Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > _Administratie

_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-04-2013, 13:14   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default Forum gedrag

Zoals al eens eerder gemeld, heb ik geen tijd en zin om dagelijks als een soort politie agent alle reacties op forum topics te checken op taalgebruik/ beschuldigingen/ roddels/ beledigingen etc.
Als moderator kan ik alleen in het algemeen proberen het forum voor iedereen prettig leesbaar te houden.
Maar eenieder is zelf verantwoordelijk voor de aard en inhoud zijn/haar teksten.

Wederom dus het vriendelijk verzoek:
Zou een ieder s.v.p. in zijn reacties "netjes" en met fatsoenlijk taalgebruik willen reageren.
Op acties volgen natuurlijk altijd reacties. Maar dat kan ook op een beschaafde manier zonder scheldwoorden en vermelding van mensen met naam en toenaam.

Bij voorbaat bedankt voor de medewerking!

PS
Inmiddels heb ik ook het topic "Herplaatser" verwijderd. Deze hond had al een nieuw huis gevonden en de meeste daarop volgende reacties hadden niets van doen met het onderwerp.
Daarnaast heb ik geen tijd om iedere afzonderlijke reactie te gaan checken op onwelvoeglijke zaken, en heb derhalve het gehele topic verwijderd.
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org