|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#11 |
|
Non active.
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
|
Denk dat ik me toch bedenk
.http://www.wolfdog.org/drupal/de/gallery/pic/39893/ En volgend jaar toch maar voor die hudo ga .Groette Martine.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away .
|
|
|
|
|
|