![]() |
![]() |
|
Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Ottokar lovers
|
![]()
In een ideale wereld, tja....
Daar test iedere fokker en gebeurt er niets, wat niet goed of legaal is. Kijk om ons heen en zie, dat er geen ideale wereld is. En dus zijn er met name ten oosten van ons, daar waar de Tsjech juist vandaan komt, nogal eens andere 'regels'. En dus zijn er dwergjes en dus is het fantastisch, dat er stichtingen zijn, die de levende dwergjes zo goed als mogelijk begeleiden. En dat daarbij ook Utrecht betrokken is, is alleen maar nog beter, investering in een oplossing en kennisvergroting op de langere termijn. Aids is ook onnodig. Maar het is er helaas wel. En gelukkig heeft onderzoek al heel wat verbetering gebracht. Wij gaan eens goed nadenken over een dwergje, Yvonne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
|
![]()
Ik kan er niet tegen om te zien hoe zo'n dwerg moet lijden tijdens zijn injecties.
Als er een dier moet lijden dan ben ik blij dat er in de dierenwereld mogelijkheden zijn om deze op een humanitaire wijze te laten inslapen.
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Laat jij je honden niet inenten dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Ik denk dat Mijke hier meer over kan vertellen, en normaal gesproken is een vaccinatie niet pijnlijk. Wat zou kunnen is dat de vloeistof die ingspoten word (groeihormoon) pijnlijk/irriterend is... maar dat weet ik niet dus MIJKE... laat wat van je horen! Er zijn dus wel meer prikjes die niet fijn zijn... maar dat komt dan dus niet door het naaldje maar door de vloeistof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Non active.
|
![]()
Ja inenten dat doe ik 1 x in het jaar en dat is dus niet 2 x in de week
![]()
![]() |
#6 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
omdat de afwijking ook voorkomt bij mensen is dit onderzoek ook voor de mensheid belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|