|
|
|
|||||||
| Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Non active.
|
Klinkt echt als een topdag
Hoop toch echt dat die foto's, niet te lang op zich laten wachten ![]() Groette Martine |
|
|
|
|
|
#2 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Heb nog ietsaan het verslag van Kim toe te voegen,
de oefeningen waren leuk, het eten en drinken was de hele dag verzorgd, het weer was lekker en de sfeer was TOP
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kennel van Goverwelle
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
Ziet er erg gezellig en ook leerzaam uit.Jammer genoeg zijn er niet meer scholen met dit soort banen.In Belgie komt dat geloof ik wat vaker voor.
Geloof dat we ook maar eesn met groepje SWH's moeten gaan. Gr. Christa |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
Ach volgende keer beter! Groetjes Kim
|
|
|
|
#6 | |
|
Junior Member
|
Quote:
Jammer dat er altijd paar zijn die het verpesten. Ben weer lekker bezig met de SWH Club op HETNET en op forum van AVLS natuurlijk.Als jullie wat hebben kunnen jullie daar ook posten hoor.Iedereen mag lid worden van open gedeelte. Maar wist het wel,alleen beetje druk hier,anders was ik zeker gekomen. Gr. Christa |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
Ik heb mijn fototjes ook klaar.
http://ronvdb.myjalbum.net/Snertdag%2010FEB%202008%20cuppen/index.html Mochten er mensen zijn die een fototje graag willen hebben om af te drukken of zo, dan wil ik de orginele foto wel sturen. Pm dan maar ff, maar ze zijn dan wel c.a. 5 MB groot. Gr Ron P.s. het was echt heel erg leuk om te zien allemaal, zeker voor herhaling vatbaar. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|