|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 | |
|
Non active.
|
Quote:
|
|
|
|
|
#2 |
|
bench
|
Die tong was erg warm en groot en glad......uwrrrrrrrrrrr
![]() Ik ben er nog van ulllllwg ![]() En inderdaad wat heeft die van 5 tot 9 uitgespookt...... Alles bevriest nu........Ik weet, Bob is nu de tuin aan het her-decoreren Hij is tuinarchitecht in de wintersferen en de vijver is bevroren maar elke laag ijs haalt hij steeds weer eruit.
|
|
|
|
#3 |
|
Non active.
|
_ Wij de hele middag in het duin hebben lopen zwerven
_ Wij dit met Bob hebben gedaan _ Ik bij thuiskomst werkelijk aangenaam verrast werd door de inhoud van de brievenbus _ Ik de afzender werkelijk Hartstikke Bedank ._ Ik de kalender werkelijk helemaal Top en HILARISCH vind ![]() ![]() ._ Ik heb gezegd ik daar zelf noooooit niet zal gaan hangen ._ Maar deze kalender echt een ere plaatsje krijgt ._ Ik de phone heb geprobeerd maar daar niet degene trof die ik moest hebbe _ Ik nu weg moet ._ Maar vanavond zeker aan de PHONE hang Groette Martine. Ps;We dit jaar er voor 200% voor gaan, om net zo een super activiteiten funyear te hebben
|
|
|
|
#4 |
|
bench
|
Wij de hele middag in het duin hebben lopen zwerven
_ Wij dit met Nomad en Ika hebben gedaan - Bob helemaal niet moe is .en- Ik dat niet snap na 3,5 uur wandelen in de duinen ![]() - Ik over een uurtje helemaal van de wereld ben ![]() ![]()
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|