|   |   | 
| 
 | |||||||
| Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden | 
|  | 
|  | Thread Tools | Display Modes | 
|  | 
|  21-02-2008, 10:47 | #1 | 
| Junior Member Join Date: Jun 2006 Location: Lubbeek 
				 |   

Welkom op het forum Jann!!

__________________ Tsjechoslowaakse Wolfhonden van Hagia Sophia' www.wolfdog.be | 
|   |   | 
|  21-02-2008, 12:25 | #2 | 
| Musketier Join Date: May 2006 Location: Brabant 
				 |    WELKOM!! | 
|   |   | 
|  21-02-2008, 13:57 | #3 | 
| Junior Member Join Date: Apr 2005 Location: Utrecht 
				 |   

Welkom op het forum! Groetjes Yolanda | 
|   |   | 
|  21-02-2008, 16:57 | #4 | 
| Member Join Date: Feb 2006 Location: Hoofddorp, N.H. 
				 |   

Hallo Jann, Van harte welkom op het forum. Ik ben wel benieuwd naar een foto van While E! En is de tekening/schilderij door jullie zelf gemaakt? Ook leuk om te horen hoe While E is bijgedraait in de loop der jaren. Geniet maar lekker van hem. 
				__________________ Groetjes, Jolanda   | 
|   |   | 
|  21-02-2008, 22:57 | #5 | 
| Senior Member Join Date: Sep 2003 Location: Warnsveld 
				 |   

Hallo Jann, Van harte welkom op dit forum! en wat leuk dat je je zo uitgebreid voorstelde  Ik wens je veel plezier op dit forum en ik hoop hier nog vaak topic bijdragen van je tegen te komen! groetjes, Mijke 
				__________________ Vriendelijke groeten, Mijke PS: I am not a moderator anymore!!   | 
|   |   | 
|  22-02-2008, 00:37 | #6 | 
| Junior Member Join Date: Feb 2008 Location: Deventer 
				 |   

Bedankt voor al jullie vriendelijke reactie's. ik zal zeker af en toe een bijdrage leveren aan verhalen over het wel en wee met en over onze hond. (en ja...de tekening is door mijzelf gemaakt)  Hier een foto van onze While . groetjes jann | 
|   |   | 
|  22-02-2008, 09:42 | #7 | 
| Erfelijk aangeboren Bitch Join Date: Nov 2005 Location: Arnhem 
				 |   

Hoi Jann, welkom op ons forum. Hoe ben je er achter gekomen dat het een Tsjech is? Groetjes Kim 
				__________________ Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!! | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 |