![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#10 |
Junior Member
|
![]()
Haha, nou we komen vaak genoeg thuis en dan ligt de prullenbak omver en de zak met inhoud door de hele huiskamer heen! Daarom hebben we maar besloten, dat als we weggaan we de prullenbak achter slot en grendel zetten.
![]() Vorige keer kwam mn vriend uit zn werk en lag de hele huiskamer vol met brokken, omdat we vergeten waren de zak weg te zetten en zij die dus met plezier door de hele kamer had gesmeten! ![]() Ook had mn vriend een avond lekkere spaghetti gemaakt.. Savonds naar zn werk gegaan en sochtends lag de pan met spaghetti op de grond, eromheen netjes schoongelikt, geen vlekje meer te bekennen.. Alleen onder de pan was ze vergeten! ![]() Paar dagen terug ging ik smiddags naar een vriendin toe hier in de buurt, was bijna bij het huis van mn vriendin, zag ik met grote verbazing Ayla naast me hobbelen! ![]() Ayla had dus de voordeur open gemaakt, terwijl mn vriend tv zat te kijken en is toen vrolijk achter mij aangekomen.. Soms geven we Ayla botten/varkensoren en die zijn we op een gegeven moment gewoon kwijt! Wat blijkt.. die verstopt ze dus op de meest vreemde plekken! ![]() Tussen het bed, onder haar kussen, achter de verwarming.. noem maar op. Nou dit was het VOORLOPIG wel zo'n beetje.. Groetjes!
|
|