| 

| 

| 
	|||||||
| TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten | 
![]()  | 

| 
		 | 
	Thread Tools | Display Modes | 
| 
	 | 
| 

| 
		#1 | 
| 

Musketier 

| 

@ Letty... 

Pardon!?! ........ ik lees hier alleen maar berichten waarin mensen hun mening geven en daarbij gelijktijdig al teksten schrijven als: niet bedoeld als aanval, niet kwetsen, respect hebben voor de mening van... of iets in gelijke strekking. Blijkbaar weet men al dat je snel op je teentjes getrapt bent en is men bereid daar rekening me te houden!! Je teksten waarin je e.e.a. aandikt door hoofdletters te gebruiken en over zaniken durft te spreken vindt ik ronduit a-sociaal naar mensen toe die dus bereid zijn rekening met jouw te houden. Je gedraagt je of dat je alle wijsheid in pacht hebt als het gaat over wat het beste is voor TSW honden. En dat er niemand op dit forum is die misschien wel een goed advies voor je zou kunnen hebben. de waarheid is anders........ Eetsmakkelijk allemaal!! Bert  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#2 | 
| 

Member 

| 

Nou Bert. Dat ene woord kon je wel weglaten. Zij helpen op dit moment wel de twee honden en wij lullen alleen maar. Sorry kon geen beter woord vinden.  

Je hebt wel gelijk Bert maar dat kon ook zonder dat A woord. Met een beetje begrip voor mekaar bereiken we meer. Het gaat toch om de honden die niets aan deze situatie kunnen doen. Jos  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#3 | 
| 

Member 

| 

Hallo Bert, 

Zoals je misschien ook al hebt kunnen lezen heb ik ook steeds geschreven, dat ik ieders mening respecteer. Dat heb je dan zeker niet gelezen? Maar iedereen heeft goede raad maar staan niet in mijn schoenen. Misschien ben ik soms wel eens snel aangebrand maar jullie verkeren niet in deze situatie en hebben die dus niet in de hand. Ik heb denk ik wel wat meer ervaring met TW's dan de meeste van jullie en denk ik ook met het houden van honden in het algemeen. En als ik dus vind, dat het het beste is, dat ze samen geplaatst moeten worden, moeten anderen zich daarbij ook neer kunnen leggen. Mede omdat dit ook de wens is van de nog steeds, huidige eigenaren. Het wordt nu dus een welis-nietes spelletje van wie de beste raad kan geven en die ik dan maar moet opvolgen omdat de buitenwereld het zo goed vindt om dat zo en zo te doen en het heeft niets meer te maken met het herplaatsen van deze twee. Ik klop toch ook niet aan om een financiele bijdrage bij jullie. Niet dat ik dat van plan was hoor en het is zeker geen sneer naar Katrien, die kosten noch moeite gespaard heeft om de 3 andere honden in Belgie te redden uit een asiel waar ze het nou niet bepaald prettig hadden en zo snel mogelijk daar vandaan moesten en daar was duidelijk geld voor nodig. En ik vind, dat ze dat voortreffelijk heeft gedaan. Maar nochmaals ik respecteer ook ieders mening. Letty Jos, dank je wel voor je steun. Letty  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#4 | 
| 

Junior Member 

| 

Dankjewel Letty, ik heb het ook niet als een sneer ervaren.  Ik denk ook dat jullie best wel weten wat je wel of niet moet doen en als jullie vinden dat de honden best met zijn 2en geplaatst worden, dan is dat jullie goede recht.  Zeker als jullie totdat dit mogelijk is de zorg voor beide honden op jullie nemen.  Ik denk dat veel fokkers hier een voorbeeld aan mogen nemen. 

Groetjes en fijne feestdagen, Katrien  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#5 | 
| 

Member 

| 

Jij ook bedankt, Katrien voor je opbeurende woorden en ik wens jullie ook allemaal nog een prettige 2e Kerstdag, alhoewel deze in Belgie er niet is en al het goeds voor 2008. 

Letty  | 
| 
		 | 

| 

| 
		#6 | |
| 

Erfelijk aangeboren Bitch 

| 

Quote: 

ik vind bovenstaande ronduit belachelijk. Jij gedraagt je ook alsof je alle wijsheid in pacht hebt omtrent het trainen van honden. Je hebt wel mooi daardoor mijn hond verkloot! Dat is weer mijn mening! (offtopic over die wijsheid van Bert) En Letty is wel even iets langer met Tsjechen bezig dan jij. Je hebt nog niet eens een Tsjech vanaf pup af aan opgevoedt! Waar praat jij over. En als je mij aso vindt, prima. Ik durf in iedergeval te zeggen dat als het op tsjech aan komt, ik zeker niet de wijsheid in pacht heb. Ik iedere dag weer leer! Ik in iedergeval ZEKER weet dat het niet de doorsnee hond is, waar jij hem voor verslijt. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook een hoop gezeur vind. Als ik afscheid zou moeten nemen van Cliff en Denzel WIL IK OOK dat mijn honden samen geplaatst worden! De honden Nirak en Janka zijn van Ronald, en hij wil OOK dat ze samen geplaatst worden. Punt uit. Kun je wel een discussie gaan houden of ze nu wel of niet samen geplaatst moeten worden, maar dat is helemaal niet aan jou of iemand anders. Een gezonde discussie prima, maar zoals jij dit doet, nee daar pas ik voor. Kim 

Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!  | 
|
| 
		 | 

![]()  | 

| 

|