Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > _Administratie

_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 19-12-2008, 06:59   #1
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default Automatisch uitloggen

Vraagje:

Hoe is de timer voor automatisch uitloggen?

Ik heb het nu al heel vaak gehad dat ik na het schrijven van een bericht op posten klik, en dan automatisch uitgelogd wordt, met het gevolg dat alles weg is, en ik 9-10x geen zin heb om opnieuw te schrijven.

Ik ben naastbij aan het werken, en moet regelmatig een klant een krantje verkopen, tegen de tijd dat mijn bericht dan klaar is wat echt geen uren duurt ben ik dan uitgelogd.

Gr
Tatiana
Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 19-12-2008, 09:55   #2
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post
Vraagje:

Hoe is de timer voor automatisch uitloggen?

Ik heb het nu al heel vaak gehad dat ik na het schrijven van een bericht op posten klik, en dan automatisch uitgelogd wordt, met het gevolg dat alles weg is, en ik 9-10x geen zin heb om opnieuw te schrijven.

Ik ben naastbij aan het werken, en moet regelmatig een klant een krantje verkopen, tegen de tijd dat mijn bericht dan klaar is wat echt geen uren duurt ben ik dan uitgelogd.

Gr
Tatiana
Als ik een lap text aan het typen ben op een forum, gebruik ik altijd het kladblok of word om mijn text in te schrijven. Daarna knip en plak ik de text in een bericht op het forum zodat als ik op reactie versturen druk en het gaat mis, ik de text nog in mij kladblok of word heb staan.

Is mij ook vaak genoeg overkomen dat ik hele alineas aan het typen was en dat het bericht daarna kwijt raakte omdat het forum het effe niet deed.

Maar ik dnek in jou geval dat je computer de cookies niet vasthoud waardoor je sessie met het forum een timeout gegenereerd en je uitlogd.
Als je in internet explorer instelt dat wanneer je een gebruikersnaam en wachtwoord intypt hij deze vasthoud is je probleem vermoedelijk verholpen.

Groetjes,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 19-12-2008, 16:16   #3
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Ik zal het maar eens proberen door "automatisch inloggen" hier op de site in te stellen.

Cookies staan bij mij gewoon open, die blokkeer ik niet, juist omdat ik ook veel op commerciële sites zijn moet.

Word ed is niet voor blondie weg gelegt, tegen de tijd dat ik snap hoe zo iets werkt ben ik oud en grijs

Bedankt voor je antwoord.

Gr
Tatiana
Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 19-12-2008, 21:18   #4
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Hoi Tatiana,

Ook mij is het net als Barry regelmatig overkomen dat ik hele lappen tekst op een forum typte en het dan ineens weg was....maar ja ik ben dan ook blond!

Ook als je nooit met Word werkt kan je nog copy/pasten hoor!
Je hebt vast wel een mailbox Dan schrijf je daar eerst je bricht, kopieert het als het klaar is en plakt het in een forum reactie

Succes!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 21-12-2008, 02:45   #5
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
Je hebt vast wel een mailbox Dan schrijf je daar eerst je bricht, kopieert het als het klaar is en plakt het in een forum reactie

Succes!
Dat snap ik

Thx voor de tip

Gr
Tatiana
Tatti jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org