Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Clubs en wetgeving

Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 21-03-2009, 10:54   #1
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske

wolfwoman-stefanie's Avatar

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
De bestuursleden van de TWK mogen zich dus gelukkig prijzen dat er naar hen nog niet van die strakke acties zijn ondernomen!
Enne.... als je al die "bijzondere" regels goed leest , kan je dus al de pineut zijn als je deelneemt aan een activiteit van de TWK!

En van Stefanie is het dus ook giga dapper dat ze als lid van de NVTW en de organisatie van de TWK, dit berichtje durfde te plaatsen!
Want owowowow als zij ergens vijanden heeft, kan ze binnen de kortste keren dus ook zomaar ineens zelf de sjaak zijn met een schorsing door de RVBH!

@ Mijke

Als ik jou geel gemarkeerde stukken goed lees, kun jij ook geschorst worden door de RVBH, teminste ik neem aan dat jij ook lid bent van de RV van de Leonberger.
En dat zal dan voor heel veel mensen van toepassing zijn, die lid zijn van meerdere hondenverenigingen

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 21-03-2009, 11:08   #2
loco
Non active.

loco's Avatar

Quote:
Originally Posted by wolfwoman-stefanie View Post
@ Mijke

kun jij ook geschorst worden door de RVBH
geef jij der aan, of doe ik het ff ??
Old 21-03-2009, 11:16   #3
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske

wolfwoman-stefanie's Avatar

Quote:
Originally Posted by loco View Post
geef jij der aan, of doe ik het ff ??
doe jij het maar , ik hou niet van 'klikke'

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 21-03-2009, 11:31   #4
loco
Non active.

loco's Avatar

Tsja dilemma .
Het is een "vage kennis" dus wat dat betreft moet het kunnen .
Maar jij noemt het nu klikke en dat mag ik nie van Mams .
Old 21-03-2009, 11:32   #5
loco
Non active.

loco's Avatar

Oeps als je het over de Duivel hebt .
Old 21-03-2009, 11:55   #6
Barrel
Junior Member

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Tsja dilemma .
Het is een "vage kennis" dus wat dat betreft moet het kunnen .
Maar jij noemt het nu klikke en dat mag ik nie van Mams .
Wat denk je van de mogelijkheid de persoon c.q. vereniging even persoonlijk er op te wijzen dat iets verkeerd of fout is?
Maak je een reglementaire fout t.o. RvB moet je de straf accepteren. Dus gewoon de periodieke straf uitzitten zo het hoort. Hier horen dan idd geen functies bij.

Maar dit is niet iets wat nu pas bekend is, dus vraag ik me af waarom er geen info naar buiten is gebracht zolang de functie adinterim was, maar pas hier op forum wordt gezet als de kans bestaat dat het een vaste functie gaat worden.

Barry, ik wens je veel succes ( maar vooral veel vrienden! ) als je gekozen wordt!!
Old 21-03-2009, 13:49   #7
loco
Non active.

loco's Avatar

Quote:
Originally Posted by Barrel View Post
Wat denk je van de mogelijkheid de persoon c.q. vereniging even persoonlijk er op te wijzen dat iets verkeerd of fout is?!!
Ja ik dacht ook dat dit de manier was , ondanks ik hier dikwijls op gewezen ben dat dit dus echt niet zo is .
Maar op de kynologische rasverenigingen schijnt het toch heel anders te werken .
Verenigingsverband is hier ver te zoeken zelfs met je speurhond eigenlijk niet te vinden , wat je wel vind is; God voor ons alle en ieder voor zich .
Slipketting/penneband/teletak om je hond, uit den boze maar het mes in de rug zodra die toegekeerd is, is hier een welbekend modeverschijnsel .

Groette Martine.
Old 21-03-2009, 17:03   #8
Xhrista
Junior Member

Xhrista's Avatar

Vreemd dat niemand op de hoogte was.
Volgens mij is het in elke vereniging hetzelfde,of in ieder geval die van de Wolfhonden.
Bij de AVLS wisten ze er wel van,maar de uitslag is trouwens pas 3 dagen geleden bekent geworden en niet 10 december,toen moesten ze "voorkomen".
Vraag me trouwens af hoe de AVLS erkend wil worden als ze nu 2 bstuursleden hebben die al iets hebben met de Raad.Niet echt handig en beetje jammer.

Geen idee trouwens hoe dat zit met Corrie? Want die moest toch ook die 10 december voor de tuchtraad verschijnen? Of wist ook daar niemand vanaf ?Die is geloof ik niet geweest.

Volgens mij mag je als lid van een erkende RV wel gewoon lid worden bij niet erkende RV,want geloof dat Marijke Saarloos dat speciaal gevraagd heeft toendertijd aan de Raad.Maar niet als bestuurslid.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 21-03-2009, 11:23   #9
Barrel
Junior Member

Quote:
Originally Posted by wolfwoman-stefanie View Post
@ Mijke

Als ik jou geel gemarkeerde stukken goed lees, kun jij ook geschorst worden door de RVBH, teminste ik neem aan dat jij ook lid bent van de RV van de Leonberger.
En dat zal dan voor heel veel mensen van toepassing zijn, die lid zijn van meerdere hondenverenigingen

Volgens mij mag je van iedere ( door RvB erkende!!!!) rasvereniging lid zijn, al zijn het er 10!
Hier ging het om de combi van een erkende RV en en NIET erkende vereniging.
Wandelverenigingen heeft RvB nog niet in een erkende versie dus hier zal je niet de fout in gaan, dus lekker blijven wandelen!!
Altijd beter dan spitten in andermans verleden.

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules