|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
- Wij afgelopen weekend weer een evenement hadden met Langenort
- wij ons best doen om iets mooi neer te zetten - Iedereen het ook wel leuk vind - maar dat de aandacht toch naar iemand ander gaat? - een klein ondeugend tjechje die de aandacht wel leuk vind? - Ze hooghartig alle "psst"'s, "hondje"'s ect negeert, maar het wel heel leuk vind? - zodra we haar wat verder van publiek zetten ze protesteerd? - Iedereen haar wou aaien - iedereen wou weten of het een echte wolf was ![]() - een enkeling vroeg of het een wolfhond was - sommige haar een husky noemden - er heel veel foto's van haar gemaakt zijn - ik niet eens rustig met de hondjes kon gaan lopen? ![]() - ik het stiekem wel leuk vind dat Anuki zo veel aandacht trekt |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Non active.
|
- Het weer eens tijd word voor dit Topic
- Mijn Lap gecrasht is - Dit gelukkig nog in de garantieperiode viel - Hij mogge word opgehaald. - Ik dan dus 10 dagen zonder comp zit - Dit toch echt afkick verschijnselen veroorzaakt .- Mijn Mams hier gelukkig het juiste medicijn tegen had _ Ik nu thuis op haar lappy zit te tikke .- Ik het toch wel ERRUG tref met zo een Mam's .- Nomad zijn poot erg goed gaat - Nog een weekie en dan mogen we mogge richting Pozna .- Dit voor nu wel weer genoeg is Groette Martine.
|
|
|
|
#3 |
|
Yara
|
-ik het al vreemd vond dat Martine zo errug stil was
-dat er volgens mij heel wat moet gebeuren voordat ze met een mondvol tanden zit ![]() -dat je dan toch extra pilletjes in moet nemen tegen de afkickverschijnselen ![]() -dat ik hoop dat we het droog houden in Pozna en geen windhoos krijgen -dat er anders wel errug veel tenten en honden in de lucht vliegen ![]() -dat ik niet zeker weet, of we alles wel in de auto gepropt krijgen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Non active.
|
- Windhoos ?????????
- Mijn broertje in Polen woont .- Daar de kassenkomplex geheel vernield is - Door een hagelbui - De hagelstenen net zo groot waren als tennisballen - In de kas echt geen ruit meer heel was - Dit voor Polen echt uniek was - Ik dit echt niet wil meemaken in Pozna Groette Martine.
|
|
|
|
#5 |
|
Yara
|
-we beter een helmpje mee kunnen nemen, zo'n "willempie", voor het geval dát....
-ons tentje echt niet tennisbal-proof is |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
- Als ik jullie verhalen over het weer zo lees, ik liever richting zuiden ga rijden
![]() - Ik me afvraag of ze er met zulk weer niet beter een rescue dan een meeting weekend van hadden kunnen maken ![]() - We in ieder geval Loverboy bij ons hebben als Lawine Rescue doggy ![]() - Het toch wel handig is dat er ook honden met Water rescue ervaring heen gaan - Mijn PB box vol was en ik het bericht kreeg dat diverse mensen me tevergeefs geprobeerd hadden mij een PB te sturen - Ik nu alles netjes geleegd heb en weer berichtjes kan ontvangen
|
|
|
|
#7 |
|
Non active.
|
[quote=mijke;153587- Mijn PB box vol was en ik het bericht kreeg dat diverse mensen me tevergeefs geprobeerd hadden mij een PB te sturen
- Jij je eigen diep moet gaan schamen - Dat je het zover heb kunnen laten komen .Groette Martine.
|
|
|
|
#8 |
|
Non active.
|
- Mocht dat gebeuren.
- Mijn tentje echt me laatste zorg is .Groette Martine.
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|