Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 17-05-2010, 12:03   #1
TWK
Junior Member
 
TWK's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 47
Default wandelen in de dierentuin



13 juni 2010





Aan alle leden en belangstellenden van de Tsjechoslowaakse Wolfhondenklup


Graag nodigen we u hierbij uit om deel te nemen aan ons bezoek aan Ouwehands Dierenpark in Rhenen op 13 juni a.s. Onze (wolf)honden zijn aangelijnd welkom in het park.
Uit eerdere ervaring bij een bezoek aan deze dierentuin is gebleken dat het publiek erg geïnteresseerd is in het ras de Tsjechoslowaakse Wolfhond. Houdt er rekening mee dat mensen u dus aan kunnen spreken en vragen hebben betreffende het ras.

Helemaal interessant wordt het als we het wolvenverblijf bezoeken. U ervaart een stuk herkenning aan beide zijden van het hekwerk.
We verzamelen om 13.oo uur ’s middags bij de hoofdingang van het park.

De normale entreeprijs is € 19,00 p.p.
Voor groepen boven de 20 personen is het €17,00 p.p.
De TWK legt p.p. € 2,00 p.p. bij, indien degene lid is van de TWK.
We streven ernaar om met meer dan 20 deelnemers te gaan dus als dat lukt, zullen we op
€ 15,00 p.p. uit komen.
Belangrijk is wel dat er dan op tijd opgegeven wordt om deel te nemen.



Voor kinderen geldt t/m 2 jaar gratis.
3 t/m/ 9 jaar €16,00
Groepen boven de 20 personen € 14,00.
Bent u als volledig gezin lid van de TWK dan legt TWK ook hier €2,00 bij en komt een kinderkaartje dus op €12,00 (bij deelname van meer dan 20 personen).

Graag voor woensdag 9 juni opgeven voor deze activiteit bij ondergetekende door middel van een mail naar [email protected]
Even aangeven met hoeveel personen/kinderen u deelneemt, en of deze personen lid zijn van de TWK.

Bij voldoende belangstelling wordt getracht meer bekendheid aan ons bezoek te geven, door middel van benaderen van pers. Dit om positieve aandacht voor het Tsjechoslowaakse Wolfhondenras te kunnen bewerkstelligen.

Adres Ouwehands Dierenpark
Grebbeweg 111
3911 AV Rhenen
T:0317-650200



Hopend op een leuke en gezellige dag,

Met vriendelijke groet,

Arnolda Meisel
Penningmeester TWK
__________________
www.wolfhondenklup.nl
TWK jest offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 12:47   #2
TWK
Junior Member
 
TWK's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 47
Default

Volgende week zondag is het zo ver...
we gaan met "onze wolfjes" naar (o.a) de wolven
Graag voor woensdag 9 juni opgeven voor deze activiteit
bij Arnolda door middel van een mail naar [email protected]
__________________
www.wolfhondenklup.nl
TWK jest offline   Reply With Quote
Old 05-06-2010, 09:08   #3
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Zoals al doorgegeven is Sky met zijn hele familie van de partij

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 05-06-2010, 14:33   #4
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Oók wij zijn natùùùùùrlijk van de partij !!
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 05-06-2010, 14:39   #5
channi
korben
 
channi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: hengelo ov
Posts: 75
Send a message via MSN to channi
Default

Wij zijn dit keer ook zeker van de partij.
__________________
Groetjes chantal
channi jest offline   Reply With Quote
Old 05-06-2010, 21:31   #6
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Wat gezellig dat jullie er ook bij zijn !!
Opgeven kan tot woensdag 9 juni.....
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 06-06-2010, 22:40   #7
Arnolda
Junior Member
 
Arnolda's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Barneveld
Posts: 145
Default

De te verwachten opkomst bestaat al uit ca. 25 personen en de toezegging van 14 Wolfhonden en ook nog andere rassen. Maar er mag nog steeds ingeschreven worden!!!
__________________



www.vanmeiselsstee.nl
Arnolda jest offline   Reply With Quote
Old 07-06-2010, 16:55   #8
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

We verzamelen om 13.oo uur ’s middags bij de hoofdingang van het park.
(En niet zoals op sommige uitnodigingen staat om 11 uur)
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 17:08   #9
TWK
Junior Member
 
TWK's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 47
Default

Morgen is de laatste dag dat je je kunt opgeven !!
__________________
www.wolfhondenklup.nl
TWK jest offline   Reply With Quote
Old 14-06-2010, 12:04   #10
channi
korben
 
channi's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: hengelo ov
Posts: 75
Send a message via MSN to channi
Default

Wij vonden het leuk om eens weer andere tjechen te zien.
Was mooi weer en een goeie opkomst.
Wij hebben met onze telefoon veel foto,'s gemaakt.
Zitten hele leuke tussen.
Ik heb ze alleen nog op Hyves staan.
Niet echt van plan om z'n 90 foto,'s hier te moeten neerzetten.
Wil je ze zien moet je even op Hyves als je dat hebt onder Chantal koops Hengelo zoeken.
Dan vind je me wel. Hahaha
__________________
Groetjes chantal
channi jest offline   Reply With Quote
Old 15-06-2010, 23:35   #11
TWK
Junior Member
 
TWK's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 47
Default

Verslag bezoek Ouwehands Dierenpark.

Eindelijk het is zover 13 juni en gezellig een dagje naar de dierentuin. Om 08:00 uur gaat de wekker
wat niet geheel meevalt. De avond ervoor naar een feestje van een collega geweest. Hij werd 50 jaar en was ook nog eens 25 jaar in dienst. Maar met frisse moed eruit.
Na het uitlaten van de honden de nodige voorbereidingen en een bakkie koffie op naar Rhenen. Het weer ziet er goed uit niet te warm en droog gewoon lekker weer voor een dagje dierentuin.
Monique en ik hadden bedacht de honden eerst nog even lekker uit te laten in een bos'je' naast de dierentuin. Dit hadden we kenbaar gemaakt via de mail en de vernieuwde website maar hier geen reacties op gehad. Dus maar zien of er nog meer mensen komen.
Aangekomen op de parkeerplaats was er niemand te bekennen zelf waren we wat laat door een omleiding dus om 11:10 uur maar het bos in.
En ja hoor daar liep nog een stel de namen zijn mij even ontschoten waarschijnlijk door de genuttigde drankjes van de avond ervoor mijn excuses daarvoor.
Zij waren via de site van de Nederlandse Vereniging Tsjechoslowaakse Wolfhond op onze site gekomen. De wandeling in de dierentuin stond bij hun in de agenda. Hier dus het eerste resultaat van de vernieuwde samenwerking.
Zij waren in het bezit van een Tsjechen teefje dus was er geen aanleiding voor die macho's van ons om te gaan vechten. De honden hadden het gezellig net als wij. Na een stukje gelopen te hebben liepen wij tegen de achterkant van het wolven verblijf aan. Hier kregen wij een privé show van de wolven deze liepen nl. constant de beren te jennen.
Na de wandeling op naar de dierentuin waar de eerste mensen al stonden te wachten. Ook een verslaggever van de Rhenense Betuwse courant stond al te wachten. Hij wilde met ons mee lopen om een leuk artikel te schrijven over de club. Op 9 juni had er al een voor aankondiging van onze wandeling in dezelfde krant gestaan zie ook TWK in het nieuws en op 16 juni zal dit artikel verschijnen als het allemaal loopt zoals het moet.
Eerst maar eens met zijn alle de kassa voorbij zien te komen het was niet echt druk maar dit kost toch de nodige tijd. Vervolgens de kaart controle voorbij en dan op naar de wolven. Onderweg natuurlijk ook nog even de andere dieren bekijken.
Bij de wolven aan gekomen kregen wij helaas niet dezelfde reactie als de vorige keer je kan best zeggen geen reactie. De wolven lagen achter in hun verblijf en bleven daar. De vorige keer stonden ze zo wat neus aan neus met onze “wolfjes” vol interesse voor die rare wolven aan de ander kant van het hek. Dit was natuurlijk teleurstellend.



Zo zag het er dus in 2008 uit. Onze wolfjes aan de ene kant de echte bij het schrikdraad aan de andere kant.

Hierna viel de groep uit elkaar wat wel een beetje jammer was. Maar ja de één wil hier kijken en de ander daar en dan gebeurt dat. Hopelijk vond iedereen het toch een leuke dag.
Aan het eind van de dag nog maar weer een keer richting wolven. Nu meer activiteit als de eerste keer ze waren wederom met de beren bezig maar weer geen reactie op onze “wolfjes”.
Hier ontstond de discussie waarom we vorige keer zo’n leuke reactie kregen en nu niks. Richard kon zich herinneren dat hij vorige keer een teef bij zich had die rond haar loopsheid zat misschien een tip voor de volgende keer.
Om een uur of vijf weer richting huis gauw een hapje eten en vervolgens nog naar de verjaardag van de dochter van vrienden van ons. Je begrijpt toen ik eindelijk naar bed ging was ik moe en viel meteen in slaap. De volgende dag bedacht ik mij dat het al bij al weer een heel leuke dag was geweest Onze honden hadden weer eens de show gestolen. Alle leden werden benaderd met vragen over en de complimenten voor onze honden. Zij hadden zich dan ook prima gedragen en op een enkele grauw na trokken ze goed met elkaar op.

Gerard Jeurissen
__________________
www.wolfhondenklup.nl
TWK jest offline   Reply With Quote
Old 16-06-2010, 19:20   #12
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Het was inderdaad heel leuk in de Dierentuin, en de honden werden zelfs nog verwend met een lekkere knook.
In Sky zijn naam bedank ik hier nog eens extra voor daar die arme hond ja thuis noooooit wat te eten krijgt

Wat ik minder vond is dat Sky nu dus echt zijn hormonen begint te ontdekken, en blijkbaar Mizar niet luchten kon.
Bij zijn eerste uitbarsting stond ik eigenlijk kompleet sprakeloos te kijken, daar hij tot heden voor iedere grommende hond of wat daarvoor moest doorgaan ging liggen.
Mijn pupje van 21 maanden word dus volwassen.

Het respons van andere bezoekers was heel erg goed, vele kwamen inderdaad informatie vragen en de honden aaien.
Ouders die kinderen terug trokken waarbij te zien was dat die kleine gezichtjes de mening van mama of papa niet deelden, heb ik naar Sky toe geroepen zodat ze hem konden aaien, en de ouders zagen dat het uiterlijk maar fake is.

De foto's die wesley gemaakt heeft beperken zich tot een paar beesten uit de dierentuin, zijn motto "een Tsjech zie ik iedere dag" kinderen hè

Al met al was het een fijne dag, en heerlijk om weer eens met oude bekenden en nieuwe gezichten te kletsen.

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org