trouwens wel allemaal luie wezens zeg.... of is het schijn bedriegd ? Ziet er gezellig uit.. en warm ook, maar afkoeling was vlak bij of konden de keurmeesters dat niet waarderen? een natte hond keuren? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Tja die riem we zaten erbij en keken erna, wilde Shadje net vertellen dat ie dat niet mocht doen en toen zag ik het ene deel op de grond vallen. Shadje vond dat de baas wel vaak genoeg weg was geweest
|
|
|
#4 | |
|
Junior Member
|
Quote:
Erg mooie foto's Barry. Hoop dat je beker een mooi plekje krijgt.
|
|
|
|
#5 |
|
n00b
|
Hoi Freddie,
De beker gaat zeker een mooi plekje krijgen in huis! hehe Groeten, Barry
|
|
|
#6 | |
|
Junior Member
|
Quote:
Was wel jammer dat bij de verkiezing beste wolfhond de TWH al weg was , maar ja, de Saarloos is zowiezo al de betere wolfhond * duck* |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
Sorrie dat wij er dus niet meer waren bij de beste wolfhond verkiezing, maar zoals sommige aanwezigen al wel wisten is dat wij vrijdag aan het eind van de middag een keizersnee hebben gehad bij 1 van onze poezen op de 57/ 58e dag. Hieruit hadden we 1 kitten die we om de 2,5 a 3 uur met de sonde moesten voeren. We gingen er van uit dat een clubmatch veel eerder afgelopen zou zijn en dat had ook gekund als we niet constant tegen een lege ring hadden moeten zitten aankijken.
Dus kortom helaas duurde het ons dus te lang en hadden we de meeste spullen voor de groepskeuring al ingepakt en in de auto. Zodra we met de Tsjech en de Pumi uit de erering kwamen zijn we direct weg gegaan. Helaas is het kitten afgelopen nacht alsnog overleden
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
owh, wat ontzetend sneu
Ik mag trouwens niets zeggen hoor, had mijn Saar niet ingeschreven , dus was eerder weggegaan. Op de shows die we altijd gedaan hebben vond ik BOS altijd leuk, BOB een straf , dat tot het einde blijven is vaak niet leuk . |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Hallo allemaal,
Iedereen gefeliciteerd met hun prijzen enne .... ik geloof dat ik iets gemist heb! ![]() Wilma en Robert gefeliciteerd met jullie nieuweling (wow!) En toch .... ik heb genoten van onze eigen campingavontuur! Nu extra veel leeswerk. Groetjes, (mmm. ik moet nog steeds aan dit nieuwe forum wennen)
|
|
![]() |
|
|