![]() |
![]() |
|
Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#23 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Terug naar de topic starter Flora: Ik heb dus inderdaad ervaring met vers voer, en die is positief. Ik vind dat mijn hond het er prima op doet en vind ook dat MIJN hond het minder goed doet op de brokken die ik hem vroeger gaf. Wel nog wat waarschuwingen: * Het is een boel gedoe, hoe je het ook wendt of keert. Met wat ervaring wordt het makkelijker maar zo makkelijk als een zak brok opentrekken wordt het nooit. * Hoewel veel mensen anders beweren is mijn ervaring dat het wel een stuk duurder is dan brok (ook de dure brokken). Wellicht is dat in Nederland anders (veel afvalvlees is hier in Mexico toch geld waard, namelijk). * Je blijft aan jezelf twijfelen. Zojuist spuugde mijn hond bloed. SCHRIK! en de eerste gedachte: het zal toch niet aan zijn voer van gisteravond liggen?? * De meeste dierenartsen zijn het niet eens met het vers voeren. Bij ieder probleem zal gevraagd worden wat je voert en er zal dan waarschijnlijk aangeraden worden weer brok te gaan voeren. * Voor en tegenstanders worden het nooit eens en geloven meestal heilig in hun onfeilbare gelijk. Een normale discussie over Barf voeren is dus net zo makkelijk als een normale discussie tussen een atheist en een Jehova getuige. Hoe dan ok, succes met wat je gaat doen, en gelukkig zijn er genoeg sites op internet waar je informatie vandaan kunt halen! Kees |
|
![]() |
![]() |
|
|