Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-10-2008, 11:19   #1
TWK
Junior Member
 
TWK's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 47
Default TWK wandeling 26 oktober

Beste lezers,

Het is weer zover op 26 oktober gaan wij met de TWK wandelen in Drenthe.
2 van onze leden hebben een prachtige wandeling uitgezet op het Dwingelderveld in Drenthe.
De tocht gaat door een wat heuvelachtig gebied en is ca. 5 km lang. Afhankelijk van het weer kunnen we er misschien nog een stukje aan breien.
Iedereen is natuurlijk welkom lid of geen lid.
We gaan starten om 13:30 vanaf
Theehuis Anserdennen
Schapendrift 1
7964 KE Ansen

Omdat het een prachtig natuurgebied is waar zowel Runderen als Schapen met hun herder lopen is het wel zo dat de honden aangelijnd moeten blijven erg jammer maar wel begrijpelijk.

Na afloop gaan we natuurlijk nog even wat lekkers drinken onder het overdekte terras van het theehuys of bij erg slecht weer lekker warm binnen.

Wil je vast wat natuur van het Dwingelderveld opsneuven ga dan even bij natuurmonumenten kijken via de volgende link:

http://www.natuurmonumenten.nl/natmm...en.jsp?n=35785

Wil je je opgeven of verdere informatie dan kan dat natuurlijk via:

[email protected]

Hopelijk tot de 26e oktober,

Namens de TWK

Gerard Jeurissen
__________________
www.wolfhondenklup.nl

Last edited by TWK; 06-10-2008 at 11:26.
TWK jest offline   Reply With Quote
Old 12-10-2008, 12:10   #2
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Als er intussen geen 'gekke dingen' gebeuren,
kom ik met alle drie de doggies
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 12-10-2008, 12:37   #3
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

HUH, 3 DOGGIES ????
Ik dacht dat je er nog 4 had .
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 20-10-2008, 13:50   #4
gerard&monique
Lupo & Mizar
 
gerard&monique's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Amsterdam Z.O.
Posts: 156
Default

Graag wil ik de wandeling van komende zondag nogmaals onder de aandacht brengen.
Hopelijk wordt het net zo gezellig als de wandeling op de 12e met de NVTW en misschien krijgen we ook wel het zelfde prachtige weer.

Voor verdere info zie eerste bericht.

aanmelden via [email protected]
gerard&monique jest offline   Reply With Quote
Old 21-10-2008, 22:31   #5
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Door omstandigheden gaan wij deze keer niet mee.

Maar aan alle andere die wel gaan;

VEEL WANDELPLEZIER !!

(en veel foto's maken)
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 25-10-2008, 21:32   #6
veronique
Kennel van Goverwelle
 
veronique's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 199
Default

Voor de mensen die morgen nog zin hebben in te wandelen in een mooi natuur gebied in Drenthe; jullie zijn van harte welkom; zie 1e bericht.

Groetjes Veronique
__________________
www.graaff-goverwelle.nl
veronique jest offline   Reply With Quote
Old 26-10-2008, 11:16   #7
veronique
Kennel van Goverwelle
 
veronique's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 199
Default

Ondanks? het weer reizen wij straks gewoon af naar Drenthe dus zal de wandeling niet voor niets zijn uitgezet. En als u mocht willen komen zult u ook niet voor niets komen.

Voor de mensen die komen, tot straks en voor de rest; tot de volgende keer.
__________________
www.graaff-goverwelle.nl
veronique jest offline   Reply With Quote
Old 26-10-2008, 20:48   #8
veronique
Kennel van Goverwelle
 
veronique's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 199
Default

Nou wij zijn vandaag lekker wezen wandelen in het Dwingelerveld.

Het begon een beetje met startproblemen. Schapendrift 1 bestond niet volgens onze TOMTOM. Nou dan maar proberen met een naviagtie op je GSM maar helaas, die deed het ook niet.
Tja wat moet je dan. Gelukkig internet op m'n gsm dus maar via internet proberen.

Theehuis anserdennen; jahoor hij vond deze, ik bellen om te vragen welke weg ik dan aan zou moeten houden, maar helaas er stond heel leuk een telefoonnummer bij het theehuis maar ik kwam bij heel iemand anders uit.

Nou toen de telefoongids geraadpleegd maar deze wilde niet meewerken en gooide me er steeds uit

Toen Willy die de route heeft uitgezet gebeld, maarja die was natuurlijk al weg.
Toch maar weer verder gezocht; weer een telefoonnummer; natuurlijk weer gebeld maar wie ik aan de telefoon kreeg weer geen theehuis anserdennen

Volgende website; je raad het natuurlijk al, weer het verkeerde telefoonnummer dus nu maar gevraagd of hun het nummer hadden. Eindelijk het nummer ontvangen en gebeld of Willy al aanwezig was of mensen met honden. Ondertussen had ik via internet ook een route beschrijving gevonden hoe we moesten rijden.

Dus wij waren na 20 min ter plaatse. Een bospad in met grote kuilen en gaten waarvan je dacht van nou komt hier nog een eind aan, ja gelukkig daar stond een rode bus die me bekend voorkwam.

Na al dat gedoe eerst maar naar binnen gegaan voor een koffie/thee en milkshake en even mijn gal gespuwd en laten zien dat er op verschillende website's een ander nummer vermeld stond en via de TOM TOM geen schapendrift te vinden was, terwijl dit overal als adres genoemd wordt. Dit vond de bediening maar raar en zou er gelijk achteraan gaan.

We hebben even lekker zitten kletsen en daarna zijn we gaan wandelen. Door afmeldingen vanwege ziekte, toch moeten werken en een nieuwe hond ophalen (en ook wel het weer) waren dit keer maar met z'n 5e maar het was beregezellig.
Er was een hele mooie route uitgezet om te lopen en na afloop hebben we weer lekker binnen gezeten en wat gegeten en gedronken en gezellig gekletst om rond 17,00 uur naar huis te vertrekken.

Willy en manlief heel erg bedankt voor deze mooie wandeling en gezellige middag.

Groetjes Veronique

(foto's volgen zo snel mogelijk op www.wolfhondenklup.nl)
__________________
www.graaff-goverwelle.nl
veronique jest offline   Reply With Quote
Old 27-10-2008, 01:55   #9
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Jeetje wat een start problemen hadden jullie zeg!!
Soms zijn al die nieuwe media toch niet zo heel geweldig! Vooral niet als mensen hun info op sites niet up daten met nieuwe tel nummers!
Ik kan me je "gal spugen" dan ook echt helemaal voorstellen ! Bij mij zouden echt de vlammen uit de oren gekomen zijn!

Maar gelukkig hadden jullie daarna nog een gezellige top middag!
Waren jullie trouwens niet doorweekt? Want in sommige delen van Nederland was het echt zeikweer!
Maar wellicht hebben jullie daarmee juist weer mazzel gehad
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 28-10-2008, 11:05   #10
casa lupo
Junior Member
 
casa lupo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Dalerpeel
Posts: 175
Default

Om ongeveer half twee waren we bij het theehuis met onze de Tsjechen de rest van het roedel bleef lekker droog thuis. Nog geen medeTjech wandelaars te zien dus maar even de honden uit de bus .... een bejaard echtpaar kwam uit het theehuis en vertelde ons dat onze honden wel erg veel op wolven leken
Even later ja hoor daar kwam een bekend busje aan koos Letty en Veronique stapten na een speurtocht naar het theehuis eindelijk op de goeie plek gekomen uit, eerst maar even aan de koffie choco en milkshake om even bij te kletsen ...
En daarna een heerlijke wandeling gemaakt in het in herfstooi gekleurde bos, de honden vonden elkaar wel interessant en af en toe moest er wat uit de knoop gehaald worden, het was ook zaak om waterdichte schoenen aan te hebben want om sommige plassen kon je echt niet heen

En wat is er dan lekkerder na zo'n tochtje om je op te warmen en te drogen in het restaurant met allerlei heerlijkheden, en gezellig kletsen!

Kortom een heerlijke middag!!!
__________________
casa lupo jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org