|   |   | 
| 
 | |||||||
| Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden | 
|  | 
|  | Thread Tools | Display Modes | 
|  | 
|  09-01-2009, 22:20 | #1 | 
| van 't Aelse Sluske Join Date: Mar 2005 Location: Andel 
				 |   

Hier nog enkele foto’s van vandaag: Shyva, Torak en Kaylee  Torak  Kaylee  Shyva   | 
|   |   | 
|  10-01-2009, 10:04 | #2 | 
| wolfman Join Date: May 2006 Location: annerveenschekanaal 
				 |   

Mooie foto's genomen Stefanie ze genieten er duidelijk van groetjes Andreas ________________________________________ www.wolvenkennel.nl   | 
|   |   | 
|  10-01-2009, 12:03 | #3 | 
| Junior Member Join Date: Jun 2006 Location: Lubbeek 
				 |   

En wat is Kaylee groot geworden!!!   Echt geen pup meer... 
				__________________ Tsjechoslowaakse Wolfhonden van Hagia Sophia' www.wolfdog.be | 
|   |   | 
|  10-01-2009, 14:45 | #4 | 
| Senior Member Join Date: Sep 2003 Location: Warnsveld 
				 |   

Je hebt wel mazzel hoor, dat je nog steeds van die leuke sneeuwfoto's kunt maken!  Daar zullen beste wel wat mensen een beetje jaloers op zijn! Want ik hoorde gisteren bv van mensen uit Groningen en Utrecht, dat daar helemaal geen spatje sneeuw ligt! 
				__________________ Vriendelijke groeten, Mijke PS: I am not a moderator anymore!!   | 
|   |   | 
|  10-01-2009, 17:54 | #5 | 
				 |   

Mijn handen zijn er bijna afgevroren, maar toch enkele sneeuwfoto's kunnen nemen (voordat hij weg is!). Jennah http://jennah.wolfdog.be/#40.5 Yuccah http://yuccah.wolfdog.be/#41.9 (de foto's plaatsen lukt om de één of andere reden niet, dus plaats ik maar een link => anders heb ik me voor niets half laten bevriezen, met een ijskoud fototoestel in mijn handen  ) Groetjes, Liesbeth 
				__________________ Tsjechoslowaakse Wolfhonden van Hagia Sophia' www.wolfdog.be | 
|   |   | 
|  10-01-2009, 18:31 | #6 | |
| van 't Aelse Sluske Join Date: Mar 2005 Location: Andel 
				 |   Quote: 
  maar je bent niet voor niets geweest, het zijn mooie foto's. Wat zitten je honden ook lekker goed in hun wintervacht.   | |
|   |   | 
|  10-01-2009, 18:50 | #7 | 
				 |   

Het was inderdaad zonnig! Ik had gisteren al wat foto's genomen, maar die waren allemaal zo donker (terwijl ik dacht: met een witte achtergrond moet het wel lukken). Nu was het alleen opletten voor schaduwen... Jennah begint eindelijk terug wat meer vacht te krijgen. Samen met de puppies verdween al haar haar... Binnen enkele weken heeft ze een mooi dik pelsje! Groetjes, Liesbeth 
|   |   | 
|  10-01-2009, 19:10 | #8 | 
| Junior Member Join Date: Oct 2008 Location: Voorthuizen 
				 |   

Sommige plaatsen bijna geen sneeuw meer? Dan mogen ze wel wat bij ons vandaag halen.. Er ligt hier nog ontzettend veel sneeuw (maar wij wonen ook op een recreatie-park dus weinig mensen die er rond rijden). Inderdaad erg leuke fotos! | 
|   |   | 
|  10-01-2009, 20:43 | #9 | 
| Junior Member Join Date: Jul 2008 
				 |  Flash of Mercedes Dreams 

Hier nog wat limburgse sneeuwfoto's van Flash. groet Marie-Jose | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 |