|   |   | 
| 
 | |||||||
| Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten | 
|  | 
|  | Thread Tools | Display Modes | 
|  | 
|  21-02-2009, 18:41 | #1 | |
| Non active. Join Date: Nov 2006 Location: Outside, walking the dog. 
				 |   Quote: 
  . En dat had nix met een spelfoutje te maken  . 
				__________________ Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away  . | |
|   |   | 
|  21-02-2009, 21:08 | #2 | |
| Junior Member Join Date: Jul 2008 Location: Opglabbeek (B) 
				 |   Quote: 
 dus wat weten wij als de keurmeesters het al niet weten LOL Ik heb Sky meteen verteld dat hij dus een bastaard is, wat eindigde in glach om ons heen.  Gr Tatiana | |
|   |   | 
|  21-02-2009, 21:18 | #3 | 
| van 't Aelse Sluske Join Date: Mar 2005 Location: Andel 
				 |   

Bert had op de advertentie gereageerd en info gevraagd omtrent HD en stamboom. Hij kreeg dit als antwoord; Beste Gert, De stamboomnaam ga ik even uitzoeken. Zijn Stamboomgegevens liggen nog in Frankrijk. Deze komen als het goed is volgende week binnen. De hond is niet op HD-gerontgerd. Bij dit ras komt het niet voor en als het wel voor komt dan is het geen zuivere Tjech. Mocht u nog meer info willen dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Kim van Nispe | 
|   |   | 
|  21-02-2009, 21:33 | #4 | |
| Member Join Date: Feb 2006 Location: Hoofddorp, N.H. 
				 |   Quote: 
 Helaas weet niet iedereen wat voor een hond hij/zij in hun handen hebben. Hoorde laatst bij iemand met een Border Collie: "Ik heb geen Herder" !!? 
				__________________ Groetjes, Jolanda   | |
|   |   | 
|  21-02-2009, 21:50 | #5 | 
| Senior Member Join Date: Sep 2003 Location: Warnsveld 
				 |   

Treurig zulke advertenties...   En het wachten is weer op de meest bizarre mixen  Deze mevrouw schijnt erg happig te zijn op extra inkomsten, want op de advertentie staat er nu al 2 x op!   
				__________________ Vriendelijke groeten, Mijke PS: I am not a moderator anymore!!   | 
|   |   | 
|  22-02-2009, 00:00 | #6 | |
| Junior Member Join Date: Sep 2006 Location: Wijnjewoude 
				 |   Quote: 

__________________  Keep your friends close but keep your enemies closer ! | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 |