Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 17-06-2006, 19:26   #1
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default Wandeling

Ben net half uurtje thuis en wil even zeggen dat ik het een gezellige dag vond.
Dat het groepje Saarloos mensen zich beetje afzijdig hield,was niet omdat we jullie niet aardig vinden,maar zoals ik hier al eerder vertelde,zijn we dat pats gedrag niet zo gewend en onze honden ook niet.
Leuk was trouwens dat sommige van de jonge Tsjechen vaak aansluiting zochten bij de oudere SWH's.Maar dat kwam ook misschien omdat er weinig echt volwassen Tsjechen tussen liepen (als ik zo even om me heen keek)
Zal proberen vanavond nog wat aan de foto's te doen.Eerst eten.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 17-06-2006, 19:47   #2
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Hoi
Ook wij zijn nog niet zo lang thuis, hebben nog een tijdje op
het terras zitten kletsen, en moesten toen de kids nog halen.

Ook wij vonden het een geslaagde wandeling, op enkele kleine schermutselingen na.
En dat liep meestal met een sisser af.

Zo als ik uit de reacties heb begrepen, is het wel voor herhaling vatbaar

Misschien ergens in september, als iedereen weer terug is van vakantie ?
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 17-06-2006, 20:37   #3
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Hallo luitjes,

Excuses dat we niet zijn komen opdagen maar we waren de wandeling helemaal vergeten.
Ik las net een mailtje van stefanie en kon mezelf wel voor m'n kop slaan.

Ik heb vernomen dat het een hele leuke dag is geweest en we zullen proberen een volgende keer zeker aanwezig te zijn!

Groetjes,

Barry en Ryan.
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 17-06-2006, 22:47   #4
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Ik vond het erg leuk en heb weer wat dingen over mijn kleine Denzeltje geleerd. Dat ik hem niet in de gaten hoef te houden, maar dat hij mij wel in de gaten houdt.

Ik vond het erg leuk nu gezichten te hebben bij een aantal mensen hier op wolfdog.
zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes Kim
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 00:39   #5
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Quote:
Originally Posted by stefanie

Ook wij vonden het een geslaagde wandeling, op enkele kleine schermutselingen na.
En dat liep meestal met een sisser af.
Hallo,de wandeling begon voor ons inderdaad ook leuk,maar wil toch even laten weten dat het voor onze Angel minder leuk is geworden,er is dus een volwassen reu bovenop hem geklapt,waarvan al eerder op dit forum melding was gemaakt dat hij andere honden 'pierct',bij eerdere wandelingen en in het algemeen heeft Angel nog nooit gevochten,loopt ieder weekend hier vlakbij los in het bos.Nu is het jammere dat Angel na nadere inspectie toch behoorlijk is gebeten bij zijn beide voorpoten,flink gat bij 1 poot wat nog niet was opgehouden met bloeden net.En wat schertst onze verbazing we hebben het nog gefilmd ook(onbewust),dus degene waar het omgaat weet wie ik bedoel en onze Angel vastgehouden in het heetst van de strijd,dus hij kon het gevecht niet ontwijken en niet vluchten,ik snap dat het heftig is met 2 honden die op elkaar klappen maar laat de andere gaan en hou je eigen hond dan in bedwang,vind het jammer dat we er niet op tijd bij waren.Nadat deze hond aan de lijn ging werd de wandeling hervat en niks geen last meer gehad gelukkig.Na afloop ook nog gezellig zitten kletsen op het terras.

Groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 00:42   #6
Willy
Junior Member
 
Willy's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Kasterlee
Posts: 55
Default

Was best eens gezellig al die loslopende honden.
Ook wel spannend als er paarden gaan galoperen en er gaan 4 TsW ers achteraan. Best voor herhaling vatbaar maar wel eerste deel van september tweede deel ben ik met verlof.

Groeten,
Willy
Willy jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 06:21   #7
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default foto's

De foto's staan in http://www.mijnalbum.nl/Album=BHNYJDE6

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 10:16   #8
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

Quote:
Originally Posted by Smokey
Quote:
Originally Posted by stefanie

Ook wij vonden het een geslaagde wandeling, op enkele kleine schermutselingen na.
En dat liep meestal met een sisser af.
Hallo,de wandeling begon voor ons inderdaad ook leuk,maar wil toch even laten weten dat het voor onze Angel minder leuk is geworden,er is dus een volwassen reu bovenop hem geklapt,waarvan al eerder op dit forum melding was gemaakt dat hij andere honden 'pierct',bij eerdere wandelingen en in het algemeen heeft Angel nog nooit gevochten,loopt ieder weekend hier vlakbij los in het bos.Nu is het jammere dat Angel na nadere inspectie toch behoorlijk is gebeten bij zijn beide voorpoten,flink gat bij 1 poot wat nog niet was opgehouden met bloeden net.En wat schertst onze verbazing we hebben het nog gefilmd ook(onbewust),dus degene waar het omgaat weet wie ik bedoel en onze Angel vastgehouden in het heetst van de strijd,dus hij kon het gevecht niet ontwijken en niet vluchten,ik snap dat het heftig is met 2 honden die op elkaar klappen maar laat de andere gaan en hou je eigen hond dan in bedwang,vind het jammer dat we er niet op tijd bij waren.Nadat deze hond aan de lijn ging werd de wandeling hervat en niks geen last meer gehad gelukkig.Na afloop ook nog gezellig zitten kletsen op het terras.

Groetjes Wilma

Het is altijd jammer als dingen wat negatief uitpakken, ik ben gaan vragen van wie de hond was om even in gesprek te gaan en uitleggen wat er gebeurde en waarom ik rangbevestigend op heb getreden. Dat iemand daar andere meningen over heeft is logisch zo gaat dat, dat heet communiceren. Aangezien jouw man niet verder komt dan asociale praat en dreigementen is het voor mij op dat moment klaar, en stel ik ook de vraag niet of er letsel is en eventuele dierenarts kosten betaald moeten worden van mijn kant. Mooi dat het op video staat, doe vooral Angel een plezier en laat deze beelden aan Koos en Letty zien, en vraag hun mening over wat er op dat moment gebeurd is, als dat tenminste inderdaad zo helder op de video te zien is dat zij daar een oordeel over kunnen/willen vellen.

We hebben nu allebei ons zegje gedaan op het forum, ik heb geen behoefte, om bovenstaande reden!, voor verdere discussie. mochten jullie dat wel hebben doe dat dan via een PB, en laten we het forum houden voor de leuke verhalen en meningen.

Groetjes Bert.
herder jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 10:41   #9
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Hoi Wilma,

Ik wil ook nog even kwijt dat jullie Angel OOK nog met een andere hond heeft gevochten, en wel mijn duitse herder reu Cliff. Terwijl deze Duitse Herder reu met de eerste hond waar Angel mee heeft gevochten prima mee uit de voeten kon.

Groetjes Kim

PS ik wil niet zeggen dat Angel een vechtersbaas is, maar gewoon dat dit soort dingen voorkomen. En mijn duitse herder is ook niet vals en heeft NOG NOOIT gevochten.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 10:59   #10
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Hallo

Leuk te horen dat de wandeling grotendeels geslaagd was!
Verheug me er al op een keertje mee te kunnen gaan

De foto's zien er ook geweldig uit; bedankt voor het zo snel plaatsen hiervan Christa
Kunnen de mensen die helaas niet mee konden, toch nog een beetje meegenieten.

Met zo'n grote groep honden en vooral MENSEN, vind ik het niet vreemd dat er toch wat schermutselingen plaats hebben gevonden. Het advies om het persoonlijk te houden en niet hier op het forum verder te bespreken, is m.i. een prima advies.
Ik zou zelfs zo ver willen gaan, dat de mensen die erbij waren en toch ook een zegje daarover kwijt willen, dit ook in een PB naar de betrokkenen sturen

Laat de leuke verhalen over de wandeling maar komen!
Die hoor ik persoonlijk in ieder geval veel liever

Groetjes,
Patty
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 11:39   #11
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Hallo luitjes,

Hier zijn de foto's gemaakt door stefanie:































__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 11:46   #12
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Ik wilde het gewoon ff kwijt,feit blijft dat Angel gewond is terwijl het heel makkelijk voorkomen had kunnen worden als meneer zijn reu gewoon aan de riem had gehouden,was er niets aan de hand geweest,hij wist dat deze hond andere honden pakt(getuige de eerdere verhalen incluis de smiley's,en deze mensen kunnen hun kant van het verhaal hier niet kwijt) en dan gebruik je je gezonde verstand en hou je een dominante hond gewoon aan de riem,ga er dan niet allemaal mee klooien want hoeveel honden zijn er nu nog de dupe hierna?Een goeie tip,doe een muilkorf om,bespaar mensen en honden meer leed en voorkom dit in de toekomst.Zou zonde zijn als de hond om het onverstandige gedrag afgemaakt moet worden.
Smokey jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 12:03   #13
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

zucht.......
herder jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 12:11   #14
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

kappen nu Wilma. Dit is een gezellig forum. Houdt dit zo. Als je het wil bespreken doe dit dan verder met degene waar het over gaat.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 12:12   #15
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Dan ben je het nu 'kwijt' hier.

Ook de foto's van Stephanie zien er super uit!
De omgeving lijkt erg veel op de Brunsummer heide bij ons vlakbij. Prachtig! Je kunt zien dat de honden zich prima amuseren.

Op naar de September-wandeling !!!

Groetjes,
Patty
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 12:14   #16
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Helemaal mee eens, heb keiveel zin in de september wandeling. Maar dan ga je wel mee he Patty!!!

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 21:59   #17
sophy
Junior Member
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 118
Default

Wij zijn gisteren voor het eerst met onze 6 mnd oude SWH Breanna meegeweest met een Tjechenwandeling. We hebben het hartstikke goed naar ons zin gehad en Breanna heeft echt genoten. Ik vond het heel erg leuk om nu (was voor mij voor't eerst) de tjechen en saren bij elkaar te zien. Naast de duidelijke overeenkomsten zag ik nu ook veel beter de verschillen, want op foto's lijken ze naar mijn idee toch meer op elkaar dan in het echt. Wat zijn het toch beiden schitterende rassen!!

HIER staan onze foto's vd wandeling

Groetjes, Jochem en Sonja en Breanna[/url]
sophy jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 22:31   #18
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Hallo allemaal

De volgende wandeling voor de mensen hier van het forum, zal toch iemand anders moeten organiseren.
Jammer voor de mensen die het wel "echt" leuk vonden.
Maar in dit achteraf- gezeur heb ik geen zin in.
Dan had een ieder op het terras moeten praten
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 18-06-2006, 22:56   #19
Willy
Junior Member
 
Willy's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Kasterlee
Posts: 55
Default

Jaaaa,
Zeg nog maar eens dan Belgen met hun TsW niet foto uniek zijn.
Kom ik maar effe 9 keer vooooooooor bij deze foto's;
Zal zeker wel nederlands grapje zijn die éne Belg in het gezelschap. (grapje maar is wel zo) Of ik moet terug naar school om te leren tellen. Volgend treffen wel eerste helf van september.
Groeten,
Willy
Willy jest offline   Reply With Quote
Old 19-06-2006, 09:06   #20
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Hee Stephanie! Wat is dat nou?
Gezien de grote opkomst, de prachtige foto's tot nu toe en het merendeel positieve reacties, lijkt mij de wandeling zeker voor herhaling vatbaar!
Dat er ook wat kan misgaan tijdens zo'n dag..tja...
Daar kan jij als organisatrice toch niets aan doen !!!

Hoop dat je toch nog van mening veranderd hoor.

Groetjes,
Patty
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org