|
|
|
|||||||
| TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 | |
|
n00b
|
Quote:
Hoi Jos, Bedankt voor de update! Nu maar hopen dat alles goed zal gaan met Duma en haar nieuwe eigenaren. Groet, Barry
|
|
|
|
#2 |
|
Musketier
|
Hoi Jos,
Houd ons even op de hoogte hier, altijd interessant om mee te kunnen lezen hoe het de eerste periode gaat met een herplaatser!! Succes met de begeleiding! Groetjes, Bert. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Angel en Bachata,Luna
|
Hoi Jos,fijn dat je deze mensen kunt begeleiden met deze hond die naar ik hier lees nu al voor de derde maal herplaatst is.Hoop zeker ook te horen hoe het met Duma verder vergaat.
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
Wat fijn dat Duma een nieuwe eigenaar heeft gevonden!
En ook ik hoop zeker nog eens te horen hoe het met hem gaat !
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Sinds gisteren wil Duma schijnbaar niet meer eten. Ook geen pens en dergelijke. Ze moeten maar eens temperaturen en morgen weer langs komen. Ik denk als hij onze honden rondspringen ziet als ik wat lekkers heb ook wel interesse krijgt. De eigenaren hebben net een vorige hond verloren en zijn bang dat ze weer ellende mee gaan maken. Bij ons zag de hond er gezond uit. Hij huilt erg als vrouwtje weggaat en hij thuis is. Duma hangt erg aan nieuwe vrouwtje.
Jos |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Hoi Jos,
Nu ook het duitse forum lezend lijkt het erop dat Duma moet wennen aan de verandering van omgeving (inclusief andere baasjes, etc) ? Nikki hebben we nu 6 maanden en pas in ongeveer de vierde maand lag ze volledig ontspannen te slapen. Net zo gek als Jourdy met de poten in de lucht :-) Samen met jouw begeleiding en de ervaring die de mensen al hebben met een herplaatser, komt het vast wel goed! Ik duim er in ieder geval voor! Groetjes, Patty
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
|
Quote:
ik heb de forum gelezen omtrent duma zoveel verschillende reacties had dit niet verwacht. toen de duitse mensen naar ons toe kwamen om naar duma te kijken hebben we veel gepraat over hem en ook over hun vorige hond was een grote mix herdershond. ze hebben hem liefdevol verzorgd tot het einde het was vooral het maatje van lisa haar man en hij mist hem zeer erg. We hebben alles verteld omtrent duma's karakter zeer ondeugend vingdingrijk maar ook zo lief hij wil graag bij je voeten liggen of bij ons op de bank met zijn kop op mijn schoot bij deze mensen mag hij op de slaapkamer slapen en lisa is op boodschappen na altijd thuis ze hebben geen kinderen in huis meer hun kleinkinderen 's kennismaking met duma verliep zeer goed hij kan eigenwijs zijn maar ook zeer gevoelig hebt dit ook verteld ik gunde duma al de aandacht die hij verdient. had zelf eerst kontakt gezocht met zijn fokker maar die vroeg of ik het via de wolfwebsite wilde proberen hebt dit daarom ook gedaan en zowel duma als wij zijn goed geholpen. we houden kontakt met elkaar daar ik toch wil blijven weten hoe het met hem gaat hij is bij jos geweest en die kan hem ook in de gaten houden of alles goed met hem is alvast bedankt jos we hebben vandaag afgesproken dat wij over 2 maanden naar duitsland gaan om te zien waar die precies verblijft en hoe het met hem gaat laat dan weer wat weten groetjes wilma |
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|