|
|
|
|||||||
| Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#11 | |
|
Member
|
Quote:
@ Rahne: waarom uberhaupt een vergelijking maken naar een specifiek ras? Dus deze bij naam benoemen? Je kan het toch gewoon algemeen houden. En dan verder eerlijke informatie over de Tamaskan geven? Want als je niet wilt, dat mensen jou of jouw geliefde ras verwijten maakt, maak die dan ook niet naar een ander ras. Vind ik persoonlijk gewoon niet netjes. Weer los van het feit of het klopt of niet en het zal je gewoon een hoop frustratie besparen. Tegelijkertijd ben ik het er absoluut mee eens dat rasinformatie open en eerlijk moet zijn. Maar nogmaals, dan hoef je nog geen andere rassen negatiever af te schilderen, dan het daadwerkelijk is. Waar die zogeheten dominantie vandaan komt, die vaak onterecht als agressiviteit wordt bestempeld en of je uberhaupt wel kan spreken van dominantie is een compleet ander verhaal en ga ik verder ook niet op in. Het valt me trouwens wel op, dat je alweer niet ingaat op het feit dat de fokker van dit forumonderwerp de fout in is gegaan. Ik vind het ook vreemd dat een vereniging in zee wilt gaan met een fokker die regels van een andere vereniging aan haar laars lapt. Geeft ook geen positief beeld van de Tamaskan Club weer hoor ![]() Groet, Patty
|
|
|