|
|
|
|||||||
| Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
n00b
|
Met voorbeelden verduidelijk je een hoop Martine...
|
|
|
#2 |
|
Non active.
|
HE welcome back
.Maare, Je wilt toch geen namen van de kennels/combinatie van me horen ?? Want daar begin ik echt niet aan
|
|
|
|
#3 | |
|
n00b
|
Quote:
.. ben erg druk.. aan het onderhandelen over een nieuw huisje.. Maar ben jullie niet vergeten..haha. Groetjes... Barry ps... wanneer gaan we ook alweer beginnen met die speurcursus.. *lol*
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd Last edited by Azazel; 09-12-2008 at 09:24. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Non active.
|
Spannend, wens jullie heel veel succes met de deal
.Enne A zeggen en dan B ?????? is echt niet zo moeilijk Kan het je zelfs helemaal voorkauwen tot en met Z .Maar eerlijk gezegd, doelde niet specifiek op een of ander nest. Bedoelde precies zo als ik het heb geschreven .Enne speuren, ????????????????? Groette Martine.
|
|
|
|
#5 |
|
Yara
|
N.a.v. het onderwerp over de vermelde nesten, kreeg ik van een fokker een persoonlijke mail waarin letterlijk staat: "Vind het smerige verdachtmakingen waar jullie aan meedoen op Wolfdog"
Er is een heel bekend spreekwoord, zoiets van: "Wie de schoen past............." |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Non active.
|
![]() De reden van dit Topic is duidelijk, en is weer ff naar boven gehaald vanwege de vele nesten die er nu zijn. En ik kan alleen maar hopen dat dit topic inderdaad zijn werk doet, en dat is de totaal groentjes van dit ras een beetje op weg te helpen .En als fokkers zich aan de minimale eisen voldoen hoeft geen enkele fokker dit verdachtmakerij te vinden .En doen dit topic alleen maar steunen Maar dat is een mening van mijn eigen persoontje .Groette Martine.
Last edited by loco; 09-12-2008 at 13:26. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
n00b
|
Hmm.. ik kan in het hele topic geen verdachtmaking terugvinden.
Waar word iemand dan van verdacht? Er is helemaal geen reden om iemand verdacht te maken, want je kan alles gewoon netjes terugzoeken op de website. Ik vroeg wat Martine bedoelde want ik vond het nogal een vage opmerking. En de issues die Elise en ik noemde, zijn ook behandeld tijdens de ALV van de rasvereniging. Dus het is gewoon een actueel onderwerp. Verder is er geen fokker genoemd, dus ik snap totaal niet waar zo'n mailtje richting Elise voor nodig is. Ik zie liever dat zo iemand actief deelneemt aan het forum i.p.v. deze website te gebruiken om een nest aan te melden en vervolgens gaat lopen klagen als er een opmerking gemaakt word die misschien wel eens op zijn of haar nestje betrekking zou kunnen hebben.
|
|
|
#8 |
|
n00b
|
Whoeiiii!... de deal is rond...
Volgend jaar woon ik 10 meter verderop, in een nog te bouwen huisje. En voor alle groentjes op de woningmarkt... gewoon brutaal zijn, dat scheelt een hoop geld.. *lol* ![]() Iemand nog op zoek naar een tweekapper in Wellerlooi? hahahahaha... Groetjes, Barry
|
|
|
#9 |
|
Non active.
|
Ik heb begrepen uit verschillende mails die ik via via heb verkregen
Dat er word gedacht aan een persoonlijke aanval hier op het forum van mijne zijde aan een bepaalde fokker Mocht dit ooit zo zijn ik dit wel persoonlijk kan en hier echt geen openbaar forum voor nodig heb maar ik dit ook niet via via hoef te doen Enne ff voor de goede orde dit forum word ook bezocht door mensen die over de grens shoppen en echt niet alleen in Nederland voor een pup kijken .Groette Martine.
|
|
|
|
#10 | |
|
Non active.
|
Quote:
Groette Martine.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
@ Barry: Fijn dat het gelukt is, Gefeliciteerd!
![]() Op het Engelse Forum wordt er wel over een aantal specifieke fokkers/kennels geschreven. Maar ik heb dit hele topic nog eens zorgvuldig doorgelezen, en heb geen enkele verdachtmaking aan een specifieke fokker kunnen ontdekken! Er staan op dit moment 90 ! nestvermeldingen op deze site! En ik vind het dan ook wel heel bijzonder dat 1 fokker zich dan persoonlijk aangesproken zou voelen door "verdachtmakingen" die hier gedaan zouden worden! ![]() Er staan tussen de 90 nestvermeldingen inderdaad een aantal combinaties waar ieder weldenkend mens niet vrolijk van wordt. Bovendien hebben Nieuwkomers echt geen flauw idee wie al die fokkers zijn. Tsjonge, jonge, wat een commotie om niets allemaal.... laten we onze energie beter gebruiken dan onderling hele mailwisselingen te starten over "mogelijke verdachtmakingen". Want op deze manier ontwikkel je alleen maar onderling wantrouwen en negatieve pucliciteit die nergens toe leidt.
|
|
|
|
#12 | |
|
Angel en Bachata,Luna
|
Quote:
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Barry gefeliciteerd!
Ook ik ben bij al die nest vermeldingen dingen tegen gekomen waar ik alles behalve vrolijk van word. Denk dat Martine dat ook bedoelde. Groetjes Kim
|
![]() |
|
|