|
|
|
|||||||
| Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#4 | |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
Ook bij mij was ie na 1,5 jaar ineens rustiger en kon ie zonder te etteren ergens rustig gaan liggen. Zo van de een op andere dag Rottigheid was bij mij eerder af gelopen. Dit kwam door Cliff. Zodra Denzel iets deed wat niet mocht (en ik was er niet bij of kwam te laat) kreeg ie van Cliff al een correctie. Heerlijk zo'n nanny! En nu? Nu is het portret 3,5 jaar (in oktober wordt ie 4) en ik ben erg tevreden over de hond die hij is geworden. Jatten doet ie nog steeds (tja dat valt niet af te leren helaas, beloning is beter dan de straf die er op volgt Maar verder is ie keurig opgevoed. Hij springt niet tegen je op, hij bijt niet uit speelzigheid (dit doet ie alleen bij het baasje, want dat mag ie). "s avond loopt ie alleen te miepen en te drentelen als ik laat ben met uitlaten. (meneer kan klok kijken). Voor de rest ligt ie rustig in de kamer, of we zijn aan het oefenen met aporteren (sinds een paar dagen doet ie dat). Er is hoop voor de mensen met een pup! Ik dacht in het begin "dat gaat nooit goed komen". Maar het gaat vanzelf. Als je maar consequent bent. Dat is het toverwoord. ![]() Groetjes Kim
|
|
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|