![]() |
![]() |
|
Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#14 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Commetaar geven op een ander is niet zo moeilijk !!
Geef jij dan eens aan hoe JIJ de pups zou afspenen, en klaar maken om naar hun nieuwe eigenaar te gaan. En wie zegt dat de moedermelk niet voorradig is ???? Het proces van de eerste slokjes uit een schaaltje tot de overgang op vaste brok duurt 5 weken. Misschien weet je niet dat dit heel langzaam moet gebeuren, zodat de moeder geen uierontsteking krijgt. Ik heb 100 % vertrouwen in deze manier !! deze fokker fokt al 30 jaar honden, tot grote tevredenheid van honderden hondenbezitters in binnen en buitenland ! (Uitzonderingen heb je altijd) Met mijn nest heb ik hun om raad gevraagd en dat is heel goed gegaan, omdat ik alleen maar complimenten heb gehad van de nieuwe eigenaren. En misschien moet je niet zo snel oordelen, en misschien is het wel een ideale situatie, en moet je niet alleen op een paar foto's (momentopname) afgaan. Maar als jij hier jou (ideale) manier schets van een nest groot brengen, kunnen wij er misschien nog wat van leren !!! Want zoals ik al zei, commetaar geven is niet zo moeilijk !! |
![]() |
![]() |
|
|