Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Overig

Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden

Thread Tools Display Modes
Old 23-03-2008, 23:11   #14
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
.
We willen zo'n 3 seconden tentje aanschaffen. Iemand hier goede (of slechte) ervaringen mee?
Mijke misschien?
Dank je Barry voor de aardige hint ! hahahahahaha

Tsja… ik nam in september met een groep mensen deel aan de weekend dogtrail en had mij daarvoor het nieuwste 3 seconds light tentje aangeschaft…
Het opzetten ging in nog minder dan 3 seconds
Had helaas niet van te voren geoefend met inpakken!!! Hahahaha

Maar aangezien er tientallen deelnemers waren met Quecho tentjes, had ik de stille hoop dat er wel anderen waren die zouden weten hoe je zon’t tentje weer in een klein cirkeltje krijgt dat hij in de hoes past.
Helaas…… Iedereen had oudere uitvoeringen die je in een achtje moest duwen en die ban mij had wat anders nodig! Hahahaha
Hier dan even een foto impressie die beter in de rubriek humor had gepast! ))

Tsja het werd een cirkel maar paste niet in de hoes:

nog ff flink duwen, misschien moet er nog een 8je van gemaakt worden

deze meneer had al jaren een Quecho en wist zeker dat het zo moest

tsja… en toen klapte hij weer zo uit!

Bert was slim en verzon dat hij terplekke de gebruiksaanwijzing voor zou lezen, dan ging de ander vouwen

Maar ja na de 40e poging was de tent nog te groot voor de hoes, had iedereen z’n tent al lang in de auto en zlefs angelique had er spuug genoeg van!

Aangezien de prijsuitreiking begon heb ik het kreng toen maar on opgevouwen in mn auto gepropt en zo later naar huis gereden!

Het meest frustrerende was dat zoonlief hem thuis in 2 sec in de hoes had!!!!! Maar ja die was dan ook zo slim geweest om eerst op internet te instructie video te bekijken! hahahahaha

Maar het zijn echt ideale tentjes, staan al voordat anderen de eerste stokken in hun tent hebben en zijn (als je je even verdiept hoe het moet!) ook in een vloek en een zucht ingepakt!
Enne als je tsjech past er makkelijk bij in en als je ff weg moet zet je hem in z’n bench of aan de ketting buiten.
Enne Barry ik kan het je dus echt van harte aanbevelen!

@ Martine: NEE!!! De filmpjes van het opvouwen van mn kleine Quecho bivaktent tijdens de lawine training in Söll worden in het kader van de wet op de privacy niet op internet geplaatst!!!! (het slachtoffer geeft geen toestemming voor publicatie!!)
Ff voor de duidelijkheid voor anderen, ik had ook hier weer niet gekeken naar het opvouw systeem en dat zorgde in de sneeuw ook weer voor de nodige hilariteit!
Maar die keer was ik gelukkig niet de enige!

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg

Last edited by mijke; 23-03-2008 at 23:16.
mijke jest offline   Reply With Quote

Posting Rules