![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Ja, ziet er goed uit!
Wij komen ook erg graag, moeten ons nog wel even officieel aanmelden bij Freddie.
![]() |
#2 |
Angel en Bachata,Luna
|
![]()
Leuk Jolanda,kunnen de 2 broers samen aan de pakwerker hangen
![]()
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Leuk dat jullie er weer bij zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Asmuya en Tsalka zijn samen met mij ook van de partij.
Tsalka mag zelfs nog in actie bij de IPO demonstratie, we zijn al wat aan het oefenen ![]() groetjes, Marjan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Ik ben zeer benieuwd naar de IPO demo Marjan!
Ook naar de rest hoor ![]() Momenteel staat de teller op zo'n 30 mensen, daar kunnen nog wel een paar bij hoor ![]() Schroom dus niet en geef je op, voor 35 euro een heel erg leuk weekend all in clusief! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
ff een update van de aanmeldingen, vanavond hebben we de 40 personen gehaald. Daar zitten momenteel 9 Tjechen bij!
Dat is al een behoorlijke opkomst. Met nog zo'n 20 toezeggingen die zich nog niet officieel hebben aangemeld lijkt de opkomst van de door ons georganiseerde WOWF 2008 overtroffen te worden. De aanmeldings periode loopt nog ff dus je hebt nog kans erbij te zijn. Als die periode verstreken is zal ik een lijst plaatsen met de mensen die komen, tenminste als jullie als aanmelders daar geen bezwaar tegen hebben. Het belooft dus een drukke boel te worden. Wij hebben er iig veel zin aan, voor degenen die zich al hebben aangemeld tot over een week of 6! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|