|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
De Saarloosjes hebben de Tjechjes weer ingehaald, 9 om 7 is de stand nu.
Aan de Tjechebaasjes om de stand weer gelijk of zelfs weer in winst om te zetten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
En als ik nou een DH meeneem, grijs geschilderd? Mag ie dan door voor een Tsjech????
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
hmmzzzzz ja zal ik die gewoon als tjech tellen hihihihihi
dan staat het nog 9-8 hihihihihihi als ik dan de mensen ga tellen die al wel toegezegd hebben maar nog niet officieel hebben aangemeld zal het SWH aantal nog wel stijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Toen ik vanmiddag thuis kwam, kwam de buurvrouw aan zetten met een grote doos die door de post bij haar voor ons bezorgd was.
Het was de doos met spullen van Shaweca/Haaksbarf. Als de verloting nu geen succes wordt weet ik het ook niet meer, het volgende zat in de doos: de hoofdprijs een tegoedbon te besteden bij Haaksbarf van 100 euro!!! 2 x tekensetjes 2 x vlooienpoeder bolfo 9 x blad dierenjournaal 4 x flostouw in verschillende maten 1 x flostouw met grote tennisbal 1 X harde bal met touw 1 x reis voer en drinkbak 1 x reis gordel tas 1 x zak grote kauwstaven 1 x kong 3 x verzorgingskam 4 x verzorgingsborstel 1 x verzorgings washandkam. 2 x halsband lichtje bot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
n00b
|
![]()
Mooi lijstje Freddie!
![]() Shadow fluisterde, dat je de hoofdprijs wel alvast mag opsturen! ![]()
![]() |
#6 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
Dat zelfde zei Denzel ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Hehehehehehe we hebben lootjes genoeg hoor, dus hoe meer lootjes je koopt hoe meer kans op de hoofdprijs of andere prijsjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|