|
|
|
|||||||
| Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Ottokar lovers
|
Ongelooflijk, die Mizar als een kleine wurm en hoe hij nu is....
Heerlijk, al die foto's! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
Vakantie in de Vogezen 2009.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#3 |
|
bench
|
http://www.wolfdog.org/forum/album.p...pictureid=3125
Bob is met ons naar Toscane geweest. Dat is heel goed gegaan. We hadden met 3 verschillende eigenaren van Tjechjes afgesproken. Massimo, een eigenaar van 3 Tjechen. Met zijn tjechen hebben we een mooie wandeling langs de rivier gemaakt. Wilupi, Antonella, studeert af op Wildlifemanagement en volgt voor haar studie en haar liefde voor het vak/werk een troep wolven. Zij heeft ons plekken in Toscane laten zien waar je normaal als tourist niet komt. Bob kon daar dank zij die afspraken, lekker spelen met 'Italiaanse' tjechen. http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=11033 Dat was voor mij belangrijk omdat Bob dan ook een leuke tijd heeft. Verder hebben we natuurlijk Chianti wijnen geproefd en gekocht. Florence bekeken en andere touristdingen gedaan, samen met Bob. We hebben geen rare/nare ervaringen opgedaan. De hoteleigenaar had zelf 9 jaar een tjech gehad waardoor wij het grootste appartement kregen toegewezen met een supergroot balkon. Hierdoor kon Bob vanuit de hoogte over alles uitkijken. Wij genoten mee van zijn uitzicht. We zaten op een strategisch punt in Florence. We hoefden maar de straat uit te rijden en dan was het bos heel dichtbij. De winkels in de omgeving van het appartement waren ook supertop. Bob mocht gewoon naar binnen en in de delicatessezaak kreeg hij stukken mortadella en prociutti. Ze vonden Bob allemaal stoer en leuk. Leuk???? Ik weet niet wat het is.....
Last edited by Bob Dylan; 02-08-2009 at 20:41. Reason: topic van Wilupi ingevoegd |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
Pfoe...ik ben me nu aan het klaarmaken voor een vakantie naar Spanje (we vertrekken morgenochtend heel vroeg), met mijn vriend, schoonouders, schoonbroer, en....zonder Aslan. Aslan is met de labrador van mijn schoonouders, waar hij als lijm aan vastzit zowat, als ze bij elkaar zijn, naar een hondenpension. Ze zitten daar met zijn tweetjes in een grote, tsjechbestendige ren en hebben een hele grote uitloopweide en worden erg goed verzorgd. Maar toch vind ik het helemaal niet fijn!
Heb hem vanochtend vroeg weggebracht, zodat hij de hele dag had om te wennen aan zijn vakantieverblijf, maar dat was ook echt met pijn in het hart, mis hem nu al Jammer genoeg was de vakantie al geboekt voordat we Aslan hadden, dus hebben we voor het beste alternatief gekozen. Maar over één ding zijn mijn vriend en ik het volmondig eens: op vakantie zonder Aslan doen we nooit meer!!! En dan zijn we nog niet eens vertrokken... Volgend jaar voor ons dus ook een tsjechbestendige vakantie |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
We zijn vorige week enkele dagen naar Duitsland geweest en hebben onze honden niet meegenomen. We gingen logeren bij de oma van mijn vriend. We hadden daar een appartement ter onze beschikking. Maar een appartement en een hond die wel eens durft te huilen s' nachts en overdag, dat leek ons geen goed plan! We hebben wel enorm veel geluk dat de papa van mijn vriend achter ons woont. De honden konden dus gewoon thuisblijven en hij zorgde voor hen. Ideaal! De border collies zouden eventueel nog wel naar een pension kunnen maar Otchum zou er helemaal gek worden!
Maar ik heb de honden wel verschrikkelijk hard gemist hoor
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|