![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
http://www.wolfdog.org/nld/articles/1109.html een van 14 weken en eentje van 5 weken, het is eigenlijk bedoelt voor het opbouwen naar de 20 km. maar het begin kun je natuurlijk zo aanhouden, en uitbouwen naar het aantal km. dat jij wilt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Junior Member
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Wij zijn pas begonnen met Tycho naast de fiets te laten lopen (want hij is nu net een jaar), en dat gaat, over het geheel bezien, boven verwachting goed. Hij draaft netjes in stevig tempo, trekt niet, laat zich niet voortsleuren. Alleen ....
![]() ![]() ![]() Groetjes, Monique
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
ooo proest sorry dat ik beetje moet lachen maar ik zie het dus helemaal voor me.
Ben ook erg blij dat Bine dat niet zo erg doet. Als ik zie dat er eventueel zo'n situatie zich voor kan gaan doen vraag ik de aandacht al aan Bine door "let op" te zeggen en dan klets ik ff wat tegen haar. Bij ons helpt dat dus dus wie weet bij jou ook????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Non active.
|
![]()
We hebben het vandaag ff anders gedaan.
Hond en fiets in de auto en richting Harderwijk en daar hebben we door het bos gecrossed ![]() Nomad los en ik mijn stinkende best doen om hem een beetje bij te houden ![]() Wat resulteerde in een gemiddelde snelheid van 9,5 km ![]() ![]() Wat een baggerzooitje, daar had je echt zonder lieslaarzen/fiets nix te zoeken ![]() En ondanks al die spetters achter me oren ik dit zeker nog een keertje ga doen ![]() Groette Martine.
![]() |
#6 |
Yara
|
![]()
Over Diehards gesproken......
Best lekker toch, zo'n modderbad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Non active.
|
![]()
Weet ik niet
![]() Want het waren spetters ![]() En ik ben niet onder uit gegaan dus heb geen modderbad gehad ![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|