|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Er is altijd baas boven baas.....Vorige week bij het Erkemeder Hondenstrand met mijn 5 honden. Er was de dag ervoor veel harde regen gevallen en er was een fikse onweersbui geweest. Gevolg, niet één..... nee op alle strandjes dode vissen.
Zelfs het water rook naar vis. Thuisgekomen dus 5 honden om en om in bad. Nu heb ik één gelukje. Ze vinden het allemaal erg lekker. Heb er een Duitse Herder bij zitten die uitgebereid baddert en in bad gaat liggen. Moet normaal gesproken de deur van de badkamer dicht houden anders ligt hij in bad te wachten. Maylow de Tsjech wil niet in bad maar wel onder de douche. Hij geeft geen krimp als hij er onder staat. Alle honden meerdere keren gewassen, daarna mijzelf. Dan nog maar niet te spreken van de was die je gelijk kunt draaien. Dagen laten nog steeds zo'n vislucht in huis. Uiteindelijk maar deodorant voor honden gehaald. Het is nog niet helemaal weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Hahaha heerlijk toch
![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
tsja.. vislucht is inderdaad nog erger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
En vandaag was het weer prijs...... dit keer goed achter beide oren gesmeerd en ook nog een flinke veeg op het bovenbeen van de achterpoot. En dan thuis natuurlijk weer een ellendige wasbeurt... ik heb nog nooit in mijn leven een hond zo vaak in bad moeten doen.. vorige wasbeurt nog maar 1 maand geleden
![]() Zou ik hem nog terug naar de fokker kunnen sturen? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Hij probeert je gewoon te overtroeven met "lekkere luchtjes" !
![]() ![]() Ben benieuwd wat hij komende weken gaat opzoeken na jouw laatste shampoo luchie! hahahahahaha ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]() ![]() en mijn schatje wordt helemaal niet met een lekker luchtje gewassen maar gewoon met berkenteer shampoo. En de rolbeurt in de paardenpoep heb ik niet eens gewassen... dus hij mag helemaal niet klagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Door ervaring wijs geworden met een puber flatcoated retriever ga ik alleen in zwemkleding met een hond onder de douche.
"Helaas" heb ik dat al in jaren niet meer geoefend want in ons waterrijke Friesland is altijd wel een plekje te vinden waar ik ze wat verplichte baantjes kan laten trekken. Over vis en paardenlucht hoor je mij trouwens niet echt klagen, Asmuya heeft een voorkeur én een neus voor mensenpoep, dat gaat bij mij echt niet de auto in. groetjes, Marjan |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|