|
|
|
|||||||
| Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Wat een vervelende uitslag
Hopelijk slaan die medicijnen goed aan, en knapt Timber snel weer op, STERKTE. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Angel en Bachata,Luna
|
Hoi Yolanda,wat een naar bericht om te lezen over Timber.
Hoop dat de medicijnen gauw aanslaan! Sterkte!
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Hallo allemaal,
Ben van de eerste schrik bekomen Het is hopen en duimen dat deze medicijnen aanslaan. Als dit het geval is kan hij er oud mee worden. van de dierenarts, maar als alles goed gaat kan hij straks weer over op gewoon voer. Het enige is dat hij voor elke maaltijd zijn medicijnen moet hebben, dit neemt nl de functie van de pancreas over. Ik ga er maar niet vanuit dat bij Timber de EPI reversible is, al hoop ik dat stiekem wel. Het belangrijkste is nu dat zijn spijsvertering weer goed op gang komt en dat hij weer meer energie krijgt en dat hij aankomt. Mis het dwaze TsW gedrag nl toch meer als dat ik gedacht had Vandaag gaat het redelijk goed met hem. Hij was weer aan het patsen tegen een andere reu en liep ook iets vlotter door..........dus heb goede hoop. Groetjes Yolanda |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Hoi Yolanda,
Hartstikke leuk dat je schrijft hoe het gaat! Kan me zo voorstellen, dat je nu zelfs blij bent met macho-gedrag van Timber ![]() Fijn te horen, dat hij vandaag weer een goede dag heeft! Op naar de volgende Groetjes, Patty
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
De medicijnen lijken aan te slaan bij Timber
Zijn ontlasting ziet er weer goed en stevig uit. Krijg dus weer goed hoop. Hij krijgt ook meer energie en begint weer wat streken uit te halen weer dat hij er is. Keur het pats gedrag natuurlijk niet goed, maar ben stiekem toch wel blij dat hij het weer doet. Loopt weer wat vlotter mee en wil zelfs af en toe weer spelen.Al met al ziet het ernaar uit dat hij weer de "oude" word. Groetjes Yolanda |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Hee Yolanda,
Dat klinkt positief! Wat fijn!!! Nu hopen dat het geen chronische ziekte is, maar zelfs dan...je weet tenminste nu wat er scheelt en dat je er wat aan kan doen. Echt fijn!!! En het allerfijnste...je hebt weer een ondeugend monsterke :-) Groetjes, Patty
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Goed en fijn om te horen!!
|
|
![]() |
| Thread Tools | |