![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]() ![]() Jammer dat deze er gisteren niet bij was, we hebben haar vandaag als oppashond gekregen... Heeeeeeeel ERG braaf! Geen streken, sorbodoekjes, pannelappen en noem alles maar op, het is veilig. Best wel saai hè!? Jammer dat we geen fretten meer hebben, de kooi was haar tv, kon ze uuuuuuren naar zitten kijken, ookal waren ze aan het slapen, maar ja, ze KUNNEN elk moment bewegen, toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
hihihihihi de volgene keer is Luna er gewoon bij.
Je raadt nooit wat ik net meemaakte. Kreeg gisteren toch sms dat ik niet naar Alkmaar hoefde? Kijk ik in mijn rooster, heb ik een roostervrije dag vandaag??!!! Zit ik hier aan mijn bureau terwijl ik naar huis mag ![]() ![]() hihihihihihihi ach zolang ik er maar om kan lachen ![]()
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Nou, als je zin hebt...
Wij gaan over zo'n anderhalf, twee uur naar park Sonsbeek en Zijpendaal, dus... Gaan jullie mee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
Hallo
![]() Dat is inderdaad een mooi gebied Kim en Myrthe! Niet alleen voor de honden; lijkt me ook heerlijk relaxt voor jezelf. ![]() Hier in de buurt is ook zo'n groot heide/bos-achtig gebied; regelmatig klim ik met Jourdy en Nikkie dan boven op een plateau en dan ff genieten van het uitzicht. Dan komen we met z'n drie moe, maar voldaan thuis ![]() Die foto van Denzel onder de douche: volgens mij vindt hij het wel lekker, als ik hem zo zie zitten op de 1e foto ![]() Groetjes, Patty |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Hallo allemaal,
Wie weet er leuke plekjes waar wij kunnen wandelen met onze honden, in de buurt van Utrecht???? Ik hoor het graag van jullie!!
![]() |
#6 |
n00b
|
![]()
Hoi Monjoh.
Gebruik de volgende link om hondenlosloopgebieden te ondekken in heel nederland. ![]() http://www.anwb.nl/published/anwbcms...entree.nl.html Hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes, Barry
![]() |
#7 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
Soesterduinen de lange duinen in soestduinen/soesterberg (?).... ook prima losloopgebied, grote vlakte met zand met daar omheen een stuk bos, ook hier mogen de honden loslopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
Ik ben maandag met Yuccah naar de dierenarts moeten gaan.
Mevrouw had een hele diepe snede op haar hoofd, vlak langs haar oog... Je kon het bot zien + alle soorten weefsels ![]() ![]() Groetjes, Liesbeth
![]() |
#10 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|