![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
P.S jij weet heel goed dat corrie nooit op dit forum komt!!!! Voor je info Justine is een meisjenaam!!!!! Corinne ( meisje naam!!!!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Beste Corinne,
Ik heb je een al een antwoord op je persoonlijke mail gestuurd, waarin ik je e.e.a. uitgelegd heb. En naar eer en geweten kan ik vertellen dat: * Ik de door jou genoemde mail van Corrie echt NOOIT ontvangen heb * Ik nog nooit en te nimmer uit eigen initiatief nesten of herplaatshonden op wolfdog geplaatst heb * Ik alleen op verzoek van eigenaren dit soort info toevoeg * Ik geen flauw idee heb wie de honden van Pierre Rabin hier geplaatst heeft Verder heb ik er geen enkele behoefte aan, om over dit onderwerp zelf nog langer discussie te voeren op dit openbare forum. Dit zal dan ook mijn laatste reactie op dit onderwerp zijn.
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
MIjke,
Ik heb je een pb gestuurd. De honden zijn van de site af en dat is wat de eigenaar vroeg. Wat mij betreft discussie gesloten. Groetjes, Corinne |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Wat een vage discussie. En dan maar raar vinden dat iedereen altijd wijst naar Corrie. Dat komt dus door mensen zoals Justine, Corrine of wat haar naam ook is.
Kennel en honden zijn niet meer van Corrie. Laat Corrie er dan ook buiten aub. Ga ook niet van die agressieve berichten plaatsen ![]() En waarom worden honden van de site verwijderd als deze van iemand anders zijn (Pierre) op verzoek van een oud-eigenaar? Terwijl weer iemand anders ze op de site heeft geplaatst??? Groetjes Kim
![]() |
#5 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Voor de rest ben ik jou geen uitleg schuldig. Als je vragen hebt over hoe en wat moet jij bij de eigenaar van de honden zijn!!! Fijn dat dat je zo begaan bent met Corrie! Dat is wel eens anders geweest ![]() Corinne PS Justine is mijn dochter voordat je met een onbenullige vraag terugkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
n00b
|
![]()
hahaha.. jij kent Kim ook?... *lol*
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Yes verder verder
Ik geniet ervan als mensen de aandacht zo op zich kunnen vestigen. Btw ik ken corrie niet, en bemoei mij ook niet met die hele politiek, maar ik vind het altijd lekker verluchtend als er weer eens met modder gegooid word ![]() ![]() Oké ik snap van het hele gebeuren hier geen donder, maar lekker leeswerk is het wel ![]() Tja sry maar een mens wil ook wel eens wat ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|