Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Fokken

Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 30-01-2005, 22:44   #21
Mika
Junior Member
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 50
Default

Op onze wandeling 20 maart zullen ook tjechen aanwezig zijn, dan kun je ze in het echt zien en met de baasjes over de honden praten.
kijk voor info op http://members.chello.nl/f.kooistra5
__________________
Mika jest offline   Reply With Quote
Old 31-01-2005, 11:16   #22
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

nog ff voor Jeroen,

Mocht je eens willen komen kijken, laat het maar ff weten.

Wij wonen ook in een woonwijk met een vrij kleine tuin. Ook hebben wij een kennel op de plaats, waarin een herplaatser zit samen met Laszlo, die we overigens wel vanaf pup- zijn hebben. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoe je woont. Als je maar genoeg met ze gaat wandelen. Merk je overigens vanzelf . En inderdaad, we hebben daar genoeg natuur voor in de omgeving. Ook is de Mast een leuk gebied waar je met ze naartoe kunt. Dat zijn de bossen bij de Ypelareweg. Weet je wel, bij die herdershonden verenigingen.

Veel succes met je beslissing!!
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 01-02-2005, 00:54   #23
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Hoi Jeroen,

Hier even een reaktie van een groentje,sinds deze zaterdag in het gelukkige bezit van een TSW pup.Ik heb ook veel verhalen op het internet gelezen,nou een deel kan ik al naast me neerleggen,bijv over het zindelijk maken,dat schijnt bij dit soort honden minder snel te gaan dan bij andere honden,onze Angel geeft netjes aan wanneer hij moet plassen en zijn behoefte moet doen,hij gaat dan bij de achterdeur staan en hij maakt een geluid dat ik weet dat hij moet.Ik heb gelukkig de tijd om daar gelijk op te reageren,heb nog weinig ongelukjes thuis gehad.s'Nachts slaapt hij in de bench naast het bed,heb er een lekkere deken in en wat kranten,tegen de ochtend plast hij op die krant,ga er dan gelijk uit en met hem naar buiten.Ik beloon hem zoveel mogelijk als hij iets goed doet,doe uitbundig tegen hem,hij vind dit heel leuk en op zijn beurt vind hij het prettig om iets voor mij te doen,alles heel speels hoor.
Ik heb dus geen ervaring met herplaatsers maar kan je wel vertellen dat je denk ik rustig de tijd met een pup moet nemen,vraagt denk ik meer aandacht dan een volwassen hond.
Ik vind het een prachtdier,erg intelligent en leergierig.
PS:even iets 'raars',we kwamen zaterdag thuis toen we Angel hadden gehaald en toen liet ik hem plassen op grasveld hier achter het huis,we wachtten even op hem om naar de schuurdeur te lopen,meneer rende voor ons uit recht naar de goede deur en bleef netjes wachten tot we bij hem waren.
Hoe kan hij nu weten welke deur hij moest hebben?Zou hij de geur van ons bij die deur geroken hebben?Terwijl hij uit wel 20 deuren kon kiezen.
Dat vond ik wel grappig,net of hij al eerder hier was geweest,heb er geen verklaring voor.

Groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org