|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
|
Thread Tools | Display Modes |
15-09-2006, 10:43 | #41 | |
Musketier
|
Quote:
Op de startpagina staan de missende topic`s er wel bij???? Groetjes Bert. |
|
15-09-2006, 11:44 | #42 |
Junior Member
|
Yep!!!
Wij gaan zeker mee. En deze keer zonder kids. Heb geen zin in dat gezeur:"Zijn we d'r al? Is het nog ver? Ik moet plassen!"
15-09-2006, 13:14 | #43 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Hihihi ok Vanessa! Super!
Even over dit topic, waarom ie niet meer onder de forumtopics staat: Hij is verplaatst naar "bijeenkomsten". Even lezen en je hebt het zo door. Groetjes Kim
15-09-2006, 13:28 | #44 |
|
let op.
Als je het onderstaande pad bekijkt zie je dat het verschoven is naar onderwerpenlijst: bijeenkomsten: (dit pad vind je dus boven de naam van dit topic "wandeling zondag 17 september) Wolfdog.org Forumindex » Ceskoslovensky vlcak » Nederlands » Bijeenkomste Klik op "nederlands" en je ziet dat ook dit forum, net zoals de duitste engelse en andere forums van wolfdog, onderwerplijsten hebben. Bij ons is het zo dat het forum als je er op klikt in de onderwerplijst van "overig" terecht komt. Vanuit daar berichten wij forum leden. (zal een reden hebben, moet je Mijke maar vragen). Hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd. Anders moeten jullie maar even een gil geven, probeer ik het anders uit te leggen. Groetjes Kim
15-09-2006, 20:32 | #45 |
Musketier
|
Yep, ik snap hem, dankje!
Zou wat logischer zijn inderdaad als je op forum klikt en je kijgt dan de onderwerpenlijst i.p.v. overige??! Groetjes Bert. |
15-09-2006, 21:09 | #46 |
Junior Member
|
Chaam, komt eraan
Het is bijna zover.
Nog even een paar feitjes -TomTom gebruikers, het schijnt beter te zijn om Gilzeweg in te toetsen i.p.v. Huisdreeg. Op de Gilzeweg aangekomen alsnog Huisdreef intoetsen. -Voor eventuele vragen min GSM nr. is 0621637513. -Verzamelen bij het trefpunt. -Na de wandeling is er de mogelijkheid wat te nuttigen bij uitspanning De Steengroeve. Hoop op een ontspannen, gezellig en zinvol samenkomen tot zondag, Jan. |
15-09-2006, 22:51 | #47 |
|
Zo opgelost door een andere link te plaatsen. Maar als Mijke daar tijd voor heeft kan ze er misschien iets over zeggen. Nu heeft ze andere dingen aan haar hoofd.
Groetjes Kim
16-09-2006, 23:10 | #48 |
n00b
|
yep.... en ik ben er ook met shadje ;o)
gr, barry
17-09-2006, 21:14 | #49 |
Member
|
Hallo
Zoals de wandelaars inmiddels gemerkt hebben, waren we er helaas toch niet bij Jourdy had een flinke smak gemaakt en terecht gekomen op dezelfde schouder, waar hij een aantal maanden geleden ook al eens een blessure heeft gehad. Leek ons verstandiger de wandeling te laten schieten (uiteraard hadden we ons netjes afgemeld bij Jan). Gelukkig loop Jourdy inmiddels weer normaal en we hopen dat het - zoals het nu lijkt - zo blijft. Hopelijk was de wandeling geslaagd? Kom maar op met de verhalen en foto's...we zijn zeer nieuwsgierig! Groetjes, Patty |
17-09-2006, 21:37 | #50 |
van 't Aelse Sluske
|
We hebben heerlijk gewandelt, het was gelukkig niet zo heet Het was een mooie streek met bossen en halverwege hebben de honden nog lekker kunnen soetteren en spatteren, want we kwamen een vijver tegen. Ik zal Barry vragen of hij wat foto's wil plaatsen, ik kan dat niet
|
18-09-2006, 17:05 | #51 |
van 't Aelse Sluske
|
Hier de link naar de foto's van de wandeling van 17 september !
Sommige zijn wat bewogen, sorry http://www.mijnalbum.nl/Album=OWP4DWZE |
18-09-2006, 17:59 | #52 |
Member
|
hele leuke foto's hoor!
groetjes, Patty |
18-09-2006, 18:16 | #53 |
n00b
|
Hoi Stefanie,
Ik zie dat het plaatsen van de foto's is gelukt! Je kunt ze ook zichtbaar maken op wolfdog in het forum door per foto het url te kopieeren en tussen [img] en [/img] te zetten. Leg ik nog wel even uit via de email. Groeten, Barry
22-09-2006, 10:29 | #54 |
Junior Member
|
Chaam,"de wolven zijn (niet) los" wandeling
Hallo allemaal,
Geweldig, jullie hebben allemaal de eindstreep gehaald (niet verwacht van Bert en Gitta naar een eerdere ervaring,ga zo door, Jullie zijn goed bezig samen.) binnen de gestelde limiet. De lintjes worden alsnog nagestuurdt (gebruik ze maar alle twee, de juiste zit er dan vanzelf tussen.) Maar het kon ook bijna niet anders; het weer was goed, de omgeving geweldig, de route net niet te lang, er waren geen jengelende kinderen, maar......... die mauwende volwassenen. De volgende wandeling die IK weer ga organiseren is dan ook alleen toegankelijk voor honden van welk ras of geloof dan ook. Tevens wil ik jullie mededelen dat ik inmiddels een NIEUWE VERENIGING ben begonnen (wilde anderen een stap voor blijven) nl. de: T.W.R. oftewel de Tsjecho-Slowaakse Wolfhonden Roedel. Deze vereiging is alleen toegankelijk voor Wolfhonden. Inchrijven is helaas niet mogelijk (heb nog nooit een hond zien schrijven.) Dus deze vereniging zal wel blijven bestaan uit: Mezelf, voorzitter, secretaris, penningmeester en bestuurdlid.(ben niet chizofreen! ben het dus altijd met mezelf eens) en de roedelleden Ithar en Hogan (die hebben niets te zeggen). Scheelt daardoor een hoop gepraat en hoofdpijn en kunnen daardoor meer ondernemen. Houd jullie op de hoogte van onze activiteiten Groeten. Jan van de Loo. Hoe beter ik de mensen leer kennen, des te meer ga ik van mezelf houden. |
05-10-2006, 21:09 | #55 |
Member
|
foto's van wandeling 17 september 2006
Hallo allemaal,
Eindelijk de foto's van 17 september 2006. De link is: http://s92.photobucket.com/albums/l2...288/Wandeling/ Hopelijk komen er binnenkort nog meer foto's bij van onze honden e.d.. Groetjes, Jolanda
06-10-2006, 07:28 | #56 |
van 't Aelse Sluske
|
Prachtige foto's
Vooral die van dichtbij zijn heel mooi ! Je bent je roeping als (dieren)fotograaf misgelopen |
06-10-2006, 15:30 | #57 |
Junior Member
|
Inderdaad een aantal hele mooie foto's!
|
07-10-2006, 11:39 | #58 |
|
Wat een geweldig mooie foto's! En mijn Denzeltje staat er echt heeeeeeeeeeeeeeel mooi op!
Jolanda, ben hier erg blij mee! Groetjes Kim
10-10-2006, 00:09 | #59 |
Junior Member
|
Hoi Jolanda
Ben het er mee eens hele leuke en mooie foto`s onze bob staat er ook mooi op. groeten van Monique,Michel,en een poot van Bardo en Bobby |
|
|