![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#12 |
Non active.
|
![]()
-Tsja, maar weer eens nutteloos gelul
![]() -Wat toch beter is als helemaal geen gelul ![]() -Hier de laatste tijd op het forum wel errug weinig gebeurt ![]() -Euhhhhhh, Nomad op een speurveld heeft moeten speuren waar wel 21 zwanen op zaten ![]() ![]() -Die niet weg gingen ![]() ![]() ![]() ![]() -M´n jonghe heel erg veel van zwanemietjes houdt ![]() ![]() -Maar na een uehhh ik waarschuw u, hij erg netjes tussen de wandelende zwaantjes heeft gespeurd ![]() -En dat ik dat toch wel erg knap vind van hem ![]() ![]() -Ika van de week achter een kat aan ging ![]() -Nomad op dit moment stond te po#phe ![]() -Maar ik op dat moment ook heel hard een ![]() -Nomad helemaal zoiets had ![]() ![]() -Maar ik knijp wel af ![]() ![]() -Ik helemaal medelijden met me jonghe kreeg ![]() ![]() -Ik hem toen maar een xtra knuf heb gegeven ![]() Groette Martine.
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco; 01-11-2009 at 20:31. |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|