|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Dinsdag een oproep gekregen dat hij maandag gezien was op de Vlaamse Kaai in Gent, verward en mager, richting de sassen.
Op de kaart gekeken, en dat ligt dus aan de andere kant van de Damvallei. Dindagavond met de dochter Cassandra, Filip en vriendin uit Drongen de westelijke oever afgewandeld met twee loopse saarlozen. Woensdagnamiddag en donderdagavond affiches rondgehangen. Zaterdag 6u beginnen rondrijden met de brommer, vanaf de Nijverheidskaai langs de schelde, tot in Melle, en terug. Natuurpunt op de hoogte gebracht - Damvallei zit vol met reservaatjes. Overal affiches gehangen. Een oudere fietser had hem deze week gezien langs de schelde. Later telefoon gekregen van een wielrenner die hem van de week ook gezien heeft langs de schelde. Vanavond nog een telefoonte gekregen van iemand op de Dendermondsesteenweg die in het bos achter haar een wolvenprint gezien heeft, en kattenvoer dat verdween. Morgen wil ik de paarderemorque in de Damvallei zetten, en een geurspoor trekken met de teven, met kleren, met een rotte biefstuk. Ik wet alleen nog niet of ik dit in de Nijverheidskaai moet doen, of achter de Dendermondsesteenweg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Het moet hem dus wel zijn.Is nu al zo vaak gesignaleerd en steeds toch eigenlijk in dezelfde hoek.
Sterkte. Als je wil kunnen wij anders een optie nemen en jij?Bel dan even morgenochtend.Of nu tot 12 uur. Gr. Christa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Al een paar dagen geen berichten meer,
tot nu toe geen sporen in de remorque. Hij is 2 weken in Oostakker gebleven, hij is nu 2 weken in Destelbergen, de kans bestaat dat hij nu weer verder trekt. Als ik op de kaart kijk, lijkt het me logisch dat hij de Schelde volgt tot het volgende groene gebied, en dat is langs Wetteren naar het Donkmeer. Dit weekend ga ik posters hangen tot daar. Vrijdag heb ik een pens omp in de diepvries te steken. Kathy zal blij zijn. Henk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Vrijdag posters gehangen van Wetteren tot Schellebelle.
Zaterdag geen nieuws. Zondagochtend de remorque verplaatst van Destelbergen naar Overmere. Een journalist heeft de posters in Wetteren gezien, en heeft het in de Zondagskrant gezet. Eén melding van een dode hond in Wachtebeke - moet ik nog gaan checken. Twee meldingen uit Leuven: één uit Haacht, en één uit Herverlee. Te ver. En last but not least: één melding van twee Antwerpse dames die ergens op de binnenwegen tussen de afrit in Destelbergen en Merelbeke een wolf gezien hebben. 's Nachts tussen 1 en 2u. Hij is dus nachtdier geworden, conform de ervaringen met de wolf van Aalst. Vandaar dat hij de laatste week niet meer gezien is - hij is dus niet verder getrokken. Ben de remorque dan maar weer gaan halen uit Overmere, en in de Veerdreef in Heusden gezet. Met verse pens. Zal genoeg javel mogen gebruiken om hem te kuisen, anders zullen de paarden er niet meer in willen. Morgen staat het in de Gazet van Antwerpen. The story continues. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Ik hoop dat er binnenkort beter bericht is!
succes met het zoeken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
En...nog steeds geen nieuws ?
|
![]() |
![]() |