|   |   | 
| 
 | |||||||
| Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden | 
|  | 
|  | Thread Tools | Display Modes | 
|  | 
|  06-01-2009, 14:47 | #1 | |
| Senior Member Join Date: Sep 2003 Location: Warnsveld 
				 |   Quote: 
  Enne van die foto kon je ook niet weten hoor! Ik denk dat ik de enige ben die weet waar en wanneer die foto gemaakt is  Dat was nl in de zelfde week dat ik deze foto van Martine maakte: En Martine zat ons/mij dus gewoon ff lekker te maken! Want nog heel ff en dan mag/gaat zij weer voor een weekje dit doen in Oostenrijk: En verders gaat ze natuurlijk ook veel skien, lekker genieten en veel sneeuwpret met de doggy's hebben!  @Martine: alvast fijne vakantie!  Enne we verwachten natuurlijk wel spectaculaire foto's van je vakantie! 
				__________________ Vriendelijke groeten, Mijke PS: I am not a moderator anymore!!   | |
|   |   | 
|  06-01-2009, 14:53 | #2 | 
| Mutti Join Date: Jul 2006 Location: NRW 
				 |   

Atesh und Fynn    LG Franziska | 
|   |   | 
|  06-01-2009, 14:53 | #3 | 
| Junior Member Join Date: Oct 2008 Location: Voorthuizen 
				 |   

haha Martine fijne vakantie! en ben benieuwd naar de foto's! @ Mijke, dank je wel.. ook met haar streken is en blijft het een schatje :P | 
|   |   | 
|  06-01-2009, 16:25 | #4 | 
| Non active. Join Date: Nov 2006 Location: Outside, walking the dog. 
				 |   

Heb je al eerder verteld dat het niet zo werkt bij mij   . Maar vind het niet erg dat je zo denkt  . Maar, hij was echt zomaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  . 
				__________________ Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away  . | 
|   |   | 
|  | 
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| 
 | 
 |