|
|
|
|||||||
| Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Senior Member
|
Even voor de duidelijkheid... ik ben er niet voor om ze allemaal in leven te houden, ik ben voor geen nieuwe dwergen!
Enne tsjechie en slowakije zijn echt geen ontwikkelingslanden dus als ze het willen kunnen ze het echt wel betalen.. de vraag is waar de wil is. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ottokar lovers
|
De realiteit is, dat er dwergen zijn.
Of je nu wilt of niet wilt. Of je het er nu mee eens bent of niet. Daar gaat het hier over. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Non active.
|
Ja en dit is ook de realiteit, zolang wij ze hier in Nederland netjes blijven opvangen en zorgen dat ze de juiste medicatie en een goed thuis geven zullen ze in het buitenland zich niet zo druk maken om wel of niet gebruik van de test te maken en zullen er dwergen op de wereld blijven komen
.Maar voor hoelang blijf je dan de dwergen uit het buitenland opvangen ???
|
|
|
|
#4 |
|
Ottokar lovers
|
Ik geloof niet, dat er niet getest wordt elders, omdat wij hier hulp bieden. Ik ben het wel met je eens, dat er wetgeving en druk moet komen om verplicht te testen.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Non active.
|
Quote:
.
|
|
|
|
|
#6 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Ik denk niet dat Stichting Saartje oneindig dwergen op gaat vangen.
Ik begreep dat ze er een x-aantal wilde opnemen voor het onderzoek in Utrecht. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Non active.
|
Ja, maar wat willen ze dan met die paar bereiken ???
Een onderzoek word pas wetenschappelijk interesant als je met tientallen kan beginnen en vergelijken
Last edited by loco; 01-03-2011 at 23:05. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Ik weet ook niet hoeveel die x-aantal is.
Misschien kan Mijke hier iets meer over vertellen. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|