| 

| 

| 
	|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... | 
![]()  | 

| 
		 | 
	Thread Tools | Display Modes | 
| 
	 | 
| 

| 
		#1 | 
| 

Erfelijk aangeboren Bitch 

| 

- wij hier nog steeds vakantie hebben.  

- het heerlijk weer is. - de mannen het prima naar hun zin hebben. - ik Nanouk de tip geef om internet explorer 7 te downloaden http://www.microsoft.com/netherlands.../getitnow.mspx - wij vandaag heeeeeeerlijk gaan luieren met al die perikelen van de laatste dagen. Groetjes Kim 

Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#2 | 
| 

Member 

| 

- ik vrijdagmiddag een leuke tijd had op Castlefest. 

- dit een Middeleeuws en fantasyrijk festijn is. - ik op Castlefest Manishdra van Wolf en Anuki gezien heb. - ik ze helaas niet in actie heb gezien. - ik wel een paar foto's van ze heb gemaakt. - ik deze nog niet kan plaatsen. - ik vanavond weer behendigheidsles ga geven, als het niet giet van de regen. Groetjes, 

Groetjes, Jolanda  
			 | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#3 | 
| 

Junior Member 

| 

- ik gisteravond om 22.30 uur thuis was van castlefest. 

- ik helemaal kapot was! ![]() - ik onder de douche ben gesprongen en ervan genoten heb! - ik namelijk me het hele weekend niet kon wassen. - we donderdags vertrokken zijn om allen op te bouwen. - wij 1 grote tent, 2 kleine slaaptentjes en een luifel hebben. - dus dus een aantal uurtjes opbouwtijd is. - wij het hele weekend boven het kampvuur gekookt hebben. - dit goed te doen is, mits vlees voorgebakken is. - we alle varkenslappen konden weggooien omdat deze niet voorgebakken waren en dus snel bedorven - we elke avond mede hebben dronken   rond het kampvuur- mijn vriend en ik sliepen op een lek luchtbed. - dit luchtbed niet te zien was door een grote koeienvacht en het schapenvachtje wat als hoofdkussen diende. - dat Anuki het super deed dit evenement ![]() - dit het langste evenement is wat ze tot nu toe heeft meegemaakt - we veel opmerkingen over haar kregen (positief natuurlijk) - dat wolfje een vervelende puber was dit evenement ![]() - dat ik beschoten ben door boogschutters - dat deze pijlen geen scherpe punten hadden maar een rubberen kop - dat deze pijlen nog verrekte hard aankomen en ik super blauwe plekken heb op mijn benen. - dat de veldslagen (elke dag 1) erg leuk waren om een keer te doen.(dit doen wij normaal niet) - wij zelf een klein vechttoernooi hadden en dat deze ook goed gelukt was. - ik pijn aan mijn linker kont heb omdat ik in dit toernooi elke keer op de zelfde plek val. - we dit toernooi ongeveer 2x per dag deden. - mijn vriend ongeveer hetzelfde heeft ![]() - we sinds vanochtend bezig zijn alles op te ruimen, in te vetten en te repareren. - ik straks weer op 1 oor ga liggen. - de hondjes vandaag voor niks te porren zijn. - de honden zelfs te moe/lui zijn om een knabbelstaafje te beknabbelen. - ik nieuwsgierig ben naar de foto's van Jolanda - dat ik zelf geen foto's heb, maar zodra ik ze krijg van anderen, ze on-line zet.  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#4 | 
| 

n00b 

| 

- wij vandaag donateur zijn geworden van de WSPA (www.wspa.nl) 

- Breezer vandaag voor het eerst weer samen met Shadow in de ren is geweest. - ze beide helemaal nat zijn van de regen. - ze nu op liggen te drogen in hun kennel in de garage. - we (ryan en ik) vanavond gaan zwemmen. - dit overdekt zal gaan gebeuren want het weer is hier niet best. - we zaterdagochtend hooi gaan sjouwen voor Ryan haar paard. - we zaterdagmiddag een proefrit gaan maken in een peugot 407 sw - dit waarschijnlijk de nieuwe bedrijfsauto van Ryan gaat worden. - we daarna doorrijden naar de Bazaar in Beverwijk. - ik helemaal vol zit van de Kermis afgelopen week. - ik vanaf volgende week ga lijnen. - ik ook weer moet werken vanaf volgende week. - ik hoop dat het al weer wat beter gaat met Jitze zijn hond Mike. - ik op mijn website nu ook spelletjes heb staan. - pacman erg verslavend is. - ik iedereen hier uitdaag om de hi-score te pakken. - ik iedereen een fijne avond wens. Last edited by Azazel; 09-08-2007 at 19:39.  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#5 | 
| 

Member 

| 

- ik het leuk vond het verslag van Manisdra te lezen  

- ik hoop dat ze zich nu goed amuseren in België - wij met kerst een donatie aan het WSPA hebben gedaan i.p.v. kerstkaarten te sturen - ik het fijn vind dat Breezer weer lekker met zijn maat Shadow naar buiten kon - ik hoop dat de nieuwe peugot een goede auto voor Ryan zal zijn! - Jarno voor ons vw passat hondenhokken aan het lassen is, zodat we volgende week veilig met de honden kunnen gaan sjesen - we o.a. van plan zijn naar het strand en het wolvenpark in Merzig te gaan - we vandaag veel regen hier hebben - we niet mogen klagen, daar we tot nu toe goed weer hadden - ik vandaag weer een stukje van m'n studie dierenverzorging heb gedaan - het soms moeilijke maar interessante stof is - ik iedereen ook een fijne avond wens! 

| 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#6 | 
| 

Erfelijk aangeboren Bitch 

| 

- ik al jaren donateur voor de WSPA ben en ook voor het wereld natuurfonds. 

- onze vakantie er na vandaag op zit. - wij toch nog ondanks de regen best mooie dagen hebben gehad. - wij vandaag een daggie naar mijn stiefmoeder gaan. - Cliff en Denzel daar gruwelijk verwend worden. - zij dat helemaal niet erg vinden groetjes Kim 

Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#7 | 
| 

Kennel van Goverwelle 

| 

- ik morgenochtend lekker voor minstens een week naar tsjechie vertrek 

- en helaas zonder honden, die verblijven lekker bij pa en ma - ik iedereen die weer moet werken veel plezier toewens - ik verder ook iedereen een prettig weekeind wens - en na mijn vakantie zien wat ik allemaal weer heb gemist. daag  | 
| 
		 | 

| 
![]()  | 

| Thread Tools | |
| Display Modes | |

| 

|