Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Buiten de orde

Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-02-2012, 12:26   #1
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default FF lekker rellen over fokkers

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
jammer dat ik deze posts allemaal niet kan verplaatsen.........
ga het toch proberen. Ik open een nieuw topic in buiten de orde.
bij deze!
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 12:31   #2
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
haha... ik ben toch niet lid van jullie mooie kluppie.... ik neem aan dat van dat inschrijfgeld toch wel een paar brilletjes kunnen worden aangeschaft...
Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Jeetje, die paar centen die je aan lidmaatschapgeld moet betalen voor de TWK, is dat voor jouw begrippen echt veel? Misschien kunnen we een collecte voor de armlastigen houden, dan kun jij ook eens met ons mee.

Eens kijken of je dan ook zulke gevatte opmerkingen kan plaatsen. Altijd leuk om een gangmaker erbij te hebben hoor, leve de lol.
Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Ik durf alleen de gangmaker te zijn vanachter mijn pc-tje....
Ik kom nooit buiten... want daar ben ik te bang voor.....

Maare... psst... niet verder vertellen h00r... want dan heeft iedereen me d00r.
Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
schandalig, wat ben jij slecht voor je honden zeg! Wie laat ze dan uit als jij een beetje de gangmaker zit te wezen achter je pctje???
WTF!? Schandaaaaaaalig.
Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Nee beste Barry, daar gaat het niet om, ik vind je een beetje flauw reageren over het lidmaatschapgeld of inschrijfgeld van de TWK.
Een club die wij als erg positief hebben ervaren de afgelopen 2 jaar.
En jouw aanval is weer duidelijk gericht op 1 persoon, dat valt meerdere mensen op.
Ik weet dat een aantal mensen niet eens meer op je willen reageren en hier niet meer willen komen, en dat vind ik al een zieke situatie en dit zou toch eigenlijk niet zo moeten gaan.
Maar lees even mijn reactie onder subforum "Overig", daar leg ik het helemaal uit wat ik eigenlijk bedoel.
moet zelf ook nog 10 tekens invoeren BAH
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 12:35   #3
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Nou Erik, dan heb je mijn reactie waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd.
Jij ziet het als aanval op de TWK, ik zag het meer als grapje en bedoelde het ook zo. Maargoed, ik schijn dat effect vaker op mensen te hebben die me eigenlijk niet zo goed kennen.
Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Zo! Jij reageert snel! (maar ik ook nu hoor :-)

Maar goed, is dat ook niet het hele gevaar van mails en chatten en forums en alles waarbij je mekaar niet face to face ziet?
Dat is nu juist wat ik bedoel met mijn bericht onder "overig". Je kunt die vete die je hebt met die fokker beter face to face uitpraten dan hier iedere keer weer van die lullige opmerkingen plaatsen, want dat is gewoon heel vervelend voor andere mensen die er buiten staan.
Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
Erik ik zou eens wat vaker naar de emoticons kijken als ik jou was. Die zijn er speciaal voor om dingen op een juiste manier op te kunnen vatten. Scheelt je een hoop ergenis.
Raar dat ik dat mensen met zogenaamde brains moet vertellen .

PS gebruik ze zelf ook eens!
Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Jazeker, dat is het gevaar inderdaad. Daarom leg ik het ook uit.

En jij legt mijn berichten uit als een vete die ik zou hebben met betreffende fokker. Dat is in mijn opinie dus helemaaaaaaal niet de case. (al kan ik begrijpen dat je dit zou kunnen gaan denken als je mijn berichtjes leest)

Maar het is wel de persoon die keer op keer honden moet herplaatsen om redenen waarvan ik denk, dit had niet gehoeven. En dat kan ik aan haar face 2 face proberen uit te leggen, maar ik ben bang (en weet eigenlijk bijna wel zeker) dat zij niet over genoeg zelfkennis beschikt, om hier iets mee doen en in de toekomst herplaatsers weet te voorkomen.

En neem van mij aan Erik, dat ik niets liever zou willen dan dat ik het nooit meer over haar hoef te hebben in negatieve zin. Want dat zou betekenen dat het met de honden goed gaat. En dat vind ik ontzettend belangrijk.
Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Hou je er dan ook wel eens rekening mee dat iedere herplaatser een verhaal heeft, en verdiep je je dan ook in dat verhaal, of doe je direct negatieve aannames? Want dat idee heb ik toch sterk.
Ik heb namelijk echt het idee dat als er iemand goed is voor haar dieren en verstandig mee omgaat zij het is.
En doordat ik me bijna bij ieder twk evenement laat zien hoor ik vaak de werkelijke achtergronden, en hoef ik niet te gaan zitten gissen wat er nu weer allemaal verkeerd is gedaan, snap je wat ik bedoel?

Maar ik denk dat we deze discussie nog heel lang kunnen voeren en eigenlijk zijn we het maar over een ding eens en dat is dat we het niet met elkaar eens zijn.
Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
iedere herplaatser heeft idd een verhaal en 9/10 keer is dat zij niet geluisterd hebben naar het feit: bezind eer gij begint!
Maareh even terzijde: zou je hier niey nu zo langzamerhand eens een topic over willen openen ipv elk topic te gaan bevuilen met offtopic commentaar? Dank je.
Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Weer zo'n aanname!
Waarop baseer je dat?
Bij mij is het natuurlijk allemaal beton
Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
het gebruik ze zelf ook eens slaat op de emoticoons!
Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Roep dat dan maar tegen stichting Saartje, die het dwergje bij een stel grote tsw"s heeft ondergebracht, slimmerik.

Ok verkeerd gelezen over die emoticons, ik ben nu weg, moet npog werken
Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
Heel leuk dat dat gezin zelf niet heeft nagedacht terwijl ze zo verschrikkelijk veel kennis hebben daar van wolfhonden. Beide zijn fout!
Onvoorstelbaar dom, kan niet anders zeggen.
Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Als je goed bent voor je dieren, betekent dat nog niet automatisch dat je er ook verstandig mee omgaat.

Als je namelijk van jezelf weet dat je honden van jezelf hebt moeten herplaatsen m.b.t. conflictgedrag (en dit niet zelf hebt kunnen corrigeren) en dan denkt TOCH een dwerg te kunnen opnemen in een roedel wolfhonden. Dan kun je zeggen wat je wil Erik. Maar dan ga je toch echt niet verstandig om met honden, maar dan ben je (mijn mening) juist heeeeeeeeeeel erg dom bezig.
zo en nu weer 10 tekens zodat ik het kan plaatsen. Met vriendelijk verzoek hier verder te gaan, dank u
stiekum maak je mij daar erg gelukkig mee, want ik zit een discussie te lezen die over 4 topics verspreidt is, niet echt efficient.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 12:51   #4
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Heerlijk topic

Ik heb mbt rellen over fokkers maar 1 opmerking (op dit moment).
Ik dacht dat Nederland genoeg had aan 1 fokker die honden alleen als opbrengsteigendommen zag!?!

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 12:53   #5
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post
Ik heb mbt rellen over fokkers maar 1 opmerking (op dit moment). Ik dacht dat Nederland genoeg had aan 1 fokker die honden alleen als opbrengsteigendommen zag!?!
Kun je bovenstaande quote even uitleggen? Ben bang dat ik de clou mis..
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 12:54   #6
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

welkom, en have fun
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 13:01   #7
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Kun je bovenstaande quote even uitleggen? Ben bang dat ik de clou mis..
Als je nu deze smily weg had gelaten was ik er misschien in getrapt

Dikke knuffel
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 13:03   #8
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post
Als je nu deze smily weg had gelaten was ik er misschien in getrapt

Dikke knuffel
Tatiana
Haha... zelfs met smiley begreep ik um niet.. *echt waar*
Maar mag ook via pb h00r.
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 14:51   #9
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post
Ik dacht dat Nederland genoeg had aan 1 fokker die honden alleen als opbrengsteigendommen zag!?!
Beste allemaal,

Ik kwam er tot mijn schrik achter, dat er niemand is die fokkers van gezelschapsdieren controleert! (Behalve paarden, de PVE).
" Er is geen organisatie verantwoordelijk voor toezicht op fokkerij. Zodra een nest is aangemeld bij de RvB – lid van een rasvereniging of niet – wordt in verband met het verstrekken van een
stamboom en de benodigde registratie, de fokker bezocht door een medewerker van de RvB. Voor niet-rashonden is er geen organisatie." bron: http://www.rda.nl/home/files/rda_201...technieken.pdf

Dan is er nog een rasvereniging -momenteel nog steeds zonder voorzitter trouwens - die o.a. dit op de site heeft staan:
"Fokkers van Tsjechoslowaakse Wolfhonden zijn vrij om zelf te bepalen wat ze voor een pup vragen. Om een indicatie te geven ligt de pupprijs momenteel rond de € 1000,-"

Fokkers hoeven zich alleen aan het honden& katten-besluit te houden, dus eten en een schuilplaats bieden is voldoende. Wat boeit het, dat een fokker niets van hondengedrag weet?

Bovenstaand ff kort door de bocht, echter zolang de situatie zo is...zal er niet veel veranderen in Nederland.

Ik ga niet af op aannames, maar onderzoek, verzamel feiten, zoek de juiste mensen en contacteer deze dan...en dat kost tijd..veel tijd..en dat duurt lang, omdat ik mijn honden en gezin voor laat gaan op alles.

Ik heb respect voor iedereen die wanpraktijken op forums aan het licht blijven brengen..ik heb er gewoon de tijd niet voor. Kan me wel eens laten verleiden, als ik dierenleed constateer, zoals afgelopen week. Dit was nu de derde fokker in 'TW-land' ...hopelijk de laatste, maar ik vrees dat ik toch moet afsluiten met;

tot de volgende keer...

Groet,
Patty

ps; wil toch iemand met mij van gedachten wisselen, nogmaals: [email protected]
__________________
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 15:16   #10
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by Patty33 View Post
"Fokkers van Tsjechoslowaakse Wolfhonden zijn vrij om zelf te bepalen wat ze voor een pup vragen. Om een indicatie te geven ligt de pupprijs momenteel rond de € 1000,-"
Ik zag dit van de week ook op de site staan, vind het zelf een regel om van te kotsen .
En dit word u vermeld als u op de site bij de "pupinfo" gaat kijken .
Als of dit het belangrijkste is wat er over een TSW-pup te melden is ???

Prijs vind ik zelf ook veel te hoog want er kan makkelijk rond de 7 a 8 honderd euro voor een pup gevraagd worden.
En dan houd de fokker er toch nog een leuk zakcentje aan hun "Hobby" over .
Want zoals we allemaal weten hebben we hier in Nederland, toch geen 1 "fokker die zijn brood" er mee verdiend .
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 16:29   #11
Jolanda
Member
 
Jolanda's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Hoofddorp, N.H.
Posts: 552
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Ik zag dit van de week ook op de site staan, vind het zelf een regel om van te kotsen .
En dit word u vermeld als u op de site bij de "pupinfo" gaat kijken .
Als of dit het belangrijkste is wat er over een TSW-pup te melden is ???

Prijs vind ik zelf ook veel te hoog want er kan makkelijk rond de 7 a 8 honderd euro voor een pup gevraagd worden.
En dan houd de fokker er toch nog een leuk zakcentje aan hun "Hobby" over .
Want zoals we allemaal weten hebben we hier in Nederland, toch geen 1 "fokker die zijn brood" er mee verdiend .
Helaas zijn er al fokkers in Nederland die 1200 Euro voor een pup vragen!
__________________
Groetjes, Jolanda

Last edited by Jolanda; 09-02-2012 at 16:38.
Jolanda jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 16:58   #12
SenE
Junior Member
 
SenE's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Wijnjewoude
Posts: 412
Default

Laten we Chico zijn topic niet nog verder vervuilen en hier lekker verder rellen

Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Ach kijk, daar hebben we de concurrent die zelf ook beschreven werd in een ander artikel waar ik vanmorgen doorheen las......
geen idee waar je het over hebt, wij hebben niet eens meer Tsjechen, ook nooit mee gefokt, dus wat voor concurent ben ik dan?

Welk artikel heb je het over?
__________________


Keep your friends close but keep your enemies closer !
SenE jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 18:06   #13
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by Jolanda View Post
Helaas zijn er al fokkers in Nederland die 1200 Euro voor een pup vragen!
Ja en dat ga je als Rasvereniging ook niet tegen door te vermelden dat de prijs rond de 1000 euro ligt ???
Denk dat je als RV eens moet gaan kijken wat een hond nu eigenlijk moet kosten, en dat gaan vermelden .

Want ook die 1000 euro die nu door de RV word vermeld is "over THE TOP" !!!
Dit soort prijzen heeft niks meer met hobbyfokken te maken !!!
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 18:36   #14
of_Mercedes_Dream
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Location: Kontich, near Antwerp
Posts: 460
Default

Hallo uit Belgie,

Altijd maar over die fokkers.....
en de mensen die honden in een asiel of onderweg dumpen?
Heb je al eens naar de fokkers buiten de benelux gekeken?

Er zijn er die wel proberen om goed te fokken. Elke fokker doet wel iets dat beter zou kunnen. Ook ik.
En de prijs?
In Italie, Frankrijk en elders vragen ze 1500€ dekgeld, ik weiger dat te betalen.
In de puppyprijs zit 21% Btw (in Belgie).
De moeder krijgt tot 4 x de hoeveel eten + tientallen kg puur rundsvlees voor humaan verbruik.
Ik rij naar Slowakije om een werkproef af te leggen.
Ik ga jaarlijks naar een bonitatie (dikwijls in Duitsland) waar ik heel veel info vergaar over de honden en eigenaars.
Ik weiger om veel shows te doen omdat ons ras geen showhond is of mag worden.
Enkel met de kosten van het nest zelf maak ik "winst" vanaf pup 6. Reken daar al de reiskosten nog bij en de twee maanden zorg voor de pups. (en het opnemen van vakantiedagen)
Het gevolg is dat ik elk jaar geld moet bijleggen om rond te komen.
Houden jullie rekening met de kosten en zorgen die nodig zijn als ik een pup/hond van mijn kennel terug opvang?

In een ander bericht op het forum wil men fokkers verplichten max. 2à 3 nesten per teef te hebben. Ik vind het frappant dat men zo maar een getal kan opkleven. Is de individuele gezondheid van de teef niet belangrijk om een quota vast te leggen? Mijn Branca heb ik na 2 nesten gesteriliseerd omdat er problemen waren bij de bevalling. Ons Akela daarentegen kon "al slapend" bevallen. Akela heb ik één keer laten aborteren na ongelukje met mijn reu. Voor haar laatste nest heb ik twee dierenartsen hun mening gevraagd met 2 positieve antwoorden.


Dus sorry, als je weer wil rellen over de fokkers, doe maar.
Er zijn echter andere grote gevaren die het ras kapot maken.

In Belgie zijn er vorig jaar amper 20 pups geboren. Van overfok kan je niet spreken.


Behalve de verplichting op medische, fysische en psychische keuringen van de hond zou ik een verbod wensen dat de twh uit een fokbeleid houdt als er enkel en alleen maar show mee gedaan werd, zelfs met een dozijn kampioenstitels.

Dit is mijn persoonlijke mening.

groeten van fokker uit Belgie
Patrick
of_Mercedes_Dream jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 19:17   #15
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by of_Mercedes_Dream View Post
En de prijs?
hihii ach ja, zo heb ik voor mijn hobby skiën, m'n doggies, met de doggies trainen, skaten etc etc.
Kost erg veel geld en vrije tijd , en ook ik moet daar elk jaar weer geld en vrije dagen op toe leggen !!!
Maar heb het er graag voor over,..............omdat het mijn hobby's zijn .
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 21:04   #16
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Prijs... ja dat is pas iets om over te discussiëren.

Prijs zal mij persoonlijk een rotzorg zijn... ik betaal liever 2000 euro aan een fokker die:

1 - verstand heeft van hondengedrag.
2 - oprecht en eerlijk is.
3 - mij van goed advies zou kunnen voorzien betreffende opvoeding, gedrag en wat te verwachten als eigenaar van de Tsjech.
4 - een pup uit goede lijnen weet te brengen.
5 - zijn of haar honden test op de meest voorkomende ziektes/genetische afwijkingen.

Jaaaaahhh dat is effe veel om op te noemen..... phoe phoe...

Bovenstaande reflecteert waarschijnlijk voor vele mensen de perfecte fokker (op de prijs na dan).... en het is mijnsinziens een utopie en onhaalbaar als je "de mens" een beetje kent.

En wij "hollanders" schijnen nogal op de kleintjes te letten en daarmee vergeten dat er ook nog andere dingen meespelen behalve geld.

Geluk en gezondheid.... dat pretenderen we als we het hebben over onszelf... waarom gunnen we onze doggies niet hetzelfde ?..... en dan kun je fokker heten of consument.... voor beide zou hetzelfde moeten gelden wat mij betreft.
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 21:17   #17
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Hoewel ik de mening en eerlijkheid van Patrick waardeer.

Moet ik toch meegaan in de mening van Martine (ze is een beetje loco moet ik ook eerlijk bekennen maar dat kun je meer mensen toedichten waaronder moi...). Een hobby kost geld. Daar leg je, dus meestal op toe.

Geld verdienen met dieren en dat op een juiste manier doen .... daar zijn er maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig van... zoniet geneeen. Het gaat in 99%... ten koste van wat het dier aan leven: zou...kunnen...hebben.

Maar gelukkig voor veel mensen, neemt je doggie met veel minder % genoegen.

Wat zijn honden toch eigenlijk prachtige dieren in dat opzicht... ze nemen onze tekortkomingen graag voor lief en zetten zichzelf voor een beetje liefde graag opzij.
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 09-02-2012 at 21:23.
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 21:42   #18
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Prijs zal mij persoonlijk een rotzorg zijn... ik betaal liever 2000 euro aan een fokker die:

1 - verstand heeft van hondengedrag.
2 - oprecht en eerlijk is.
3 - mij van goed advies zou kunnen voorzien betreffende opvoeding, gedrag en wat te verwachten als eigenaar van de Tsjech.
4 - een pup uit goede lijnen weet te brengen.
5 - zijn of haar honden test op de meest voorkomende ziektes/genetische afwijkingen.
Oprecht en eerlijk,.... en 2000 euro voor een pup vragen ???

................ !!!

................ !!!
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 21:44   #19
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Prijs... ja dat is pas iets om over te discussiëren.
Als die word vermeld op de site van de Nederlandse Rasvereniging ???
Ja, dan vind ik het zeker iets om over te discussiëren !!!
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2012, 21:51   #20
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Oprecht en eerlijk,.... en 2000 euro voor een pup vragen ???

................ !!!

................ !!!
Ja... ik weet het... het was een longshot...
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 09-02-2012 at 21:58. Reason: typing error... (snappen jullie um nog?) :)
Azazel jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org