Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Sport en training

Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-01-2008, 13:36   #1
annomon
Junior Member
 
annomon's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: zuidoost Friesland
Posts: 184
Default hondentraining in Friesland

Hallo allemaal,

Naar het zich laat aanzien gaan wij over een paar maanden verhuizen naar Friesland (in de buurt van Wolvega) en ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met en/of mij kan vertellen wat een geschikte trainingsschool is daar in de buurt, en bij voorkeur al ervaring met Tsjechen. De puppytraining doe ik nog in Rotterdam, maar daarna moet ik ergens in Friesland verder gaan.

Alvast bedankt,
Monique
annomon jest offline   Reply With Quote
Old 03-01-2008, 15:23   #2
SenE
Junior Member
 
SenE's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Wijnjewoude
Posts: 412
Default

Hoi Monique,

leuk wij wonen vlakbij Oosterwolde, dus redelijk dichtbij Wolvega.

Wij hebben de ervaring dat je in ieder geval niet bij Cunos Drachten moet zijn met Tsjechen. Slechte ervaring mee. Met onze Pumi's gaan we naar KC Sneek in Beetsterzwaag. Zij staan heel goed open voor probleem honden en afwijkende rassen. Ik verwacht dat ze het ook goed zouden doen met Tsjechen.

Met onze Chippy (Pumi pup) doen we daar nu puppycursus en gaan hierna door met Jonde hondencursus. Ze hebben wel een wachtlijst!
__________________


Keep your friends close but keep your enemies closer !
SenE jest offline   Reply With Quote
Old 03-01-2008, 19:30   #3
annomon
Junior Member
 
annomon's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: zuidoost Friesland
Posts: 184
Default

Bedankt voor de tip!! Dat is idd redelijk in de buurt; iig dichterbij dan Meppel of Leeuwarden. Met Tycho zijn we over 3 maanden klaar met de puppycursus (vlg wk vrijdag beginnen we), dus daarna speelt het pas. Maar ivm evt. wachtlijsten leek het me sowieso handig om wel zo snel mogelijk op zoek te gaan en in te schrijven. Vandaar dat ik nu al een beetje aan het rondkijken ben.
__________________
annomon jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org