|
|
|
|||||||
| TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Het beste is de hond ergens anders te kunnen plaatsen zodat je in beslagname kan vermijden?
|
|
|
#2 |
|
wolfman
|
Erg vervelend om te lezen.
Ja en ik weet het..als de buren eenmaal beginnen te zeuren, dan gaan ze door... Denk inderdaad dat de beste oplossing een ander tehuis zoeken. In elk geval bij mensen die WEL met een tsjech kunnen omgaan. veel sterkte want moet er niet aan denken om 1 van je dieren weg te doen Groetjes Jolanda en Andreas |
|
|
|
|
|
#3 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties.
Helaas heeft nog niemand gereageerd als toekomstige baas... Misschien willen degene met een hyves of site het ook op hun site plaatsen ? Die ene baas moet toch te vinden zijn !! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lupo & Mizar
|
Ik krijg het er koud van. Torak een prachtige reu gewend om in huis te zijn lief voor mens en kinderen maar ander reuen ja daar moet hij niets van hebben. Maar hier is Torak natuurlijk niet de enige in ook die van mij moeten niks hebben van andere reuen. Torak ziet de reuen van de buren als indringers in zijn gebied deze zijn er nog niet zo lang geleden komen te wonen.
Laten we met ze alle goed nadenken hoe we dit probleem snel kunnen oplossen. Torak bij Stefanie laten is geen oplossing meer, wil zij ooit nog normaal met haar buren om kunnen gaan. Castratie helpt misschien wel maar neemt niet de angst weg die de omwonende nu hebben voor deze imposante reu Dus heb je een idee ook al is het een tijdelijke mail of bel met Stefanie. De hond is te lief en mooi om zomaar in te laten slapen om dat hij zijn natuurlijke gedrag vertoont. Dus kom op en kijk wat we kunnen doen. Gerard Jeurissen |
|
|
|
|
|
#5 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Tot op heden nog geen reacties
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Weinig tot geen reacties...'t zal de vakantie-tijd zijn.....
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
n00b
|
Dat zou mooi zijn, ik vermoed echter dat het "probleemgedrag" dat mensen zouden kunnen ontdekken n.a.v. je eerste stukje een groter struikelbrok is voor iemand met een tsjechenwens.
Succ6 ermee. Barry ** dit stukje is aangepast zodat het beter weergeeft wat ik in een eerder stadium bedoelde maar iets ongenuanceerder opschreef **
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd Last edited by Azazel; 30-07-2010 at 18:29. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Wat jij "probleemgedrag" noemt, is voor een Tsjechen-reu
die drie teefjes om zich heen heeft, heel natuurlijk gedrag. Ik weet wel zeker dat bijna alle Tsjechen-reuen dit gedrag vertonen als ze volwassen zijn, vanaf de leeftijd van 2-3 jaar. Vertoond jou reu Shadow geen pats-gedrag naar andere reuen ? Last edited by wolfwoman-stefanie; 30-07-2010 at 15:59. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|