Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > _Administratie

_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-09-2011, 19:34   #1
Ekoetzier
Junior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Maarssen
Posts: 65
Send a message via MSN to Ekoetzier Send a message via Skype™ to Ekoetzier
Default Het gaat lekker zo, maar niet echt.....

Leuk die nieuwe layout, maar had voor mij niet echt nodig geweest.

Nog steeds zijn mijn gegevens over mijn nieuwe hond niet bijgewerkt, zal wel door de drukte komen.

Maar wel wordt opeens mijn hele hebben en houden bij mijn hond getoond, zoals bv 06 nummer. Wat voorheen toch niet het geval was.

Meer mensen dit opgevallen?

Ik geloof dat ik dit soort gegevens maar default niet meer ga geven, privacy bescherming kan zomaar opeens niet meer werken.
Ekoetzier jest offline   Reply With Quote
Old 08-09-2011, 20:04   #2
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Hoi Eric,

ik weet ook nog niet of ik deze indeling nu beter vind.... maar de dingen die bij de honden staan vind ik zeker een verbetering , helaas ook mijn telefoonnummer staat erbij en dus heb ik maar een berichtje gestruurd naar het kontakt email zoals rechtsboven ergens staat vermeld.
ook heeft mijn hond vlg webstie een tattoo.... dus ook daar een berichtje voor gestuurd.
Dus gewoon een berichtje sturen lijkt me het beste dan wel in het engels denk ik (?) , en even wachten tot nu nu is er altijd op mijn berichtjes/mailtjes gereageerd, dus ook nu heb ik er vertrouwen in

groetjes Judith
p.s. ik ben blij dat er iemand is die deze website maakt, want ik haal er veel info vandaan
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 09-09-2011, 13:19   #3
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je er niet blij van wordt als al je persoonlijke data (ook al zijn die waarschijnlijk ook elders op internet te vinden) ineens op wolfdog getoond worden!

Gisteren heb ik daarover contact opgenomen met de admin en er is al gewerkt aan een oplossing

Zie topic: http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=20870
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg

Last edited by mijke; 09-09-2011 at 13:27.
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org