Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > _Administratie

_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken

View Poll Results: zie vraag hierboven
* nee, ik vind het niet meer gezellig op het forum 3 16.67%
* ja, van mij mogen die op het forum geplaatst worden 15 83.33%
Voters: 18. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-07-2008, 20:15   #21
ELISE
Yara
 
ELISE's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Berkel en Rodenrijs
Posts: 1,126
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Ben iniedergeval erg blij dat de mensen die "ja" stemmen er vooruit durven te komen, ook al is het niet anoniem.
Iedereen mag voor zijn mening uitkomen. Het lijkt mij uitstekend als dat niet anoniem gaat.
__________________
Elise

www.ofthevoiceofnature.nl
ELISE jest offline  
Old 10-07-2008, 21:15   #22
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

van mij mag er best een 'niet tsjechen' onderwerp.. van domme filmpjes/mopjes etc.. moet er regelmatig wel om lachen.. en stuur dan weer wat dingen door naar andere mensen

Over andere topics waarvan ik denk moet dan nu.. daar reageer ik gewoon niet op... hoe zat het toch ook al weer. ... bij negeren maar wel heel consequent doorgevoerd zou het gedrag moeten uitdoven

dus voor mij ook een Ja... en topics die ik niet interessant vind lees ik overheen... dat doe ik ook bij de krant
jmvdwiel jest offline  
Old 10-07-2008, 21:20   #23
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by jmvdwiel View Post
van mij mag er best een 'niet tsjechen' onderwerp.. van domme filmpjes/mopjes etc.. moet er regelmatig wel om lachen.. en stuur dan weer wat dingen door naar andere mensen

Over andere topics waarvan ik denk moet dan nu.. daar reageer ik gewoon niet op... hoe zat het toch ook al weer. ... bij negeren maar wel heel consequent doorgevoerd zou het gedrag moeten uitdoven

dus voor mij ook een Ja... en topics die ik niet interessant vind lees ik overheen... dat doe ik ook bij de krant
Echt zo verwoord.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline  
Old 10-07-2008, 22:47   #24
Jolanda
Member
 
Jolanda's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Hoofddorp, N.H.
Posts: 552
Default

Quote:
Originally Posted by jmvdwiel View Post
van mij mag er best een 'niet tsjechen' onderwerp.. van domme filmpjes/mopjes etc.. moet er regelmatig wel om lachen.. en stuur dan weer wat dingen door naar andere mensen

Over andere topics waarvan ik denk moet dan nu.. daar reageer ik gewoon niet op... hoe zat het toch ook al weer. ... bij negeren maar wel heel consequent doorgevoerd zou het gedrag moeten uitdoven

dus voor mij ook een Ja... en topics die ik niet interessant vind lees ik overheen... dat doe ik ook bij de krant
Sluit ik mij ook bij aan!
__________________
Groetjes, Jolanda
Jolanda jest offline  
Old 10-07-2008, 23:08   #25
gerard&monique
Lupo & Mizar
 
gerard&monique's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Amsterdam Z.O.
Posts: 156
Default

Van mij mogen de onderwerpen best wel eens niets met onze wolfjes te maken hebben. Wel vindt ik soms de reactie's behoorlijk heftig.
Laat een ieder in zijn waarde en heb je een andere mening laat die dan weten maar wel op een normale manier.
Dat het wat rustiger wordt op het forum lijkt me niet zo gek in de zomer.
Vakantie en natuurlijk lekker veel wandelen in het zonnetje.

Lupo had vandaag een jong konijntje gevangen gelukkig liet hij hem weer los na de nodige keren los geroepen te hebben. Voor ik bij hem was pakte hij het voor de tweede keer op en liet hem uiteindelijk weer los.
Het volledig in shock en drijfnatte konijntje onder mijn jas mee naar huis genomen gedroogd en weer bij zijn positieve laten komen. Een uurtje geleden hem weer terug gezet in het struikgewas waar hij gevangen was. Nu maar duimen dat het weer goed met hem komt.
Wat ik wel vreemd vondt was dat Lupo totaal geen intresse meer in het konijntje had de rest van de dag.

Gerard
gerard&monique jest offline  
Old 11-07-2008, 07:59   #26
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Ook van mij mogen er topics geplaatst worden die niks met Tsjechen te maken hebben. Dat heeft namelijk geen %$$# te maken met of het nu wel of niet gezellig is op het forum!
Gezelligheid maak je zelf! En normaal op elkaar reageren ook.
Ik zelf heb het al enige tijd niet meer gezellig op het forum.
Dit komt niet door de you tube en humor topics. Die maken het JUIST voor mij wat gezelliger, maar meer met wat er allemaal gebeurd is hier op het forum in het afgelopen jaar.

Dat is dan ook de reden dat ik nee stem. Dit heeft dus niks met de mensen te maken, die nu op dit forum hun zegje doen.
Ik lig vaak zal in een scheur om de opmerkingen van Martine en Barry enz. Ze fleuren hier het forum wat op en maken het minder beladen.
Wel heeft het te maken, met persoonlijke vetes die hiet te pas en te onpas op het forum worden uitgevochten. Dingen die dan gezegd worden, die de rest van de wereld eigenlijk niets aan gaan enz. DAAR baal ik van. En blijf ik van balen.

Ik heb ook dingen waar ik pissig over ben of anders. Maar die ga ik hier niet breed uitmeten op het forum. Dat soort dingen vecht ik liever 1 op 1 uit. Wel zo netjes.

groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline  
Old 11-07-2008, 17:59   #27
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
...................

Wel heeft het te maken, met persoonlijke vetes die hiet te pas en te onpas op het forum worden uitgevochten. Dingen die dan gezegd worden, die de rest van de wereld eigenlijk niets aan gaan enz. DAAR baal ik van. En blijf ik van balen.

Ik heb ook dingen waar ik pissig over ben of anders. Maar die ga ik hier niet breed uitmeten op het forum. Dat soort dingen vecht ik liever 1 op 1 uit. Wel zo netjes.

groetjes Kim

Hou nu toch op zeg!! Als er hier één een persoonlijk vete aan het uitvechten is dan ben jij het wel. Namelijk naar mij toe!

En schrijven dat iemand je hond verkloot heeft op een forum is dan zeker zo'n voorbeeld van 1 op 1 en netjes zijn. En ook op andere forums laat je je kansen niet onbenut om mij even door het slijk te halen.

En dan nu even moedertje overste gaan spelen naar anderen toe, jij hebt wel lef zeg!!

Misschien moet je je eigen onderschrift eens proberen te begrijpen...........maar ja dat zal wel teveel gevraagd zijn.

En wat er op het forum gebeurd heeft in mijn ogen met niks anders te maken dan met het feit dat mensen niet kritisch mogen zijn op de van Goverwelle kennel en de TWK, want dat word genadeloos afgestraft. Opmerkingen richting andere fokkers en kennels is geen punt, maar owee!!

Andere aanleidingen voor minder prettige discussies zie ik niet op het forum.

Zolang mensen nog de reis uit Tsjechie maken om een beroep op ons te doen i.v.m gedragsproblemen van hun Tsjechoslowaakse Wolfhond hoef ik me ook geen zorgen te maken over wat wij te bieden hebben. Maar ik heb geen zin om hier mijn goede naam zwart te laten maken en dat is de reden dat ik hier ook al een tijd niet meer reageer en ook niet meer zal doen.

Verder wens ik iedereen heel veel plezier zowel thuis als op het forum. Maar bovenal geniet van je hond (-en)!!!!!!!!!!

Bert van Straten
Hondenschool Pack Leader
www.packleader.nl
herder jest offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org