Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 27-12-2007, 14:54   #41
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by herder View Post
@ Letty...

Pardon!?! ........ ik lees hier alleen maar berichten waarin mensen hun mening geven en daarbij gelijktijdig al teksten schrijven als: niet bedoeld als aanval, niet kwetsen, respect hebben voor de mening van... of iets in gelijke strekking. Blijkbaar weet men al dat je snel op je teentjes getrapt bent en is men bereid daar rekening me te houden!!

Je teksten waarin je e.e.a. aandikt door hoofdletters te gebruiken en over zaniken durft te spreken vindt ik ronduit a-sociaal naar mensen toe die dus bereid zijn rekening met jouw te houden.

Je gedraagt je of dat je alle wijsheid in pacht hebt als het gaat over wat het beste is voor TSW honden. En dat er niemand op dit forum is die misschien wel een goed advies voor je zou kunnen hebben.

de waarheid is anders........


Eetsmakkelijk allemaal!!

Bert
Beste Bert,

ik vind bovenstaande ronduit belachelijk. Jij gedraagt je ook alsof je alle wijsheid in pacht hebt omtrent het trainen van honden. Je hebt wel mooi daardoor mijn hond verkloot!
Dat is weer mijn mening! (offtopic over die wijsheid van Bert)
En Letty is wel even iets langer met Tsjechen bezig dan jij. Je hebt nog niet eens een Tsjech vanaf pup af aan opgevoedt! Waar praat jij over.
En als je mij aso vindt, prima. Ik durf in iedergeval te zeggen dat als het op tsjech aan komt, ik zeker niet de wijsheid in pacht heb. Ik iedere dag weer leer! Ik in iedergeval ZEKER weet dat het niet de doorsnee hond is, waar jij hem voor verslijt.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook een hoop gezeur vind. Als ik afscheid zou moeten nemen van Cliff en Denzel WIL IK OOK dat mijn honden samen geplaatst worden!
De honden Nirak en Janka zijn van Ronald, en hij wil OOK dat ze samen geplaatst worden. Punt uit.
Kun je wel een discussie gaan houden of ze nu wel of niet samen geplaatst moeten worden, maar dat is helemaal niet aan jou of iemand anders.

Een gezonde discussie prima, maar zoals jij dit doet, nee daar pas ik voor.

Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline  
Old 27-12-2007, 18:03   #42
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Quote:
Originally Posted by stefanie View Post
Jammer dat er een discussie is ontstaan, in dit topic, over het wel of niet samen plaatsen van deze honden.
Volgens mij is het doel van dit topic "het vinden van een goede baas voor deze honden"
Maar dat is natuurlijk MIJN mening
Zoals ik al aangaf, voegt deze hele discussie niets toe aan dit topic.
Volgens mij is het doel van dit topic 'deze honden samen een nieuw tehuis te geven'
En mijn mening is dat we de energie die we in dit welles/nietes "spelletje" stoppen
beter kunnen gebruiken door bijv. in het rond kijken/bellen naar een geschikt mandje voor deze honden.
Want daar draaid het toch om, om DE HONDEN !!
Niet om wie er het hardste kan schreeuwen of wie er "gelijk" heeft.
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline  
Old 27-12-2007, 19:34   #43
donkamatz
Junior Member
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 20
Default

Sorry maar ik ben het eens met Stefanie. Het gaat hier om de honden!!!
Deze discussie doet hier eigenlijk niks terzake.

Groetjes,

Katrien
donkamatz jest offline  
Old 27-12-2007, 19:42   #44
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

@Kim

ga spoorzoeken.....
herder jest offline  
Old 27-12-2007, 20:30   #45
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Bert!!!!!

Hoe kun je potjandriedubbeltjes toch zomaar mensen die de wijsheid in pacht hebben betichten van A-sociaal gedrag? Natuurlijk hebben al die bijdragen over het apart plaatsen van de honden helemaal niets te doen met het onderwerp, en is het allemaal gezanik en gezeur! Deze honden MOETEN perse SAMEN geplaatst worden want anders zijn ze hun leven niet zeker.

Tsjechoslowaakse wolfhonden die moet je heeeeeel anders behandelen dan normale honden Bert! En alleen de mensen met de meeste ervaring onder ons zijn capabel genoeg om daar ook maar 1 zinnig woord over zeggen! Dat je het maar weet!

Het kan toch niet zo zijn dat wij arme sloebers van het forum, zonder aantoonbare ervaring met (wolf)honden misschien wel eens gelijk kunnen hebben op sommigen punten, laat staan de mensen met veel ervaring op het forum van enig advies te kunnen voorzien.

Je moet je schamen hoe jij weer reageert zeg! Foei!

Jij bent immers iemand die helemaal niet weet hoe je een hond moet trainen. Jij verkloot ze alleen maar! Al die mensen op je website die zo lovend over je zijn, hebben duidelijk een steekje los. Eigenlijk ben je maar een prutser die wat aanklooit.

Nee Bert... het gaat weer nergens over die bijdrage van jou!

Groet,
Barry

-----------------------------------------------------------------------

Note:
*Bert is geweldig met honden dus laat de text hierboven je niet vertellen dat het anders is, kijk voor meer info en recenties op zijn website: http://www.packleader.nl *

Note2:
*Iedereen op dit forum mag meepraten en discussieren en daar hoef je geen expert voor te zijn*

Note3:
*Ik hoop oprecht dat de honden z.s.m. samen een plekje krijgen*
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline  
Old 27-12-2007, 20:40   #46
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by azazel View Post
Bert!!!!!

Hoe kun je potjandriedubbeltjes toch zomaar mensen die de wijsheid in pacht hebben betichten van A-sociaal gedrag? Natuurlijk hebben al die bijdragen over het apart plaatsen van de honden helemaal niets te doen met het onderwerp, en is het allemaal gezanik en gezeur! Deze honden MOETEN perse SAMEN geplaatst worden want anders zijn ze hun leven niet zeker.

Tsjechoslowaakse wolfhonden die moet je heeeeeel anders behandelen dan normale honden Bert! En alleen de mensen met de meeste ervaring onder ons zijn capabel genoeg om daar ook maar 1 zinnig woord over zeggen! Dat je het maar weet!

Het kan toch niet zo zijn dat wij arme sloebers van het forum, zonder aantoonbare ervaring met (wolf)honden misschien wel eens gelijk kunnen hebben op sommigen punten, laat staan de mensen met veel ervaring op het forum van enig advies te kunnen voorzien.

Je moet je schamen hoe jij weer reageert zeg! Foei!

Jij bent immers iemand die helemaal niet weet hoe je een hond moet trainen. Jij verkloot ze alleen maar! Al die mensen op je website die zo lovend over je zijn, hebben duidelijk een steekje los. Eigenlijk ben je maar een prutser die wat aanklooit.

Nee Bert... het gaat weer nergens over die bijdrage van jou!

Groet,
Barry

-----------------------------------------------------------------------

Note:
*Bert is geweldig met honden dus laat de text hierboven je niet vertellen dat het anders is, kijk voor meer info en recenties op zijn website: http://www.packleader.nl *

Note2:
*Iedereen op dit forum mag meepraten en discussieren en daar hoef je geen expert voor te zijn*

Note3:
*Ik hoop oprecht dat de honden z.s.m. samen een plekje krijgen*


En ook ik hoop dat ze zo snel mogelijk geplaatst worden!
Groetjes Martine
loco jest offline  
Old 27-12-2007, 21:00   #47
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by herder View Post
@Kim

ga spoorzoeken.....
Goed idee Bert. Misschien vindt Denzel dat idd wel leuk. Spoorzoeken. Zal het bij de eerst volgende training eens opperen.

Ben het verder volledig met Stefanie eens. Misschien kunnen we ipv zanikken wie de wijsheid in pacht heeft of niet, gewoon eens een goed adres voor deze 2 honden gaan zoeken.

Goed idee misschien?


Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline  
Old 28-12-2007, 03:59   #48
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Jeetje mina, wat een bizarre commotie allemaal...

Ik kom net pas thuis van mn werk en las met steigende verbazing alle bijdragen van de laatste dagen in dit topic....

Ging dit topic niet over het vinden van een fijn nieuw thuis voor 2 doggy's in plaats van te zierezeiken over wie er gelijk had/heeft????

Mijn eigen kanttekening in dit topic had slechts alleen te maken met het feit dat ik een paar mensen ken, die eventueel wel een herplaats hond willen opnemen in hun gezin (maar voor wie 2 samen echt een stap te ver is).

(In het zelfde antwoord gaf ik overigens al aan, dat de tijdsdruk in dit geval (in tegenstelling tot de 3 belgjes) gelukkig niet speelt )

Dus laten we hier aljeblieft geen reply's op elkaars teksten meer plaatsen, maar alleen nog reageren als iemand een constructieve oplossing weet voor deze 2 doggy's samen!

En natuurlijk is het nog beter, dat als je iets weet, om even rechtstreeks contact met Letty of Koos op te nemen

groetjes van de moderator
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline  
Old 28-12-2007, 17:13   #49
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
Jeetje mina, wat een bizarre commotie allemaal...
Ging dit topic niet over het vinden van een fijn nieuw thuis voor 2 doggy's in plaats van te zierezeiken over wie er gelijk had/heeft????
Dus laten we hier aljeblieft geen reply's op elkaars teksten meer plaatsen, maar alleen nog reageren als iemand een constructieve oplossing weet voor deze 2 doggy's samen!
groetjes van de moderator

Bedankt Mijke ! !
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline  
Old 30-12-2007, 11:15   #50
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Het lijkt er inderdaad op, dat sommige mensen persé hun gelijk moeten behalen, maar niet openstaan voor meningen van anderen vind ik ook belachelijk.
Het gaat zeker erom, dat ook deze twee doggies weer een nieuw goed thuis vinden.
En als dat dan apart van elkaar ook zou kunnen, vind ik dat je zeker voor die mogelijkheid open moet staan!
Liever dat dat nog twee jaar waar ze zich nu bevinden; maar ja..dat is dan mijn PERSOONLIJKE mening hè.
Gelukkig mag je in Nederland je eigen mening verkondingen, ook op een openbaar forum.

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline  
Old 30-12-2007, 14:09   #51
Meisel
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 64
Default

Wat een misselijk makend stelletje zijn jullie toch ook.
Deze mensen doen hun best om twee honden van iemand anders te herplaatsen en jullie zullen het weer aangrijpen om ze de grond in te trappen.
Lekker makkkelijk he !!
Dat ze honderden kilometers rijden om de honden op te halen, dat ze ze voeren en verzorgen tot ze herplaatst zijn, Ach..dat doen ze omdat ze zo slecht zijn voor dieren.
Ook dat bij hun de teven waarmee niet meer gefokt wordt gewoon bij hun blijven getuigd natuurlijk van het feit dat ze zo slecht voor hun dieren zijn.
De gigantische berg geld die de laatste jaren is geinvesteerd is in het verbeteren van de kennel, ach..dat doen ze ook omdat ze zo slecht zijn voor hun honden.
Broodfokkers....nou als je van de nestjes die ze de afgelopen 5 jaar hebben gehad moest leven, dan had je van de verdiensten nog geeneens droog brood kunnen kopen!!
Maar dat maakt alles geen zak uit natuurlijk, jullie kunnen ze de grond intrappen en daar gaat het om .
En hoe ik dit alles weet!!...omdat ik wekelijks veel van hun geld uitgeef om daar allerlei verbeteringen door te voeren om het de honden zo prettig mogelijk te maken.
Ja ze zijn zo slecht voor hun honden...nou ik ken maar weinig mensen die zoveel voor hun honden [en voor die van anderen] over hebben!
En aangezien dit een openbaar forum is waar alles maar gezegd mag worden, wou ik dit dus maar eens zeggen, kotsmisselijk word ik van dat stelletje hier [diegene waar ik op doel zullen zich zelf wel herkennen]

Groeten!.. of eigenlijk ook niet!
__________________
Soms denk je,mijn hond begrijpt me!
Soms denk je:toch niet!!
Meisel jest offline  
Old 30-12-2007, 14:31   #52
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Fijn om te lezen, dat er verbeteringen worden doorgevoerd! Dat jij er zoveel tijd aan spendeert, geeft toch aan dat het dus hoognodig is. Ben ik blij dat je dit vermeld; bevestigd, dat ik niet helemaal gek ben :-)
Je kunt het 'iemand de grond in trappen' noemen...ik zie dat anders.
Op wat voor manier dan ook...als de honden er maar een beter leven door krijgen.

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline  
Old 30-12-2007, 14:48   #53
Meisel
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 64
Default

Quote:
Originally Posted by Patty33 View Post
Fijn om te lezen, dat er verbeteringen worden doorgevoerd! Dat jij er zoveel tijd aan spendeert, geeft toch aan dat het dus hoognodig is. Ben ik blij dat je dit vermeld; bevestigd, dat ik niet helemaal gek ben :-)
Je kunt het 'iemand de grond in trappen' noemen...ik zie dat anders.
Op wat voor manier dan ook...als de honden er maar een beter leven door krijgen.

Groetjes,
Patty
Nou ik ben daar al zo`n 5 jaar mee bezig, maar ook mijn bericht word dus weer aangewend om een sneer te geven.
Het getuigd maar weer van het feit dat je denkt alles te weten, maar in werkelijkheid weet je dus geen moer!!
Zielig vind ik je, en dat is nog heel zachtjes uitgedrukt!
__________________
Soms denk je,mijn hond begrijpt me!
Soms denk je:toch niet!!
Meisel jest offline  
Old 30-12-2007, 14:58   #54
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Quote:
Originally Posted by Meisel View Post
Nou ik ben daar al zo`n 5 jaar mee bezig, maar ook mijn bericht word dus weer aangewend om een sneer te geven.
Het getuigd maar weer van het feit dat je denkt alles te weten, maar in werkelijkheid weet je dus geen moer!!
Zielig vind ik je, en dat is nog heel zachtjes uitgedrukt!
Ik denk echt niet alles te weten hoor; ik kan alleen maar afgaan op mijn eigen ervaringen en observaties.
Maar als jij daar al 5 jaar bezig bent, dan begrijp ik echt niet waar jouw boosheid vandaan komt. Misschien dat het ook voorkomt uit frustratie, dat je honden in een dergelijke omgeving moet achterlaten iedere keer weer?
Nogmaals; ik ben blij dat je zoveel tijd spendeert om verbeteringen door te voeren.
Tenminste iemand die een oogje in het zeil kan houden...alhoewel ik me begin af te vragen of ik daar wel zo blij mee moet zijn.

Om terug te keren naar het topic; ik hoop oprecht dat ook deze twee honden snel een goed nieuw thuis vinden.

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline  
Old 30-12-2007, 15:05   #55
Meisel
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 64
Default

Quote:
Originally Posted by Patty33 View Post
Ik denk echt niet alles te weten hoor; ik kan alleen maar afgaan op mijn eigen ervaringen en observaties.
Maar als jij daar al 5 jaar bezig bent, dan begrijp ik echt niet waar jouw boosheid vandaan komt. Misschien dat het ook voorkomt uit frustratie, dat je honden in een dergelijke omgeving moet achterlaten iedere keer weer?
Nogmaals; ik ben blij dat je zoveel tijd spendeert om verbeteringen door te voeren.
Tenminste iemand die een oogje in het zeil kan houden...alhoewel ik me begin af te vragen of ik daar wel zo blij mee moet zijn.

Om terug te keren naar het topic; ik hoop oprecht dat ook deze twee honden snel een goed nieuw thuis vinden.

Groetjes,
Patty
En weer een sneer !
En ja daar kan iedereen blij mee zijn, want ik denk namelijk ook eerst aan de honden!
Je eigen ervaringen?....nou toen je eigen hond onhandelbaar was, wist je anders goed de weg naar hun toe, of hun je hond weer even in het gareel konden krijgen.
Toen waren ze dus wel goed genoeg!!
Eigen ervaring.....die heb je dus niet!!!!
__________________
Soms denk je,mijn hond begrijpt me!
Soms denk je:toch niet!!
Meisel jest offline  
Old 30-12-2007, 15:19   #56
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Quote:
Originally Posted by Meisel View Post
En weer een sneer !
En ja daar kan iedereen blij mee zijn, want ik denk namelijk ook eerst aan de honden!
Je eigen ervaringen?....nou toen je eigen hond onhandelbaar was, wist je anders goed de weg naar hun toe, of hun je hond weer even in het gareel konden krijgen.
Toen waren ze dus wel goed genoeg!!
Eigen ervaring.....die heb je dus niet!!!!
Tja...helaas ben ik ook een mens...en mensen maken fouten.
Een paar van mijn grootste fouten uit mijn leven; onze eigen gevoelens twee weken voor laten gaan op dat van onze hond. Hem naar mensen brengen, die ik zag als een 'opa en oma' van onze hond, ondanks een advies hem met een stok op de neus te slaan. Maar toch blijven geloven in de goedheid van de mens hem twee weken laten meenemen.
Om vervolgens per telefoon te horen hoe je hond een dreun krijgt en ook nog leuk verteld wordt, dat hij wat enthousiast kwam aanspringen, maar nu even versuft voor zich zit uit te kijken. Vervolgens twee later je hond uit het beplaste hok 'mogen' halen, geheel vermagerd, schichtig, nog te bang om een plasje te doen. Weken bezig zijn om je hond weer zijn heerlijk zelf te laten zijn (overigens met hulp van diegene die honden verkloot), in Tjechië rondlopen en je met de nek aangekeken wordt, omdat je in gezelschap verkeerd met de 'opa en oma' van je hond, daar zien hoe hun eigen honden gewoon in de stront moeten zitten, omdat er eerst koffie gedronken moet worden. Niet lang daarna in hun huis zitten en moeten aanzien hoe honden met z'n twee of drie in een hok zitten, nog niet groot genoeg voor 1 hond.
Om maar eens wat dingen te noemen.

Om nu te lezen, dat iemand al 5 jaar daar rondloopt en het dus ook prima vind zo? Om kritiek te lezen van iemand, die zelf halverwege een cursus ophoudt en dan schrijft dat haar hond verkloot is?

Ja..ik ben inderdaad zielig...dat ik ben afgegaan op mensen die trots zijn op een dergelijke wijsheid van ruim 30 jaar!
Ik ben nog zieliger, dat ik er niet eerder wat van gezegd of over geschreven heb, gewoon omdat ik niet kon en wilde geloven wat ik zag, ik wilde blijven geloven in de goedheid van mensen.

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline  
Old 30-12-2007, 15:39   #57
Meisel
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 64
Default

Ja, je bent inderdaad zielig, omdat dat wat je ziet in een moment voor jou de waarheid is, ja tussen het wisselen van de honden gaan er wel eens twee honden even in een kooi, om te voorkomen dat het anders een slagveld word tussen honden die elkaar niet verdragen.
Je eigen hond die jou aanviel, en dus heropgevoed moest worden moest dus wel aangepakt worden aangezien hij een mens dus niet meer zag als een baas, maar als iets waar hij zijn tanden in kon zetten.
Dagelijks worden alle honden vertrekken schoongemaakt, en ja er ligt hier en daar wel eens honden stront [dit komt omdat niet alle honden op het zelfde moment poepen..zal het maar even uitleggen anders snap je dit niet].
Maar jij wilt een honden kennel zo graag vergelijken met je eigen huis situatie......nou dan moet je maar eens een stuk of wat honden in huis nemen, eens kijken of het bij jou dan ook nog zo schoon is.
Nee je weet het allemaal zo goed, je zou het werk wat daar per dag verzet word om de honden te verzorgen zelf eeens moeten doen, kijken of je dan nog zo dom lult.[oeps.. sorry praat]
__________________
Soms denk je,mijn hond begrijpt me!
Soms denk je:toch niet!!
Meisel jest offline  
Old 30-12-2007, 15:54   #58
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Wel een moment van anderhalf jaar dan hè...als je luistert naar de verhalen van anderen mensen, moet je natuurlijk wel goed luisteren. Onze hond heeft ons nooit aangevallen..dat was dus ook het verschil van mening; onze hond was niet agressief!
Hij was dominant en had duidelijke leiding nodig. Dat geef je volgens mij niet, door een hond een knal te verkopen of hem zelfs met een stok te slaan.
Ik ben grootgebracht met een oma die een kennel had...dus ik weet wel wat voor werk je moet verzetten. Ik weet ook moeilijk het is, om te zeggen...en nu hebben we genoeg honden, meer honden in huis nemen gaat ten koste van de verzorging en aandacht van de honden die we al hebben.
Waar dus het hele topic omdraait; een goed nieuw thuis voor twee TWs. Als je niet voldoende plek hebt voor je eigen honden, dan vraag ik me af of je er wel goed aandoet nog twee op te vangen..hoe goed bedoelt ook!

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline  
Old 30-12-2007, 16:19   #59
Meisel
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 64
Default

Juist!!... maar dat is hun!!! verantwoordelijkheid, niet die van jou, niet die van mij, en niet die van iemand anders.
En zo gauw als ik merk dat het ergens binnen de kennel niet gaat zo als het zou moeten, dan spreek ik ze er ook zeer zeker op aan [zoals ze zelf ook wel gemerkt hebben]
Maar om hun kennel als broodfokkerij te verslijten en te doen alsof de honden niet verzorgd worden is te belachelijk voor woorden.
De opoffering die die mensen maken voor hun honden, daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
Zelfs voor een aangereden kat die niet van hun was geven ze even 600 euro uit om hem er weer bovenop te krijgen....
Hoeveel mensen zouden dit doen???
Ja verbeterings punten zijn er echt wel, en daar wordt hard aangewerkt!!
Maar die constante stroom van kritiek op ze is naar mijn mening niet terecht, en de manier waarmee ze er mee omgaan vind ik bewonderingswaardig, want als mijn levenswerk door een paar figuren afgefakkeld zou worden, zou ik persoonlijk anders reageren.
__________________
Soms denk je,mijn hond begrijpt me!
Soms denk je:toch niet!!
Meisel jest offline  
Old 30-12-2007, 16:53   #60
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Meisel View Post
Wat een misselijk makend stelletje zijn jullie toch ook.
Hoi Richard,

Zou je even willen vertellen wie je met het boverstaande bedoeld?

Ik probeerde namelijk in mijn eerste bijdrage in dit topic met goede bedoelingen weer te geven dat honden ook best apart geplaatst kunnen worden, omdat ik van mening ben dat honden veerkrachtige wezens zijn. Met dit stukje had ik niet tot doel om iemand af te kraken of te zeggen dat iemand ongelijk heeft omdat hij/zij de honden samen wil plaatsen.

Als dan oa. mijn bijdrage word afgedaan als gezanik en gezeur en er word net gedaan alsof we er geen ene moer verstand van hebben, dan kun je je misschien wel voorstellen dat mijn stekels een beetje gaan staan.

Als er dan nog bijdragen overheen komen waarbij Bert (die ik ken als een zeer kundig hondentrainer) helemaal de grond in gestampt word, dan vind ik dit niet kan en zeg ik daar wat van (op mijn eigen manier in m'n stukje over Bert).

Er word hier regelmatig gereageerd als een gebeten hond terwijl er helemaal niets aan de hand is en discussies lopen op deze manier onnodig uit de hand.

Ik zit hier niet op het forum om ook maar iemand te krengen, beledigen of om een levenswerk van iemand af te fakkelen. Maar ik laat me ook niet monddood maken met een opmerking dat mijn bijdrage gezanik is, terwijl mijn bedoelingen goed zijn en ook ik wil dat deze honden een goed plekje krijgen.

Daarom zou ik graag van je willen weten wie je met "het misselijk makend stelletje" bedoeld, want ik herken mezelf hier totaal niet in en de indruk word gewekt door jou dat ik hier wel bij hoor.

groeten,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org