Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 17-04-2009, 11:52   #21
Bob Dylan
bench
 
Bob Dylan's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: Zwaag, Nederland
Posts: 132
Default

Hoi Kim,
Ik zie net dat je niet meer op wolfdog.org wilt. Als ik het goed begrijp heb je het gevoel dat je zo wordt afgezeikt. Het probleem met de site is dat het allemaal op "papier" staat. En als je het zo zonder extra non-verbale uitdrukkingen leest, je snel kan denken dat het naar bedoeld wordt. Ik denk persoonlijk dat het absoluut niet naar bedoeld wordt maar dat het soms erg verrot over komt. Nederlands is een taal die erg hard over kan komen. Ook wordt er vaak geschreven over hoe stout de hond nou weer was, en de goede kanten worden daarna niet (meer) bericht. Je bent trots op je hond, dus dan doe je het toch hartstikke goed!!!
Ikzelf lees vaak ook de buitenlandse pagina's en soms alleen maar de Italiaanse site. Die is erg leuk op een italiaanse manier. Zoooo grappig. Ik lach er soms zooooo erg om. Maar soms ook wat slijmerig en een nuchtere hollander doet dat gewoon anders.
De mensen uit jouw topic die reageren hebben allemaal hun eigen ervaringen en sommigen draaien al erg lang in de hondenwereld mee. Als ik zie hoe er met de hond(en) wordt omgegaan vind ik dat erg knap. Ze bedoelen het echt goed en hebben het allerbeste met hun hond(en) voor. En eigenlijk lees ik er een bezorgdheid in problemen die je zou kunnen tegenkomen. Zoals de zorg die uitgesproken wordt voor je kinderen. Je hebt kinderen en dat is erg belangrijk voor je. Daar hou je ook terdege rekening mee, ik weet dat maar niet iedereen. Ik weet zeker als er echt wat aan de knikker is dat iedereen meedenkt en wil helpen.
Ik hoop voor jou, als je het nog steeds wil, dat je een leuke hond erbij krijgt. Het is jouw leven en alleen jij bepaalt. En als het je allemaal teveel wordt mag je best klagen. En als ik je kan helpen doe ik dat graag. Ik was heel vaak ten einde raad. Bob is soms zoooo, in de ogen van mij en omgeving, onhandig en stout. Ik heb ook een netwerk die mij met raad en daad bijstaat. En met een gezonde dosis gezond verstand en opportunisme, kun je de hele wereld aan. Ik hoop dat ik je een hart onder de riem heb kunnen steken. En ik hoop dat je nog een tijd op de site blijft zwerven.
__________________
Groetjes Nicole
When you gotta go, you gotta go
Bob Dylan jest offline  
Old 17-04-2009, 12:58   #22
kimm
Junior Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 35
Default

Quote:
Originally Posted by Bob Dylan View Post
Hoi Kim,
Ik zie net dat je niet meer op wolfdog.org wilt.
Ik geef hier maar even een kort antwoord op, want ik wil niet dat de mensen die zich niet aangesproken moeten voelen het toch doen.... Ik doel niet op de mensen die op het forum hebben geschreven. Ik weet dat hun het alleen uit goede bedoelingen vertellen en daar ben ik ook heel blij mee. Ik heb er echt wat aan.
Ik bedoel de mensen die achter mijn rug om tegen een fokker een onzin verhaal hebben verteld. De conlclusie van de fokker was: dat ik beter maar geen Tsjech kon nemen in het belang van WOLFDOG. ORG!!!!
Daar zakt mijn broek echt vanaf. Ik neem het de fokker absoluut niet kwalijk. Hij vertrouwd die mensen en neemt daardoor zijn beslissing.

Ik zal je prive nog wel berichten wat er nu precies is gezegd. Zodra ik mijn tweede Tsjech heb gaan we lekker wandelen!!!!

Groetjes, Kim en Bodar
kimm jest offline  
Old 17-04-2009, 20:10   #23
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Ik denk dat het een beetje onzin is om in het belang van wolfdog.org geen tsjecht te nemen

Iedereen moet lekker doen waar hij/zij zin in heeft. Jij bent uiteindelijk diegene die moet beslissen of er wel of niet plaats is voor een 2e hond. Wat mensen hier proberen te doen is je toch informatie te geven zodat je je er heel goed van bewust bent wat je in huis haalt bij een 2e hond.
Ik zelf moet er voorlopig niet aan denken om er een 2e tsjech bij te hebben... volgens mij moet die van mij dan eerst grijze haren hebben voordat er een 2e tsjech bij komt.

overigens werkt een 'kort' selectief geheugen erg goed op forums.... lees dingen en denk daar heb ik wat aan of daar heb ik niks aan en daar doe ik ook niks mee. in het kader van linker oor in rechter oor uit.

Ik ga er meestal maar vanuit dat mensen toch een positieve bijdrage hebben proberen te schrijven... ook al lijkt het soms een beetje rot uit hun strot te komen (of op papier te staan)
jmvdwiel jest offline  
Old 23-04-2009, 22:01   #24
kimm
Junior Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 35
Default

Hoi allemaal,

Ik ben niet meer op zoek naar een herplaatser. Bedankt voor al jullie hulp en inzet!!

Groetjes, Kim
kimm jest offline  
Old 23-04-2009, 22:15   #25
Zarukas
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 104
Default

Hallo Kim,

als dat betekent dat je een 2e hond gevonden hebt,
gefeliciteerd en veel plezier.

groet,
Marjan
Zarukas jest offline  
Old 27-07-2009, 21:02   #26
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Nu zijn we ruim 3 maanden verder...
en nu moet Bodar weg......

http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?p=226920&langid=5
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline  
Old 06-08-2009, 11:19   #27
kimm
Junior Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 35
Default

Dacht dat deze gesloten was...... Succes met alle vooroordelen!!!!!!!
kimm jest offline  
Old 08-08-2009, 16:44   #28
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Jij succes met honden wegdoen alsof het tassen zijn!
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline  
Closed Thread


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org