Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > _Administratie

_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 24-10-2007, 08:34   #1
Geronimo
Junior Member
 
Geronimo's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 7
Default Technisch probleem en boekenvraag

Geachte,

ik heb mij op 28 aug 2007 geregistreerd op jullie site.
Nu krijg ik wel te zien dat ik aangelogd ben op de fotosessie, maar in het gewone overzicht scherm niet, daar sta ik als anonieme bezoeker.
Gelieve dit even recht te zetten, daar ik toch actief wil gaan deelnemen op jullie site.
Ik heb wel nog geen Tsjech maar deze zal in december geboren worden zodat ik ook een paar foto’s op de site kan zetten.


Ik heb interesse in het nederlands boek dat in de boekenforum te vinden is. (De Tsjechoslowaakse Wolfhond, Bewerking: Koos und Letty de Graaf (Aan de hand van de publicatie van Ing. K. Hartl en J. Jedlicka), Vertaling: Hanna van Elk. Grafische bewerking: Sigrid van Dort. Prive-uitgifte 2000. Prijs: 14 Euro (Exclusief verzending. Verzending binnen Nederland: 2,50 Euro. Verzending binnen Europa: 3,-- Euro).
Mijn vriendin werkt samen met een boekenhandel en als ze de ISBNcode heeft kan ze deze daar ook bestellen.

Graag antwoord aub, ik heb al 2x een mail gestuurd naar [email protected] maar nog steeds geen antwoord.


Met vriendelijk groeten.
Geronimo jest offline   Reply With Quote
Old 24-10-2007, 10:07   #2
Manishdra
Junior Member
 
Manishdra's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Nijmegen
Posts: 331
Default

Als ingelogd bent op de foto site kun je in ieder geval foto's uploaden! Met het "anonieme bezoeker"-probleem kan ik je niet helpen. Heb het zelfde probleem! (en kan dus gewoon foto's up-loaden!)

Voor het boek zou ik gewoon koos en letty even bellen/mailen. Die zullen het vast wel weten!
Manishdra jest offline   Reply With Quote
Old 24-10-2007, 11:05   #3
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Ik heb interesse in het nederlands boek dat in de boekenforum te vinden is. (De Tsjechoslowaakse Wolfhond, Bewerking: Koos und Letty de Graaf (Aan de hand van de publicatie van Ing. K. Hartl en J. Jedlicka), Vertaling: Hanna van Elk. Grafische bewerking: Sigrid van Dort. Prive-uitgifte 2000. Prijs: 14 Euro (Exclusief verzending. Verzending binnen Nederland: 2,50 Euro. Verzending binnen Europa: 3,-- Euro).Mijn vriendin werkt samen met een boekenhandel en als ze de ISBNcode heeft kan ze deze daar ook bestellen.

Graag antwoord aub, ik heb al 2x een mail gestuurd naar [email protected] maar nog steeds geen antwoord.


Met vriendelijk groeten.[/quote]


Hallo Geronimo

Het boekje kan jij bij ons bestellen, in de boekhandel zijn ze niet te verkrijgen.

De kosten zijn alleen veranderd dit ivm nieuwe druk. Dit is al een paar keer doorgegeven maar helaas nog niet veranderd op wolfdog.
Het versturen binnen nederland kost 17,50 maar als deze naar het buitenland moet kost het 18,50.

Het bedrag kan je overmaken tnv Handelsonderneming de Graaff, P 350210

Mocht het naar het buitenland gestuurd moeten worden;
iban NL91 PSTB 0000 350210
BIC PSTBNL21

vermeld hier ook je adresgegevens bij.

Ik hoop dat ik je zo voldoende geinformeerd heb. Heb je nog vragen kan je altijd mailen of bellen [email protected] of 0575563769

Vriendelijke Groet,

Veronique de Graaff

Last edited by Koos; 24-10-2007 at 11:18.
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 24-10-2007, 16:37   #4
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by Geronimo View Post
Geachte,

Graag antwoord aub, ik heb al 2x een mail gestuurd naar [email protected] maar nog steeds geen antwoord.

Met vriendelijk groeten.
Beste Geronimo,

Zoals ik je al per mail berichtte, ontving ik jouw mail aan info@wolfdog pas gisteren. Ik heb je inmiddels ook een antwoord gestuurd

vrgr Mijke

@ alle lezers van dit forum:
Dagelijks komen tientallen berichten binnen op info@wolfdog. Vervolgens worden deze regelmatig doorgestuurd naar de moderators van de verschillende taalgebieden. Maar dat kan door de hoeveelheid berichten soms wel even duren!
Want we werken allemaal als vrijwilliger mee aan deze site en hebben daarnaast ook nog onze eigen andere werkzaamheden.

Soms gaat het sneller om rechtstreeks een berichtje aan een van de moderators te sturen. Voor het Nederlands taalgebied ben ik dat: [email protected]

Maar ook dan kan ik je niet garanderen dat je direct antwoord krijgt Want ook ik heb nog en baan en andere bezigheden naast het moderator voor wolfdog zijn.
Maar ik doe echt mn best om alle mails zo snel mogelijk te beantwoorden!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 03-12-2007, 17:13   #5
Geronimo
Junior Member
 
Geronimo's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 7
Default Boek De Tsjechoslowaakse Wolfhond

Beste, ik heb vandaag de buitenlandse overschrijving gedaan via de bank naar jullie.
Hopelijk komt alles in orde en ik ben in blijde verwachting naar het boek.
Voor onder de Kertboom natuurlijk en de puppy zal een nieuwjaarsgeschenk worden.

Quote:
Originally Posted by KoosLetydeGraaff View Post
Ik heb interesse in het nederlands boek dat in de boekenforum te vinden is. (De Tsjechoslowaakse Wolfhond, Bewerking: Koos und Letty de Graaf (Aan de hand van de publicatie van Ing. K. Hartl en J. Jedlicka), Vertaling: Hanna van Elk. Grafische bewerking: Sigrid van Dort. Prive-uitgifte 2000. Prijs: 14 Euro (Exclusief verzending. Verzending binnen Nederland: 2,50 Euro. Verzending binnen Europa: 3,-- Euro).Mijn vriendin werkt samen met een boekenhandel en als ze de ISBNcode heeft kan ze deze daar ook bestellen.

Graag antwoord aub, ik heb al 2x een mail gestuurd naar [email protected] maar nog steeds geen antwoord.


Met vriendelijk groeten.

Hallo Geronimo

Het boekje kan jij bij ons bestellen, in de boekhandel zijn ze niet te verkrijgen.

De kosten zijn alleen veranderd dit ivm nieuwe druk. Dit is al een paar keer doorgegeven maar helaas nog niet veranderd op wolfdog.
Het versturen binnen nederland kost 17,50 maar als deze naar het buitenland moet kost het 18,50.

Het bedrag kan je overmaken tnv Handelsonderneming de Graaff, P 350210

Mocht het naar het buitenland gestuurd moeten worden;
iban NL91 PSTB 0000 350210
BIC PSTBNL21

vermeld hier ook je adresgegevens bij.

Ik hoop dat ik je zo voldoende geinformeerd heb. Heb je nog vragen kan je altijd mailen of bellen [email protected] of 0575563769

Vriendelijke Groet,

Veronique de Graaff[/quote]
__________________
Only one life, live it, sleep when you're dead
Geronimo jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org